росенKN 29 #1 Публикувано 3 Октомври, 2011 Колеги в мануала не е отбелязано да се сменят болтовете на главата при смяна на гарнитурата,но все пак имат ли някакъв критерии като например някаква дължина която не трябва да надвишават?Или ако някои има информация за фабричната има дължина,нека да сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 4 Октомври, 2011 (Редактирано) ако са ти видимо здрави, да нямат проядено си ги слагай същите.кат знам тука в бг кво се продава, най- добре с оригинално старо, отколкото с нов боклук. Редактирано 4 Октомври, 2011 от pitbuls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #3 Отговорено 4 Октомври, 2011 Визуално са перфектни и на дължина са еднакви с изключение на този на маслената магистрала,но ми изказват някакви мнения,че след като са натягани веднъж вече имали склонност към усукване при повторно затягане(демек били вече леко разтегнати) или с други думи-усукват се,а не се навиват в резбата,с което се получавало неравномерено притягане,въпреки натягането с нужните Nm. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #4 Отговорено 4 Октомври, 2011 дрън дрън. досега колкото двигатели с,е отваряли са,о на един сме сменяли болтовете, и то щтото единия беше изяден. досега не сме имали ядове и повторение на операциите след ремонт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #5 Отговорено 9 Октомври, 2011 Визуално са перфектни и на дължина са еднакви с изключение на този на маслената магистрала,но ми изказват някакви мнения,че след като са натягани веднъж вече имали склонност към усукване при повторно затягане(демек били вече леко разтегнати) или с други думи-усукват се,а не се навиват в резбата,с което се получавало неравномерено притягане,въпреки натягането с нужните Nm.Това да не е Фиат, че като свалиш глава и непременно да сменяш болтове, блокове, картери, акумулатори и т.н. ... Можеш да измериш дължината на всички болтове, ако са възникнали някакви въпроси при тези "мнения" на твоите приятели за смяна на болтовете винаги с нови, това не е консуматив и се сменят при физическа необходимост, при прецакани резби, късане, кривини и т.н.....Ако спазваш последователността при натягане с нужните Nm и динамометричния ключ в ръка, няма да имаш проблеми дълго време, камоли ако главата я сваляш за първи път....Болтовете се натягат отвътре навън в определена последователност и на три етапа с различни Nm...Прочети малко по въпроса...П.С> По-скоро се снабди с гарнитура, а болтовете ти ако са наред не ги мисли дали някой може да се усуче, а ги стегни правилно и наблюдавай системата как работи след интервенцията.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #6 Отговорено 9 Октомври, 2011 Колега прав си,аз именно затова търся техническа документация а не мнения на собственици на рена (каквито в случая ми дават мнения).За това и се допитвам до всички вас,собствениците на по-добре направените коли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #7 Отговорено 9 Октомври, 2011 хихихи точно на рено съм сменял и аз болтовете, щото бяха изядени два от антифриза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове