Jump to content
rEsPeCtiVe

Един Велик Българин - Румен Антонов

Recommended Posts

Българският учен е разработил и две теории в атомната физика, които обясняват квантовите факти със съответните математически модели. Антонов е автор и на откритие в областта на медицината. Той експериментира върху себе си, за да да обясни причините за атеросклерозата, инфаркта и инсулта.

Сега само очакваме световен мир от него :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво бе, 100 коня от 700 кубика. Ако е без турбо, това ще е нов рекорд !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво бе, 100 коня от 700 кубика. Ако е без турбо, това ще е нов рекорд !

Редактирай го това че се излагаш.Има бая стари двигатели с по 100 коня литрова мощност.Мотоциклетните няма да ги коментирам щото там от 600 кубика се вадят доста над 100.Пък дори много старите Кавазакита дето са въздушно от 750 кубика пак си вадеха над 100.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да му редактирам, тук говорим за автомобили, а и литровата мощност в случая е доста над 100 коня (в случай че не можеш да си го сметнеш).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм на 100% сигурен обаче този човек съм го виждал на корицата на АутоБилд, когато съдеше Тойота. Мисля, че броят беше от далечната 2002-3 и все още си го пазя. Знаех само за скоростната кутия, а за другите му експерименти и тем подобни грам не бях чувал. :bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето още нещо интересно по темата :) Български изобретател сключи споразумение с "Хонда"Базираната в Манчестър компания на българския изобретател Румен Антонов, която разработва автоматични скоростни кутии, е постигнала неизключително лицензионно споразумение с японския производител на автомобили "Хонда", съобщи вестник "Файненшъл таймс". Двете компании са подписали и допълнително споразумение за техническо обслужване, подчертава изданието. Нито "Антонов", нито "Хонда" обаче са пожелали да разкрият финансовите подробности за сделката, според която "Хонда" ще може да използва в цял свят изобретението на българина. Автоматичната скоростна кутия на "Антонов" е по-малка, по-лека и по-икономична от традиционните трансмисии, твърди "Файненшъл таймс".Сделката с "Хонда" предизвика скок в цената на акциите на фирма "Антонов" с цели 43 процента. Компанията отчете загуба от около 2 милиона лири стерлинги за 1998, 1999 и 2000 г. и все още не е обявила резултатите си за 2001 г. Според Румен Антонов, цитиран от "Файненшъл таймс", сделката с "Хонда" е ключов момент в историята на дружеството и може да се окаже важен фактор за сключването на споразумения и с други големи автопроизводители."Антонов" беше създадена през 1991 г., а четири години по-късно акциите й бяха пуснати на фондовата борса. През последните няколко години различни автомобилни компании проявяваха интерес към новата й скоростна кутия. Компанията има лицензионни договори още с NZWL - германския производител на скоростни кутии и доставчик на "Даймлер Крайслер", както и с индийската инженерна група Gajra. Главният изпълнителен директор на "Антонов" Майк Емерсън подчерта, че NZWL планира производството на скоростни кутии за малки автомобили, които ще бъдат пуснати на пазара през 2004 г., докато Gajra прави прототипи на скоростни кутии, които ще бъдат изпробвани от "Сузуки" в Индия.

Редактирано от rEsPeCtiVe
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да му редактирам, тук говорим за автомобили, а и литровата мощност в случая е доста над 100 коня (в случай че не можеш да си го сметнеш).

Не,тук говорим за двигател с вътрешно горене,не е казано какъв е.Т.е. не се знае броя цилиндри,разположението им и друго освен че е 4-тактов и е с работен обем 700см^3.А това че е сложен в автомобил въобще не значи че е взет от автомобил.Но както и да е,не знам ти как си със сметките но аз си мисля това прави 142,8 конски сили от 1л. Което тогава е било годно за рекорд ако е било реалност.Макар че само фактът че се е предлагал един двигател с две мощности,като едната е почти двойна на първата,трябва да те накара да се замислиш дали е бил атмосферка с този показател.
  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен се знае, че e 4 тактов и без клапани:

 

Antonov reportedly said there was no Bulgarian company able to organise and take up the entire car production process. The Antonov car combines Antonov's patented automatic-transmission, the so-called Antonov Automatic Drive, and a valveless 4-stroke engine. It is equipped with a 54 hp 700 cc engine and weighs less than 400 kg.

