clinku 48 #1 Публикувано 10 Октомври, 2011 (Редактирано) Тъй като когато напиша в търсачката щит въздушен филтър първите неща които ми излизат са "Търся преден калник" и темподобни реших да пусна една тема: Та търсих из интернет снимки на така наречените 'Intake heat shields' но всичките които ми излизат са готови от магазин. Аз искам сам да си го направя и за това пускам тук тази тема да ми дадете идеи за направата му, също така и от какви материали да бъде Ако има значение колата е сивик 6-та д15з6 Редактирано 10 Октомври, 2011 от Clinku Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Viking_pz 12 #2 Отговорено 10 Октомври, 2011 My link нещо подобно предполагам като колегите в друг форум разгледай може и да ти свърши работа 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gendov 31 #3 Отговорено 10 Октомври, 2011 колега понеже не съм много в час как се пускат снимки може да видиш в профила ми \галерия\ ,как съм направил моя ,дано ти помогне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clinku 48 #4 Отговорено 11 Октомври, 2011 Благодаря на включилите се до момента в темата! Ще се радвам и на други мнения по въпроса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #5 Отговорено 11 Октомври, 2011 Трябва да се огледа на 6 ген как е точно и какъв интейк ползваш, но накратко: - Решаваш къде искаш да направиш плоскостта (то няма особено голям избор де) - Измерваш грубо дължина/височина на мястото - Намираш си някакъв здрав (или ако не е много здрав, поне гъвкав) материал с размер малко по-голям от това което ти трябва. - Взимаш картон и правиш пробен шаблон с него (за да не похабяваш хубавият материал, който си намерил) При мен самият щит не е закрепен с болтове или нещо такова, просто ляга върху плоскост отдолу, а и го използвам хем за фиксиране на интейка, хем за щит - правиш дупка на картона (макет на щит) точно там където смяташ че трябва да е (с измерване) Дупката да е точно колкото диаметъра на интейка ти, така че да влиза плътно и стегнато. - монтираш го и виждаш колко стърчи/пречи на капака като погледнеш калника за ориентир. Можеш да отбележиш най-високата и най-ниската точка (респективно отзад и отпред (към маската) ) и пускаш 1 линия да ги съединиш - Режеш по линията (не забравяй все още работиш с картон) - Затваряш и тестваш дали опира някъде - Ако не опира, вадиш шаблона и го пренасяш върху хубавия материал, след това монтаж 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clinku 48 #6 Отговорено 27 Октомври, 2011 (Редактирано) Ще си позволя да повдигна старата ми тема защото реших че няма смисъл да правя нова Та питането ми е следното - тъй като не ми се даваха пари за цял почистващ комплект за въдзушния филтър се разрових малко из интерент и намерих следното http://www.motoboom...._55&m=32&p=1833 дайте си мненията за този омаслител за филтри и също така в сайта пише че е създаден за мотоциклетни филтри конусните филтри за коли включват ли се към тях ? пс: не ми препоръчвайте да дам още 20-30 лева и да си взема кит на к&н а ми отговорете на въпроса Редактирано 27 Октомври, 2011 от Clinku Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Unstopable 1 #7 Отговорено 27 Октомври, 2011 Тъй като когато напиша в ...................идеи за направата му, също така и от какви материали да бъде Ако има значение колата е сивик 6-та д15з6 колега не си създавай излишни проблеми и главоболие! не ти трябват тези работи! Ако си правиш нещо от сорта на колегато по долу със снимките (изглежда смешно и грозно, това е мое мнение, просто споделям)! Има едни които се купуват и са от неръждаваема стомана "Stainles steel" пробвай от тях ако си се "заял" да има щит, но мойто мнение e: не ти трябва Успех 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #8 Отговорено 27 Октомври, 2011 Тъй е, грам файда няма! И аз се чудя що се занимавах толкова време!п.с. Я му посочи на колегата от къде в Сф може да си купи "stainless steel" и за каква сума След като Жоро пише, че иска да мине тънко и иска сам да си направи (и го е решил че му трябва), според мен мнения от сорта на - "тва е грозно, не ти трябва" или "купи си готово" не са му много полезни май... п.с.2 Жоро, не мога да разбера що не питаш на срещата кат са видим, ами чакаш тука някой да ти каже, че няма смисъл от тва нещо Ще ти пиша после в фейса 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clinku 48 #9 Отговорено 27 Октомври, 2011 (Редактирано) Ок. Мерси за съвета но все пак щом искам да го направя явно така съм преценил за по добре. Мислех че ще сте ми отговорили на другият въпрос като видях че има нови мнения едит: оп изпреварих ти едита кала ми забравям бе човек понеже само глупости ми се вартят в главата и като се сетя изведнъж за нещо и решавам на момента да го направя Редактирано 27 Октомври, 2011 от Clinku Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #10 Отговорено 27 Октомври, 2011 (Редактирано) Чакаи да доиде лятото зимата няма много фаида от такива неща . :P Иначе както ти е казал колегата крис баренес е добре като вариант(макар че винаги ще нагрява ). А за щит от неръждавеика мои ... ти сериозен ли си като се нагрее неможе да я пипнеш даже.. Редактирано 27 Октомври, 2011 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clinku 48 #11 Отговорено 27 Октомври, 2011 (Редактирано) Ами защо да няма файда според мен е точно обратното щото като мине лятото и вече става мокро - всичката прах изчезва и затова си го пера вече да си ми е чист хаха или съм в заблуда нещо абе ти май имаш впредвид че се прави преди сезона на гонките Редактирано 27 Октомври, 2011 от Clinku Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #12 Отговорено 27 Октомври, 2011 Той има предвид, че няма файда от щита зимата, щото е студено Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clinku 48 #13 Отговорено 28 Октомври, 2011 аз пак си помислих че ми отговарят по втория въпрос за прането Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clinku 48 #14 Отговорено 30 Октомври, 2011 Ами докато ви чакам да ми отговорите аз си го изпрах и го омаслих с този спрей на кастрол който показах. Като го отворих си пръснах малко на пръстите и на първо пипане беше доста мазен, след това пробвах да се измия със сапун, но не се изми и ми бяха лепкави пръстите доста време все едно бях пипал смола или мед. Сложих вчера филтъра, карах малко след това и одеве като отворих капака си седеше лепкав по същия начин както когато го монтирах така, че според мен този лепкав материал добре ще обира всичката прах която напира да мине от там Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове