Jump to content
Hak

The Battle 2011

Recommended Posts

Публикувано изображение

 

 

 

 

 

 

:unsure: Принципно не знам дали съм достоен да напиша тази тема, но просто не мога да го задържа за себе си. Чакам този ден от една година и след перфектното изкарване на Джап Феста преди няколко дена просто не мога да стоя на едн място от вълнение :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:. Нямам търпение този път "нашите" момчета да покажат на какво са способни, нямам търпение да видя как немските "спортни" автомобили най-накрая получатават каквото заслужават. И се надявам този път да дойдат подходящите хора. :ph34r: От 2 месеца си карам колата и повече няма да си купя друга марка през живота си !!! И така, колеги, с голяма доза гордост използвам това обръщение, искам да Ви напомня за поредната "Битка" и да ви поразпитам, кой смята да дойде. :unsure:

Също така много бих се радвал ако някой може да ми каже на кого принадлежи страхотния черен Сивик, който смаза МР-2 ката и момчето избесня след драга :)

 

http://speed.dcb.bg/?page_id=305

 

The Battle 2011

 

За втора поредна година ще се състои Битката между немските и японските автомобили. През 2010 г. немците победиха опонентите си по безапелационен начин, водени от Николай Минков. За тази година, капитанът на японският отбор е Калин Бенчев, който още през пролетта обяви сериозните си намерения да доведе отбора си до победата през тази година. Реално и двата отбора изглеждат с равни шансове да спечелят през 2011 г. Предимство за Ники Минков в дисциплината „Драг“ и сериозно изоставане в дисциплината „ТаймАтак“. Дрифта остава с най-много неизвестни. Съдийският екип ще е същият, който е и в европейският дрифт шампионат – King Of Europe. Майк Прокюрор, заедно със своята телеметрияза оценка на дрифта, ще постави участниците при изравнени условия, което гарантира много зрелище за публиката.

 

 

Програма

 

25.09 (неделя)

 

10:00 – 11:00- Свободна тренировка „Time Attack”

 

11:10 – 11:40- Квалификация “Time Attack”

 

12:00 – Финал “Time Attack” – Germany

 

12:20 – Финал “Time Attack” – Japan

 

 

 

13:00 – 14:00- Свободна тренировка Дрифт

 

14:10 – 14:40- Квалификация Дрифт

 

15:00 – Финали ДрифтТоп 8

 

 

15:30 – 16:00- Свободна тренировка Драг

 

16:10 – 16:30- Квалификация Драг

 

16:40 – Финали Драг

 

 

 

17:00 – Награждаване на отбора победител в „The Battle 2011”

 

 

 

И нека по-добрият победи ! :hondarulez: :hondarulez: :hondarulez:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да съм песимист, но на Тайм Атак има няколко БМВ-та дето си правят редовно 56-57сек, а сега на Калояново от японските коли най-доброто време беше 58сек, така че дано имаме късмет. На дрифта смятам, че нямаме шансове, а на драга също :) Ще стискам палци това което казах да не се сбъдне :)

  • Нагоре 2
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някъкви класове в този батъл? Да не би да се падат 5 литрови БМВ-та с 1.6 Сивик на драга примерно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега знам, че ще ме оплюят, и ще ми нацъкат минусчета, но истината е, че най-вероятно и тази година победителят няма да е от Японски произход. От какво вадя заключенията си? Ами просто, немците са по-многобройни и имат по-силни коли. Като видях на божура как масово немски коли (Ауди и БМВ) лющят 11ки, че някои и 10ки...трудна работа ще е. А за дрифта, преди няколко вечери гледах наживо дрифт шоу пред The Mall на Цариградско, и водещият каза: 9те най-добри дрифтъри в БГ, от тях 7 бяха БМВ и останалите 2 - Нисан.

 

Уважавам труда на всички, нека по-добрите победят!