 

Понеже няма много подробности, а ми стана интерсесно как така без клапани се разтърсих и попаднах на това. И там има видео, което показва подобен (предполагам) двигател ("Valveless" частта).

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та се оказва, че двигателят е 998 cm3 и 68 к.с. (не знам какво ще рече "тунингован", който е 100 к.с.)

 

Публикувано изображение

Редактирано от user

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да му редактирам, тук говорим за автомобили, а и литровата мощност в случая е доста над 100 коня (в случай че не можеш да си го сметнеш).

Не,тук говорим за двигател с вътрешно горене,не е казано какъв е.Т.е. не се знае броя цилиндри,разположението им и друго освен че е 4-тактов и е с работен обем 700см^3.А това че е сложен в автомобил въобще не значи че е взет от автомобил.Но както и да е,не знам ти как си със сметките но аз си мисля това прави 142,8 конски сили от 1л. Което тогава е било годно за рекорд ако е било реалност.Макар че само фактът че се е предлагал един двигател с две мощности,като едната е почти двойна на първата,трябва да те накара да се замислиш дали е бил атмосферка с този показател.
Айде обясни ми тогава как Хонда С2к държеше рекорда за най-добра литрова мощност със 120 на литър тогава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рул, Прелюда ти говори принципно... и ако продължаваме да говорим принципно, по времето на S2K, 3-литровите V10 F1 двигатели спокойно вадеха по 900+ hp. Колко идва литровата мощност тогава?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тука май се омешаха литрови мощности от атмосферни и турбота и всичко идва от факта, че се дискутира новина от 2000-2002 година, когато нещата са били още в проект (т.е. 700 кубиков двигател със 100 "коня"). Към настоящия момент двигателят е само един и е 3 цилиндров с обем 1 литър, и две модификации, съответно 68 к.с. и 100 к.с. Въпросът е дали немодифициран безклапанен двигател постига нормално 100 к.с. от един литър обем, а версията с 68 к.с. е умишлено орязана, или по принцип и без напъване отдава по-малката мощност, а за до 100 к.с. му трябва помощ и каква точно (турбо, компресор или нещо подобно).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На френската версия пише, че има турбо.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно, ама кой да погледне. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Няма какво да му редактирам, тук говорим за автомобили, а и литровата мощност в случая е доста над 100 коня (в случай че не можеш да си го сметнеш).

 

Не,тук говорим за двигател с вътрешно горене,не е казано какъв е.Т.е. не се знае броя цилиндри,разположението им и друго освен че е 4-тактов и е с работен обем 700см^3.А това че е сложен в автомобил въобще не значи че е взет от автомобил.

Но както и да е,не знам ти как си със сметките но аз си мисля това прави 142,8 конски сили от 1л. Което тогава е било годно за рекорд ако е било реалност.Макар че само фактът че се е предлагал един двигател с две мощности,като едната е почти двойна на първата,трябва да те накара да се замислиш дали е бил атмосферка с този показател.

 

Айде обясни ми тогава как Хонда С2к държеше рекорда за най-добра литрова мощност със 120 на литър тогава

 

Aми имаше едни стари Хонди,от първите им коли дето са супер малки и вадеха по 100 коня от литър през 60-та.

Пример:

Публикувано изображение

 

Както и да е,идеята беше друга-че това може въобще да не е двигател от кола.

Иначе двигател в серийно производство има дето са по 200 коня от литър,мотоциклетни ама това са подробности:)

Та е много важно за какво си говорим.S2000 държеше литрова мощност при коли серийно производство от 120 коня/литър ама това беше като излезна модела.Което беше преди 10-тина години май.

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рул, Прелюда ти говори принципно... и ако продължаваме да говорим принципно, по времето на S2K, 3-литровите V10 F1 двигатели спокойно вадеха по 900+ hp. Колко идва литровата мощност тогава?

Говорим за серийно вграждан, атмосферен двигател

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...