Jump to content
sinoptika

щурец в мотора

Recommended Posts

проблема е следния на шега или не но колата пресвирва като щурец с конусен филтър съм захванат за оригиналния мъркуч за пробата махам филтъра щуреца се чува макам мъркуча от всмукателя и пак това дразнещо свирене помагайте от какво може да е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махайте помощните ремъци един по един. Ако не е от тях или от някой друг подобен въртящ се елемент /помпа, серво, копмр, клима/ може и от ангренажа да е. На мен ми свиреше подобно и отвътре капака на ангренажа вече не е оребрен :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога се чува ?От къде се чува?Какава е колата (модел,двигател,година)?Дали имаш газово?И ако искаш да ти помогнат качествено ,дай качествена информация ,защото колегите и аз не можем да гадаем.

Редактирано от JoroP.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чува се между 2000-2500 оборота мисля че е всмукателната система но може и да бъркамколата е сивик 4 генерация хеч 1990г. 1.6 двувалка /д16а8/няма АГУ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега. Това на място ли се чува или в движение? Да не е охлабил някой ремък (алтернатора, хидравликата)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега.Провери си гайките на изпускателния колектор ;) и аз имах същия проблем на същите обороти на същия двигател но на концерт ... дано да е това оправя се срещу 1 левче

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и да е от пренатегнат ремак или износени колела.

Редактирано от pitbuls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мoята свири от дросела ,не знам дали е нормално, така си беше и преди и след swap-a

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На какви обороти ти стои колата във покой при загрял мотор,при подаване на гас ли свири(по точно при отваряне на дроселната клапа) или на запален мотор в покой.Евентуално може да свири дросела от тези причини и провери тези неща по слух и колкото можеш да видиш. - от гарнитури на всмукателен колектор - от замърсен дросел или с изкривена клапа(но е доста трудно да стане това) - от така наречен стъпков мотор или зацапани цетки към него - от пукнатина по всмукателен колектор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е от ремаци и ролки чува се от или около дросела при отваряне на клапата свалих дросела и iacv гарнитурата на дросела остана за всмукатела за сега не съм я пипал не се виждат видими дефекти по нея дросела след клапата откъм страната на всмукателя и самия всмукател са са мръсни/ мазни/ също така не знам нормално ли е когато вдигна дросела срещу светлината между клапата и дросела има растояние цетките на iacv също са мръсни ще почистя дросела и iacv може и гарнитурата да сменя и ще видим мисля че дърпа въздух от някаде

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти трябва да идва от iacv почисти всичко ,ако пак свири по хубаво се обърни към кадърен елконаджия(мога да ти препоръчам такъв но е във Варна) и вече той ще ти каже дали е за смяна или трябва да се нагласят оборотите, които предполагам са по високи може би около 950-1000 на запален мотор в покой?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

почистен iacv и дросел не смених гарнитурата вече беше късно да ходя да търся но невярвам да е от нея понеже съм с комп от а9 с потенциометър преди време го бях завъртял тогава играеха оборотите според това на каде го завартя но това няма нищо общо с пресвирването то и преди си го правеше не мисля да ходя на майстор защото не вярвам да влияе фатално технически на колата но е дразнещо получава се при малко по рязко отваряне на дроселовата клапаизвън тази тема имам друг въпрос както казах мотора ми е д16а8 но е с компютър от д16а9 съответно колектор 4-2-1 НО ОТ МАЛЪК В-ТЕК НАЙ ВЕРОЯТНО не съм сигурен понеже не съм го слагал аз отвора за ламда сондата е запушен въпроса е този колектор удачен ли е за този мотор или трябва да се преправя споредмен колата върви прилично но нямам база за сравнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма дупки по гарнитурата няма проблем само сложи хубав силикон като ги сглобяваш(така можеш да си спестиш някой лев).А това свирене не влияе на работата на мотора само малко по високи обороти ,но е мн дразнещо.Играели са оборотите заради това че са замърсени цетките на iacv или не е изправен ,кротнала се на по високи обороти заради това.Може да пробваш сега като си ги изчистил да свалиш на 850-900 оборота и да видиш дали пак ще играят оборотите, ако играят ще трябва да смениш iacv или да си караш със свирката , ако се оправи от почистването радвай :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...