 

 

 

:thumbs: :thumbs:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ще ни сбаталясат, но предполагам както миналата година ще има какво да се види :ppp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да си обясня как така ни сбаталясват при положение че 4-те най-добри времена на пистата са японски. :blink: Просто не идват хората или ? Иначе утре се грабвам от софия сутринта, ще ида да погледам малко и после се прибирам, пък дано си заслужава ходенето !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз аз си търся някой от София, който ще ходи само за утре да ме закара и да разделим горивото ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Izanagi има вероятност да ходя утре до Пловдив, така че дай някав номер евентуално да ти звънна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дано имаме успех тази година аз лично съм оптимист :) ,определено ще има какво да се види,късмет и успех на японския отбор !

 

ето една статийка колко е достоверна незнам ;

 

Месец преди провеждането на Битката между Германия и Япония, двамата капитани на отборите обявиха част от пилотите си в отделните дисциплини.

 

В дисциплината "Тайм Атак", както се очакваше, Ивайло Алексов с БМВ М3 отново ще е водеща фигура за отбора на Германия. Още едно М3 ще е в редиците на отбора. Става въпрос за шампионската кола за 2009 г. на Александър Цветков, която от началото на тази година е с нови собственици. Кой от двамата братя обаче ще седне зад волана остава загадка засега. Взимайки предвид представянията и на двамата, можем да предположим, че това ще е Владислав Великов, който по време на 10-ти БМВ Събор завърши на 4-то място, а в последния кръг от „Тайм Атак“ се движеше сред първите 3-ма по време на тренировките.

 

Отговорът на японците тук е доста сериозен – Даниел Стойчев със Субару Импреза, Антоний Атанасов с Мицубиши Лансер Ево 9 и Красимир Койчев със Субару Импреза. И тримата пилоти са с времена за обиколка на „Дракон“ под 58 сек., което със сигурност ще притесни капитана на немския отбор – Николай Минков.

 

В дисциплината "Дрифт", нещата седят по малко по-различен начин. Александър Язов, Християн Ангелов и Цанко Цанов и тримата с БМВ Е30 ще се опитат да победят Тодор Дунев , Красимир Стефанов и Стефан Петров и тримата с Нисан 200SX, както и Михаил Коцев с Нисан Скайлайн.

 

В дисциплината "Драг", Николай Минков е събрал в своя отбор "елита на България", както той се изрази, докато Калин Бенчев има сериозни проблеми именно в тази дисциплина, като за момента има потвърден само един участник.

 

Един кратък анализ на записаните имена до този момент показва, че в "Тайм Атак", японците ще имат сериозно преимущество, докато в „Драг“ ще е точно обратното. В дисциплината "Дрифт" обаче ситуацията изглежда много завързана и там не бихме могли да направим никакви предположения, кой от двата отбора би имал предимство. Твърде вероятно е точно тази дисциплина да реши победителя в "The Battle 2011". ;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаше как да остана на 200 метровия драг :lol: , но до момента паднахме с много на тайм атак и бихме в дрифта. Просто драга на 200 метра за мен е подигравка и реших да пропусна. Както винаги организацията е доста слаба, привикват се по 20 минути и т.н.Поздравления за всички състезатели! :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може малко по-подробна информация от събитието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.252818354754518.53755.100000790652020&type=1 Дано помогна на някой така... просто снимките останаха у този пич на който е фейсбук профила. П. На кратко моите впечатления от днес.Драг... 200 метра...пълна пародия. Според мен просто не дойдоха колите който можеха да победят.Дрифт... еми ще бъда директен и леко комичен... :lol:бмв-то се счупи и ги бихме. Италянското падаме с доста :lol:... евала на Симо който даваше яко газ. Напълни ми душата.Тунинг извращението.... опа изложението беше пълен ужас. Класираха почти стоков фиат и бмв. Оставиха най-красивата кола 3-та, а именно Червения сивик на Искрен от Плевен. Колата просто трябваше да е първенец. И на първо и второ място... един сеат син... доста грозен според мен ( в сравнение с останалите автомобили) и първенеца...опелджини СВ концепт. За неразбралите...опел тигра с ламбо врати и навсякъде пишеше "св концепт" :lol:И двама които бяха комисия и оценяваха всичкото това което описах до тук. Моето мнение е, че тази "комисия" беше доста некомпетентна. П.П. знам, че ще има и обратни мения на моето, но... това си е мое :lol:Поздрави на всички фенове и състезатели. :P
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тиграта не бих казал точно това но за стоковите коли си много прав абсолютен срам спокойно дядо ви с москвето от село може да спечели без проблем ако е от Пловдив и си е приятел с съдията (който случайно има БМВ)понеже и москвето си е БМВ макар и по старичко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи и аз да напиша нещо по темата :unsure:

 

Ще започна с това, че не ман лично ми хареса страшно много цялото изживяване. Отидох с приятели от софия и от варна и като цяло си направихме кефа главно с публиката. Организацията беше добре, въпреки че на места беше доста мудна, но като цяло хората се стараеха нещата да се случват спрямо дадения график. Сега малко за впечатленията от самите дисциплини

 

- Първо съм страшно разочарован, че от нашия клуб беше само синята хонда на момчето с "надупчената" броня, която ни отсрами като марка, въпреки че не успя да се класира много напред. :dry:

 

- Time Attack - Първите 3 места са 2ро и 3то за БМВ М3, Е36 и за едни Опел Манта ако не се лъжа. Следва момчето с Евото по-нататък не ги следих, защото нещата не бяха много добри. Мисля че Субарото с епредстави добре на капитана, но ще ви излъжа за времето. Само ще кажа че те взеха 20 точки, ние 10 :huh: :huh: :huh:

 

- Drift - В тази дисциплина Нисаните просто избухнаха, имаше Силвия С13, С14 и като цяло момчетата караха зашеметяващо. В следствие на която, публиката около стената станахме в гума целите :) За съжаление обаче имаше 2 БМВ та, Е30 ако не бъркам с 8 цилиндрови двигатели като единия от тях просто показа невероятно каране. 3 тото място беше за БМВ, а така нареченият финал беше доста инцидентен. На първата гонка завършиха 5 на 5 точки, а на втората БМВ-то се счупи на ПОСЛЕДНИЯ завой, при резултат 7 на 3 за него или 6 на 4 беше. Така че уви :ph34r:

 

- Drag - Така наречения драг, както описаха и колегите по-горе беше ПЪЛНА пародия. Първо че нашите представители бяха 3 импреси стокови(отново ако не бъркам), който имаха смелостта да се изправят срещу Опел корса с нарисувани фарове и визия на драгстер, срещу Ауди 100, което просто летеше по пистата и смаза всякакъв вид конкуренция, и не на последно място срещу някакъв ИЗВЪНЗЕМЕН Голф, който на 200 метра правеше 7,6 сек.....

 

 

Та дето се вика - От никъде нищо стана ама какво да се прави. Аз искам да Благодаря на всички, които учавстваха и направиха на публиката голямо шоу. Е В А Л А Т А !!! :worthy: :worthy: :worthy:

Редактирано от Hak

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Липсваха рибите на драга и победата щеше да е наша. :lol:

За тиграта: Ето това е СВ Публикувано изображение

Онова беше имитация на друга марка кола... ето за това мисля за абсурдно класирането и на тази позиция. ;)

Редактирано от Vasilen_Civic_SOHC
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- Drag - Така наречения драг, както описаха и колегите по-горе беше ПЪЛНА пародия. Първо че нашите представители бяха 3 импреси стокови(отново ако не бъркам), който имаха смелостта да се изправят срещу Опел корса с нарисувани фарове и визия на драгстер, срещу Ауди 100, което просто летеше по пистата и смаза всякакъв вид конкуренция, и не на последно място срещу някакъв ИЗВЪНЗЕМЕН Голф, който на 200 метра правеше 7,6 сек.....

