Jump to content
Becko12

Реален разход на моя Акорд 2.2 дизел

Recommended Posts

Здравейте,реших че ще е полезно за всички хора, които възнамеряват да купят Хонда Акорд Дизел 2.2 да получат реална оценка за разхода на гориво и начина, по който колата се държи по време на път.1. за изминати 2200 км 90% извънградско и засичане на резервоара пълен пълен мога да кажа колко съм удивен от разхода. Това е и повода да напиша тая тема. Просто не мога да повярвам, че кола тежаща 1300 кг гори толкова малко. Първото ми засичане беше след като напълних резервоара и минах с него 890 км и лампата за резерва все още не светеше. Реших, че е развалена и заредих до горе. Събра се точно 45 литра, това прави 5 / 100. При това засичане колата е карана с климатик не повече от 110, основно 80-100 по натовареният път Бургас - Варна - Лозенец. Климатика винаги е бил на ауто и 24 градуса. От тия близо 900км съм минал най много 200км в градско в Бургас и Варна. Следващият ми тест беше Варна - Пловдив без никакво градско. 436 км с 19.68 литра нафта. Разхода идва 4.5/100 с включен климатик пак ауто на 24 градуса(той така си седи де и не се пипа). Отново много натоварено движение 70-100 много за кратко 110 км/ч. Колата не е юркана въобще и не съм правил никакви рисковани изпреварвания. Защо съм учуден толкова. Имах чисто нов Ярис 1.0. Тежеше 755 кила. Никога под 5.3 не е падал извън града с климатик и под 6.5 в града без климатик. Свалял съм го с 1500 зора на 4.1 при скорост 70 км , което практически не е приложимо в реални условия. Без климатик и много леко каране 80-90 гореше 4.7 -5.0 и аз същевременно се радвах. Чудя се защо. Имам приятел с Мазда 6 136 коня HDI (май на Пежо са тия мотори). Ами тоя човек на 5.5 като падне без климатик извън града и умира от кеф.Обобщавам, до момента тая кола си струва всеки лев даден за нея. Много скъпо я взех но вече много се радвам на тая инвестиция. До сега колите съм ги сменял през максимум 5 години, тая кола имам намерение да я карам много много повече.Относно начина на каране, ускорението не съм измервал дали отговаря на заводските норми, но по баирите за Бургас изпреварвам с лекота от 1300 оборота, почти оборотите на празен ход. Имаше едно наточено БМВ зад мен, дори изоставаше понякога. Това беше за много кратка отсечка но все пак. Имал съм Астра GSI 125 коня към 800 кила беше и смятам, че субективно усещането е същото. Тоест страхотно яко набира много съм доволен и от това.Единственото, с което ми е трудно да свикна е дългата 5-та. Реално под 80 трудно се кара на нея. Може да се поддържа най-ниска скорост 60 но при условие, че е равно и няма изкачване и не се налага бързо ускорение. Тоест по-добре под 80 на 4-та, което малко изнерва в трафик и населени места или е много лош навик от Яриса, който вървеше с 40 на 5-та. За мен това не е недостатък, а по- скоро навик и свикване. Въпреки, че до момента колата не е настъпвана (само веднъж я пробвах до 160 км/ч за изключително кратко разтояние) мога да кажа, че се държи много добре в завоите. Не се накланя и с милиметър и волана е много точен. Возията за мен е малко твърда но същевременно доста комфортна. Управлението е много точно и прецизно с доста добра обратна връзка (както пишат в АУТО БИЛД). Скоростите влизат много прецизно и много приятно освен 3-та, която при вкличване от 4 на 3 или 5 на 3 леко задържа преди да влезе, но може да има и повреда някаква или износен синхронизатор, но не го прави винаги, много много рядко и не е неприятно. И за финал, като цяло съм много много доволен от концепцията на колата, начина на работа на климатроника, стереото, спирачките. Моля се единствено да не се разваля и да не правя много ремонти. Много тъпо е това, че няма бордови компютър. Това адски ме дразни и немога да разбера как коли от 92 имат а Хонда не го мисли това за екстра, но ще го преживеем. Но за момента казвам на всички, които гледат тоя модел купувайте и не се притеснявайте, няма да останете разочаровани. Имам приятели с Е класи и БМВ и ми разправят, за тия пари какво БМВ или Мерцедес щях да си купя, да ама щеше да е 2001-2003, а не 2006 и в никакъв случай техните дизели не са толкова динамични. Това е от мен, дано съм Ви бил полезен. Само да допълня, че при зареждане съм изчаквал пяната от нафтата да се махне и така зареждах.

