Jump to content
ranko57

Колата не пали

Recommended Posts

Приятели.Здравейте.Нов съм в този форум.Нуждата ме накара да се ругестрирам,но иначе редовно си чета форума.От една седмица се блъскам с проблем.Проблема ми е следния.Имам Хонда Акорд-Производство 1995 год.Хубава стабилна кола.Автоматик.№-дв.F20Z1,Не ми е правила сериозни проблеми,но проблема дойде сериозен.Не пали.Има ток на свещите,кабелите.Помпата работи.Чува си.Бензин има.Главното реле е наред,чува се като трака.Но инжекторире не отварят.Не влиза гориво в цилиндлрите.Кой подава ток на инжекторите.ECU-то,или делкото ,или Main Relay (Главното реле)?Някой може ли да ми каже.Предварително благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при автоматиците има електроника която не позволява да палиш на всяко положение на скоростният лост да не е тя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при автоматиците има електроника която не позволява да палиш на всяко положение на скоростният лост да не е тя

Не.Не е това.Не ходи ток на инжекторите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До инжекторите при контакт ходи постоянен плюс и се управляват с маса от компютъра директно.Може да провериш кабелите от инжекторите до еку-то. Първо провери дали до всички ходи плюс докато си на контакт, след това може да пробваш със светодиод дали когато въртиш за да запалиш ще мига :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плюс има на всички.Но маса няма.Явно компа ми се е скапал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а защо първо не смениш делкото и съм 99,99% сигурен че ще запалиш:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да го сменям.Вадих го,почистихго,да не би да имаше масло.Всичко си е наред.Ток има на свещите.Днес пак проверявах че има.Но дюзите не отварят.Постоянен ток имат.Провелявах ги.Подавах им ток.Тракат си.Но маса не идва от компа.Той подава импулс от делкото на дюзите,в точно определен момент.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да го сменям.Вадих го,почистихго,да не би да имаше масло.Всичко си е наред.Ток има на свещите.Днес пак проверявах че има.Но дюзите не отварят.Постоянен ток имат.Провелявах ги.Подавах им ток.Тракат си.Но маса не идва от компа.Той подава импулс от делкото на дюзите,в точно определен момент.

Знам, че темата е стара но сега и аз имам съвсем същия проблем като теб нямам импулс към дюзите. Ти как реши твоя проблем, че колата седи вече 1 месец. Редактирано от maistoraaa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Преди около седмица и аз имах същия проблем. Проверих абсолютно всичко, а всичко си беше ок. Дадоха ми телефон на един токаджия обаче трябваше да додърпам колата до него. Като започнаха да ме дърпат ръгнах 2ра и запали. Тогава се обадих на токаджията и тои каза че 100% е или стартовия ключ или клемореда и каза че няма смисал да му я карам. Прекарах колата пред блока, разглобих корите около волана, разглобих клемореда и се оказа че пластините са доста зацапани. И всичко се оправи с 2 мокри кърпички, почистих го добре, сглобих и подкарах колата без да дам 1 лев за части.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...