 

Аудито не е 100 а 90 typ 85 :lol: бившата синия Импеза на Лъчо (Бог да го прости) сега бяла карана от брат му вървеше много добре. но няма как да се противопостави на почти 500 коневия Голф 4моушън и бялата 90-тка, която е 660 коня. синията Импреза пък счупи полуоска, същото се случи и с ТТ-то.

 

много слабо мероприятие от към участници. жалко за огромните усилия на организаторите и мащабната реклама, която бе направена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен отношението на отбора на Японците към мероприятието бе несериозно. Не може да пускаш кола от клас С1 срещу коли от клас М3. Евала на Симеон Симеонов, че излезе и кара много здраво, въпреки загубената кауза. Единствено в Дрифта имаше някаква интрига. А драга беше пълна пародия...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- Първо съм страшно разочарован, че от нашия клуб беше само синята хонда на момчето с "надупчената" броня, която ни отсрами като марка, въпреки че не успя да се класира много напред. :dry:

 

- Time Attack - Първите 3 места са 2ро и 3то за БМВ М3, Е36 и за едни Опел Манта ако не се лъжа. Следва момчето с Евото по-нататък не ги следих, защото нещата не бяха много добри. Мисля че Субарото с епредстави добре на капитана, но ще ви излъжа за времето. Само ще кажа че те взеха 20 точки, ние 10 :huh: :huh: :huh:

Аз искам да Благодаря на всички, които учавстваха и направиха на публиката голямо шоу. Е В А Л А Т А !!! :worthy: :worthy: :worthy:

 

Съгласна съм отчасти с колегата - на тайм атака имахме три коли, които нямаше как да вземат нужните точки - всички в немския отбор направиха страхотни времена - силни автомобили и пилоти и то цял отбор! При нас просто нямаше отбор! Хондата се представи блестящо, но просто не е конкурентен автомобил на коли от модифицираните класове. Не разбрах от всички позьорски субара по пистата защо само едно кара в тайм атака и едно на драга. Слаба организация за японците, да не кажем никаква - колите се били счупили не знам какво си било... И в немския отбор се чупеха, но имаше достатъчно хора за да не го забележим. Освен че повечето немски коли, редом с дрифтърските нисани, цяла седмица се раздават и чупят - това не ги спря (таз годишния батъл беше част от speed challenge седмицата, която започна още в понеделник на паркинга на кино Арена Младост). В дрифта на първо място беше Краси от Варна с неговия нисан в крайна сметка след като Алекс Матрикс с е30-ката имаше технически проблем, всъщност добре че беше дрифта да имаме изобщо някакво представяне. Колегата не е прав само за разпределянето на точките в дрифта, но това вече няма значение - V8аците много добре се представиха, но нисаните не им отстъпваха този път. Поздравления за всички пилоти за участието и шоуто, което спретнаха за нас.

И най-вече поздравления за немския отбор за победата и за отборния дух - евала на момчетата!

п.п. Публиката беше много малко, не искам да си представям какво им е на организаторите....

Редактирано от addevil

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драга яко ми напълни кефометъра , добре беше като цяло, с изключение на превикваниата за по 15-20 мин. които яко дразнеха и както казаха колегите по-горе пародичния драг .Защо не ги пускаха от мястото където стартираха на Japan Festa, немога да го проумея ;) .Миналата година имаше доста повече хора ,но това е може би заради няколко дневните мероприятия тази година .

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дрифта яко ми напълни кефометъра , добре беше като цяло, с изключение на превикваниата за по 15-20 мин. които яко дразнеха и както казаха колегите по-горе пародичния драг .Защо не ги пускаха от мястото където стартираха на Japan Festa, немога да го проумея ;) .Миналата година имаше доста повече хора ,но това е може би заради няколко дневните мероприятия тази година .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...