Редактирано от Becko12
  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега, това ще е полезно четиво за всеки насочил се към акорда. А за бордовия компютър има решение - http://infoboardbg.com/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега,добре си го написал,а аз потвърждавам всичко това включително и за борд компа.Аз колите също ги сменях максимум на 3години,ама с тази се родих и въобще не мисля да я сменям,а само да я чипосам,зщото си я подюрквам.Преди като говорех на колегите с бензинките,че тази кола неможе да даде ДВУЦИФРЕН разход на гориво те невярваха сега дано се убедят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колеги - радвам се и на двама ви, само искам да попитам (от интерес) - нямаше ли точно този модел (2.2 i-CTDI) фабричен дефект в съединителя, проявяващ се като буксуване, който е нерешим дори със смяна на нов демпферен маховик, който струва над 1000лв?For More Info - Click HereТова е за Сивик, дано при Акорд нещата да са по-различни!

Редактирано от Honda user

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За жалост тия момчета от инфоборд не си вдигат телефоните (изключени са от месец, че и повече) и не отговарят на мейлите, които съм им пуснал. Само веднъж успях да се свържа с тях и казаха, че за тоя модел няма шанс да стане!!! Ако знаете друго място за поръчка на нещо подобно, не само ще черпя ами просто не знам как ще Ви се отблагодаря. Наистина е важно да следиш разхода в реално време (ако си циция примерно хихих).Относно съединителя...пепел ти на езика за тия съединители. За жалост на всички нови модели има дъмферни маховици и на всички модели са дефектни и се чупят и са много скъпи. До момента мои приятели и клиенти са изпатили с Пасат 2005 -2000лв, Пежо 407 - 2000лв, Мазда 6 - и там около 2000 лева, Пежо 308 - няколко пъти подобна повреда ( около 2000 на брой проблема се явява точно към 30-50 хил км.) и продадена кола. Това е за, което знам аз и съм сигурен, че и при Хонда Акорд ако е с дъмферен тоя проблем ще дойде рано или късно. Ако е 1000 лева с мед да го нахраниш...ама....Ще се радвам наистина ако някой ми даде инфо къде и как да сложа борд компютър от различно място от infobordbg.com.Относно разхода, за жалост все още градско не карам поради наличието на скутер и служебна кола, а извън градско карам супер леко за сега (страх ме е от скрити дефекти и да не прецакам нещо), но при първи данни ще пиша във форума как се държи при нормално каране колата в града.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали е нужно да продължавам темата и да публикувам разхода, ако е интересно пишете!!!За сега съобщавам последният разход, който пак е много интересен според мен:817 км с точно 40 литра гориво, Което идва 4.8 на 100км. Интересното е, че при тоя разход по голямата част от времето колата беше карана на магистрала 120- 140 км и 110км извън магистралата с редица изпреварвания. Тоя път не беше жалена толкова и беше карана съвсем нормално, точно както трябва, с нормална скорост в трафика, бързо изпреварване на по бавни МПС. Важното което трябва да се отбележи е, че колата е карана без да се включва климатика само на вентилатор.Пишете в темата ако ви е интересна и решите, че е добре да се публикува нещо подобно и информативно. Държа да кажа, че разхода е съвсем реален и не са някакви изхвърляния или тем подобни глупости. Идеята ми да отворя тая тема беше, че когато търсих да закупя тоя автомобил, никъде в интернет не намерих никаква информация за тоя модел двигател и ми беше труден избора. Тогава се двоумях между Мазда 6 и Хонда Акорд, някъде около месец се чудих и накрая сверих само заводските характеристики и така реших, като мнението на всички мои познати и приятели беше, че тежка кола като Хонда (с около150-200 кила над Мазда 6) ще гори много повече от посоченото в каталога. Оказва се че на практика в каталога разхода е 4.6 извън градско, а аз вече постигнах 4.5 и то с работещ климатроник! Това за мен е изненада и исках да го споделя за бъдещите купувачи на Акорд с техния първи дизел!

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен са ми интересни такива теми, така че ще се радвам ако не я заключат,което е безсмислено,нито тежи на някой ,нито данъци и се плащат. Любимата ми беше за разхода на 1.5 ILS, 114 к.с.,беше се стигнало до замерване с бас,което ще е също интересно като една гонка примерно.Фенка пусни пак темата, моля те. Който не иска да не я чете,но с толкова мнения смятам че трябваше да остане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...