Jump to content
Mkilla

къде трябва да отделя съединителя

Recommended Posts

Така колеги , не се стърпях и след като писах на колегата "prelude" , ще пусна и една тема тук.Колата е прелюд 5та ген.След като бях на преглед в Бултрако на цялата кола не намириха проблеми освен леко сълзене от горната помпа на съединителя.Да подчертая , че до момента съм нямал проблеми със включване на скоростите.Всичко си е нормално но пък имах лек празен ход на педала при първоначалното му натискане.Та така , казаха ми ремонтен комплект на горна помпа и аз го поръчах и те си го монтираха.След монтажа му , педала стана по твърд , без луфт и бях очарован и всичко беше идеално освен че почна съединителя да отделя доста високо но си мислех че е нормално.Днес на тръгване за работа не искам да ви казвам как съм отишъл г/у с 50 до там и с 50 до Бултрако навръщане.Колата все едно стоеше с незацепен съединител и като натисна газта оборотите скачат яко , двигатела реве обаче колата почти не мърда и едвам се придвижва напред.Горе-долу за да е поразбираемо все едно да НЕ си на скорост обаче да даваш газ.Та така.Отидох аз , майстора бутна нещо отдолу при педала за има няма 2 мин и каза готово.Сядам , няма проблеми с ускорението само дето пак си го има лекият празен ход и педала отделя много ниско долу.Не мога да го преценя в сантиметри но е нисичко.Нормално ли е това ? Не съм се сбълсквал с хидравлични съединители до момента и ми е много чудно какво аджаба става.Според майстора , педала трябва да е като "памук".Викам добре , невежа съм сигурно е така.Сега действително е много мек но си има празен ход и отделя доста ниско долу.Дайте мнения как е при вас с тези хидравлики.Всичко уж по колата е наред , гледана е обстойно и на компютър и от майстори във фирменият сервиз.Може би така трябва да бъде и аз да не съм свикнал но все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей, тоя майстор тия хидравлични саморегулиращи се системи ги няма за нищо. :P Трябваше да му гледаш в ръцете кВо прави при реглажа! :lol: Свободен ход трябва да има и отделянето / и обратното / трябва да е там, където е било преди ремонта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с тва Бултрако колега ,целият форум реве от тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги стига стига ама къде да ходи човек.Нали "уж" за да е сигурен човек затова ходи във фирменият сервиз.И аз какви ги наговорих вчера ама то всичко се връща ахаха :) Та по темата педала си отделя при натискане и отпускане на едно и също място.НИСКО ДОЛУ , може би 3 пръста от мокета и при двете положения.Преди смяната на ремонтният комплект на горната помпа отделяше на 4 пръста кажи речи към средата.След първото пипане на педала отделяше много високо и педала беше твърд но така ми харесваше но пък колата нямаше никаква мощност ( едвам двигах 60 умрях от срам ) а сега след втората намеса отделя така както съм описал т.е на 3 пръста от мокетчето.Ако е нормално да има луфт и да отделя там значи всичко е наред но все пак да питам.Има "фенове" от вас които дълги години карат марката и знаят доста по-добре от мен :) Все едно съм седнал да карам 3 различни коли за кратко време и затова пуснах и тема.Не ми се повярва как е възможно и незнам кое е правилно и кое не.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...