ranko57 1 #1 Публикувано 23 Септември, 2011 Приятели.Здравейте.Нов съм в този форум.Нуждата ме накара да се ругестрирам,но иначе редовно си чета форума.От една седмица се блъскам с проблем.Проблема ми е следния.Имам Хонда Акорд-Производство 1995 год.Хубава стабилна кола.Автоматик.№-дв.F20Z1,Не ми е правила сериозни проблеми,но проблема дойде сериозен.Не пали.Има ток на свещите,кабелите.Помпата работи.Чува си.Бензин има.Главното реле е наред,чува се като трака.Но инжекторире не отварят.Не влиза гориво в цилиндлрите.Кой подава ток на инжекторите.ECU-то,или делкото ,или Main Relay (Главното реле)?Някой може ли да ми каже.Предварително благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #2 Отговорено 23 Септември, 2011 при автоматиците има електроника която не позволява да палиш на всяко положение на скоростният лост да не е тя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ranko57 1 #3 Отговорено 24 Септември, 2011 при автоматиците има електроника която не позволява да палиш на всяко положение на скоростният лост да не е тяНе.Не е това.Не ходи ток на инжекторите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #4 Отговорено 24 Септември, 2011 До инжекторите при контакт ходи постоянен плюс и се управляват с маса от компютъра директно.Може да провериш кабелите от инжекторите до еку-то. Първо провери дали до всички ходи плюс докато си на контакт, след това може да пробваш със светодиод дали когато въртиш за да запалиш ще мига Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ranko57 1 #5 Отговорено 24 Септември, 2011 Плюс има на всички.Но маса няма.Явно компа ми се е скапал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hienata 2 #6 Отговорено 24 Септември, 2011 а защо първо не смениш делкото и съм 99,99% сигурен че ще запалиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ranko57 1 #7 Отговорено 24 Септември, 2011 Защо да го сменям.Вадих го,почистихго,да не би да имаше масло.Всичко си е наред.Ток има на свещите.Днес пак проверявах че има.Но дюзите не отварят.Постоянен ток имат.Провелявах ги.Подавах им ток.Тракат си.Но маса не идва от компа.Той подава импулс от делкото на дюзите,в точно определен момент. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maistoraaa 0 #8 Отговорено 3 Септември, 2013 (Редактирано) Защо да го сменям.Вадих го,почистихго,да не би да имаше масло.Всичко си е наред.Ток има на свещите.Днес пак проверявах че има.Но дюзите не отварят.Постоянен ток имат.Провелявах ги.Подавах им ток.Тракат си.Но маса не идва от компа.Той подава импулс от делкото на дюзите,в точно определен момент.Знам, че темата е стара но сега и аз имам съвсем същия проблем като теб нямам импулс към дюзите. Ти как реши твоя проблем, че колата седи вече 1 месец. Редактирано 3 Септември, 2013 от maistoraaa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hrischy 1 #9 Отговорено 25 Септември, 2013 Здравейте колеги. Преди около седмица и аз имах същия проблем. Проверих абсолютно всичко, а всичко си беше ок. Дадоха ми телефон на един токаджия обаче трябваше да додърпам колата до него. Като започнаха да ме дърпат ръгнах 2ра и запали. Тогава се обадих на токаджията и тои каза че 100% е или стартовия ключ или клемореда и каза че няма смисал да му я карам. Прекарах колата пред блока, разглобих корите около волана, разглобих клемореда и се оказа че пластините са доста зацапани. И всичко се оправи с 2 мокри кърпички, почистих го добре, сглобих и подкарах колата без да дам 1 лев за части. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове