9060 1 #1 Публикувано 21 Септември, 2011 Карам Сивик, 7-ма ген. 2002 год. Има много досадно скърцане и при леко и при силно въртене на волана. Не е горе при самия волан, какъвто проблем имат доста колеги от предни теми. Въпреки, че се чува и в купето, всъщност е някъде от двигателния отсег. Скърца и когато е топло и когато е студено, на ход и спряла... скърца винаги движи ли се волана, подобно на триенето с ръка по мокро стъкло. Вече чух няколко различни мнения, а веднъж я бяха разколачили в сервиз и нещо не можаха да стигнат до "скръца". След празниците пак ще я вкарвам в бокса, че ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, моля ориентирайте ме какво да очаквам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #2 Отговорено 21 Септември, 2011 Тампон амортисьор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #3 Отговорено 21 Септември, 2011 Колега на 100 % е шарнир. Аз го имах проблема до преди 1 ден. Купих си комплект два долни шарнира и ги смених и сега вече не скърца. Най добре си провери шарнирите, долни,горни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
9060 1 #4 Отговорено 21 Септември, 2011 Колега на 100 % е шарнир. Аз го имах проблема до преди 1 ден. Купих си комплект два долни шарнира и ги смених и сега вече не скърца. Най добре си провери шарнирите, долни,горни.Благодаря! Шарнир не звучи много страшно... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #5 Отговорено 21 Септември, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=quYGPYflLyAДа не би да е нещо подобно, при мен беше шарнир, но не помня горен или долен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #6 Отговорено 21 Септември, 2011 На мен са ми прилично разбити 2 долни и 1 горен шарнир.Няма скърцане като въртя волана,а при преминаване през леки неравности тия дни съм казал да ми поръчат и да я карам да ги сменят. В тая връзка да питам от тях ли може да е след 100 едно леко тресене на волана? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
9060 1 #7 Отговорено 21 Септември, 2011 http-~~-//www.youtube.com/watch?v=quYGPYflLyAДа не би да е нещо подобно, при мен беше шарнир, но не помня горен или долен.Ами подобно е да... не толкова металически (сякаш натягаш струна), а по-гумено ми звучи мойто. Но може и да е от записа. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
baibradar 0 #8 Отговорено 21 Септември, 2011 По скоро е рейка. Често срещан проблем според руските колеги. Ето как се решава:http://www.motortalk.ru/node/937http://www.drive2.ru/cars/honda/civic_type_r/civic_type_r_2nd_generation/nitro/journal/288230376151754823/#post Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
9060 1 #9 Отговорено 21 Септември, 2011 Ех, благодаря Байбрадър, ама на мен не ми се отдават авто-ремонтите нещо и не барам.... За втори път чувам предложение, че е рейката. Не знам как скърца рейка по принцип, но при мен е някъде вляво отдолу.... и скърцането също така го усещам във волана като вибрация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
baibradar 0 #10 Отговорено 21 Септември, 2011 Щом като скърца и на място отиди на канал. Един върти волана друг слуша от долу къде скърца. Рейката е на разтояние от шарнирите и би трябвало да се ориентираш от къде идва скърцането. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #11 Отговорено 21 Септември, 2011 (Редактирано) Въпросите около рейките на 7 ген. живо ме интерсуват.Ако някой е "по в час" да каже малко инфо по текста от втория руски линк."Стягиваем пыльник и смотрим что под ним. А под ним, как правило, стружка от пластиковой втулки. Ее под замену!"Кое всъщност е от пласмаса:- нещо на слайдера - или канала в който се плъзгаИнтерсува ме защото мойта рейка пък си потропва в определени ситуации и имам различни оферти за оправяне , но засега мисля да не ми я "бърникат".В едната "оферта" бая части се сменят вероятно без нужда Редактирано 21 Септември, 2011 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #12 Отговорено 21 Септември, 2011 Тампон амортисьор.Що тампон, на 7 - ма генерация горе трябва да има и лагер. Окачването там не беше ли от типа на макферсоните - само с долно шарнирче и амортисьора се върти заедно с главината? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #13 Отговорено 21 Септември, 2011 Точно така, нарочно не написах лагер, въпреки че по-скоро в него може да е причината . Само че тука се почнаха едни горни шарнири едни рейки и викам чакай да не се обаждам повече . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spas21 48 #14 Отговорено 21 Септември, 2011 Провери си казанчето за хидравличната течност до какво ниво ти е.Когато няма достатачно течност в казанчето системата на хидравликата засмуква въздух и почва едно гадно виене и скърцане.Казвам го от личен опит. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
delano 113 #15 Отговорено 21 Септември, 2011 Както се каза по-горе - шарнир. Някой е останал без смазка и се върти на сухо, от там идва и скърцането. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
9060 1 #16 Отговорено 22 Септември, 2011 Колеги, макферсона със сигурност не е щот го гледаха, а тропане нямам. Сега отивам да направя едно клипче, да чуете какъв среч прави волана и да проверя хидравликата. А понеделник пак влизам в бокса мамка му и скръц Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #17 Отговорено 22 Септември, 2011 Колега провери ли си шарнирите ? Бях ти писал тях да ги видиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
baibradar 0 #18 Отговорено 22 Септември, 2011 На 7 ген. няма хидравлика. Има електрически помощник на управлението . Бая търсене ще падне къде е тази пуста хидравлична течност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yky 12 #19 Отговорено 25 Септември, 2011 Колеги аз имах същия проблем на CIVIC 7-ма генерация. Оказа се че скърцането идва от рейката. Проблема се оправи без да се сваля реката, един майстор отхлаби скобите на маншоните на рейката и изпръска вътре един спрей с грес. Няколко месеца след тази процедура в БУЛТРАКО ми попритегнаха нещо на рейката, като казаха че ще кара известно време (неуточнено колко) и след това трябва да се смени нещо, което го има като ремонтен комплект. След притягането изчезна почукването, което идваше отпред. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doberman67 0 #20 Отговорено 2 Декември, 2013 и при мен се появи скърцане от лявата страна при въртене на волана,смених кормилен накрайник,спря за известно време и сега пак започна като междувременно беше изядена резбата на накрайника.Майстора при когото ходя се видя в чудо!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове