EmZvr 225 #1 Публикувано 17 Септември, 2011 Махнах си резонатора на интейка, но не ми се вижда достатъчно това и искам да направя кутията като тази на Integra Type R и Comptech Icebox, които имат тръба, която вкарва въздух отпред до кутията. И имам няколко въпроса.По форумите за тези кутии пише, че няма опасност от "hydrolock". Така ли е наистина, защото не виждам с какво са по-защитени от един обикновен "cold air intake" ?От къде според вас ще е най-добре да дърпа въздух ? Да се направи дупка в бронята, да използвам дупката за халогените или да използвам отворите в бронята през радиатора ?Каква тръба трябва да използвам, има ли такива специално за тази цел ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #2 Отговорено 18 Септември, 2011 (Редактирано) Добре, явно не сте ме разбрали какво искам да направя.. Идеята е да стане нещо такова: Спрях се на следната идея - просто да купя PVC маркуч, който да отива към бронята. Добра идея ли е според вас, или трябва да е с PVC тръба ? Какъв PVC маркуч е най-добре да взема, понеже гледам има всякакви видове ? И другото, което мисля да направя е да купя нещо като удължител, който да слагам когато вали дъжд и да отвежда маркуча до двигателя, за да дърпа от там въздух. Как може да се направи подобен удължител ? Извинявам се за двойния пост, но темата беше умряла.. Редактирано 18 Септември, 2011 от EmZvr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #3 Отговорено 18 Септември, 2011 Няма страшно. За да засмуче двигателя вода, трябва целият ти филтър да е потопен (ако е спортен) или да натопиш вода чак до кутията...това мн трудно ще стане, и ако нивото на водата ти е толкова високо, едва ли това ще е единственото от което ще се притесняваш Има едни алуминиеви тръби за въздуховоди, продават ги по железариите. На моята кола си направих с такава на фи 75 или 80 нещо такова беше. Май 80...ще постна снимки като се прибера довечера от работа. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sl3000 24 #4 Отговорено 18 Септември, 2011 Някои правят отвор в бронята и поставят нещо такова:http://caraudio-bg.com/caraccessories/bassreflex/gzap80.html ;http://caraudio-bg.com/caraccessories/bassreflex/bp75.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #5 Отговорено 19 Септември, 2011 Разгледах вчера колата и за жалост не може да се достигне до отворите в бронята нито до капачката за халогените и за това наистина единствения вариант е да се пробие дупка в бронята. Такива дупки с какво се пробиват ?Ще ми трябва и нещо подобно на линковете на sl3000 Обаче ми трябва само тая част - на английски се води velocity stack, но и speaker port-овете пак стават. Без нея се получавало турболенция. Някакви идей къде мога да намеря такава част, а не цял комплект тъй като не ми се дават 30лв ?Понеже все още си ме е страх с този мод да не влезе вода в двигателя измислих да свържа тръбата отстрани на кутията, а не отдолу. По този начин ще мога да я махам, когато вали, но малко ще удължа пътя на въздуха.И отново да си задам въпроса, ще има ли разлика, ако сложа пвц маркуч вместо тръба, тъй като ще ми е много по-лесно с него(нещо такова - http://www.biznesa.com/modules/icontent/inPages/ramer_group/images/industrialni_markuchi/food.jpg )? До сега не съм виждал такова нещо, та явно не е много добре да се прави, но защо ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Вен_РВ1456ВС 157 #6 Отговорено 19 Септември, 2011 тоя маркуч не е ли много тежък??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #7 Отговорено 19 Септември, 2011 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #8 Отговорено 19 Септември, 2011 Благодаря за снимките, нещо такова трябва да стане и при мен. Но с нулевите ми познания ще видим какво ще се получи Вен_РВ1456ВС наистина са доста тежки, не бях се сетил за тая подробност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове