Jump to content
Dani 'hoopi'

Как бих могъл да си сложа турбо?

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Имам мерак да си сложа турбина на Хондата. Тя е с 1.3 мотора 16v, но немисля да сменям бутала, валове и темподобни!До колкото разбирам знам че може да стане, но с максимален надув на 0.6 и няма да има проблем!Има ли някои които го е правил да даде някои полезен съвет! Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На модела cyvic е изчислено че няма как да стане Публикувано изображение

 

а сега обратно към темата разбира се че можеш но няма особен смисъл на този малък мотор Публикувано изображение

Редактирано от Clinku

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, разбира се че има смисъл! Ускорението ще е мн по добро с подходящо турбо. Вярно е за мотора но засега не мисля да го сменям.А и познавам човек с Фиат уно 1.3 с турбо има голяма разлика!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоя мотор е с карбуратор, да си сложиш турбо сигурно ще е кошмар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже работя в сервиз от 4г. и си имам малко на хабер. И това съм измислил на Газ с газов изпарител няма да има проблем!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си мислех за нещо такова но няма смисал да наливаш пари,аз се отказах защото прецених че е по добре да сменя мотора с по голям.Но все пак успех ти желая с турбото;) ако има такова

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглоби си мотора, виж че биелите са ти дебели колкото солети и пак мисли за турбо :) Можеш да го направиш хитро, но е много много разправия и финанси, не си заслужава. Смени мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е невъзможно но с тоя карбуратор ще имаш доста главоболия,не си заслужава да се правят такива интервенции! По добре помисли за MPFI Суапче като за начало.... може да погледнеш тук -> http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=2505

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и това си мислех, да сложа 1.6 мотора от CRX. но не знам дали ще постигна желаният ефект!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай са, какъв е желаният ефект? Тоя мотор от рекса мислиш ли да го турбинираш? Тук има графика на мотор от рекс със бууст на 0.7 със 169 киловата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не,че да сложиш мотор от рекс на твоята кола,ще е малко разправия,но резултата ще е......МНОГО ПО ГОЛЯМ,ОТКОЛКОТО ОЧАКВАШ от тва да турбинираш тоя бебешки мотор...който най вероятно ще пръдне много бързо с турбо....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми не знам ще видя какви финанси ще има, и незнам какви пари вървят моторите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще пръдне много бързо с турбо....

:lol::lol::lol: колега,квито и пари да е мотора,ще е около 5-10 пъти по евтино да смениш мотор,отколкото да турбинираш д 13ка.ако си намериш някои двувaлов мотор от ЦРХ и си го боднеш в кошa,ще ти се стори,че си с би-турбо :o .после поне 1 година няма да мислиш за никви охлюви Редактирано от dufosvti2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пичове, какво ще кажете на Д14а4 с турбо на 0.6, знам че е малък мотора, но е пъргав и високооборотен+това за тея пари далеч не мога да си купя суап!Наистина, моля за сериозни мнения дали някой е пробвал:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че китайските турбо китове (евтинките демек) са от порядъка на 1200 лв ако не бъркам нещо,с някоя си турбинка уж копие на Митсубиши(поне на мен така ми изглеждат).За тея пари съвсем спокойно ще си сложиш двувалова Д16-ка от Рекс и освен, че ще разчиташ на по здрав мотор ами и твоя приятел с Уното 1,3 турбо ще го караш да ти гледа задния номер, понеже разбирам, че сега ти гледаш неговия и се дразниш.Все пак внимавай с избора,на читав двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагайте турбо, ако юе се хващате на пари с някой. 2-3 гонки ще издържи 100%

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм си пускал тая муха да сложа на д15б2 турбо на минимален надув ще върви и ще е емоция но максимум месец да ме изкара с това ръчкане все нещо няма да издържи ... нз дали си заслужава и без това искам да скапя мотора и вече 3-та година неуспешно :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

това е д15 с турбина на 0.4 и се кара вече повече от месец :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а върви ли много повече или си го сложил просто да съска ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам графиката, изглежда доста добре. Сигурно Д15ката върви малко по-зле или колкото Б16.Така че сигурно не е само заради съскането.Според мен смяната на двигателя не е задължителна, но е задължителна смяната на части по него. Задължително бутала и биели.Иначе за двигател Б16/18 за 2000лв + монтаж се намира. За турбото разхода първоначално може да изглежда по-малък, но не се знае във времето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотор 1,6 от Crx, хмммм обширно понятие. 1,6 в црх, има 4 двигателя, които отговарят на това описание-3 двувалови, и един еновалов, а именно D16A8/Z5, D16A9,B16A1, и едноваловият D16A6, първо разбери какво искаш да правиш, после сметни разходите, след това тегли чертата и виж дали можеш да си го позволиш, качествен проект на стокови железа възлиза на минимум 2000, лева в най-евтиният и китайски вариант. :) Казвам ти го като човек, купувал части, мислил варианти, и чел, чел, чел и говорил с хора с турбо хонди и други турбо коли, и стигнал до заключението, че евтиното, излиза скъпо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже работя в сервиз от 4г. и си имам малко на хабер. И това съм измислил на Газ с газов изпарител няма да има проблем!

Дано сервиза да е за бяла техника не автомобилен :lol: защото аз не бих си оставил колата в сервиз в който майсторите се допитват до форум как да си 1.3 карб турбо :lol:
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай!1,3 на газ с турбо със сток карантия - това трябва да стане самолет! triple7 baby :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че евтиното, излиза скъпо

Стане ли дума за афтърмаркет части, това е на 101% вярно ! Ако нямаш пари за суап на Б16,може да вземеш малкия Втек.С генерация,сп.колектор и хубав чип ще върви доста прилично...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам се надяваш че ще минеш с по малко средства понеже няма да пипаш електрониката но за другите неща ще дадеш достатъчно пари.За мен лично по добър вариант е с някой лев отгоре едно Б16 :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...