Jump to content
Essential

Няма ток, въртя ключа и нищо

Recommended Posts

Здравейте колеги,днес успях да сритам кабелите които се падат под таблото с бушоните там са ми сложили и алармата та нея май наметох. Чух припикване на жици някъде даде късо...след което като завъря ключа няма ток....не се чува бензиновата помпа неможе да завърти на стартер. Като пусна фаровете светят таблото също свети, бушоните гледах бяха здрави. Може ли да е изгърмяло главното реле и как мога да го проверя??? Какви могат да са причините да няма ток ?? Осветлението на таблото в купето и багажника както и фаровете работят.?!?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главното реле не е ли отпред при мотора? Публикувано изображение Аз си мисля, че е там. Ако е така може да се изкл като опция.

Редактирано от Вен_РВ1456ВС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под таблото е ;)

Публикувано изображение

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно до лоста за капака има кутийка на която пише Main Relay.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро търси проблема в алармата,като защита тези които поставят аларми прекъсват след контактния плюс по системата за да не запали колата при евентуална кражба.За това нямаш стартер и не чуваш помпа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алармата няма вързан имобилайзер точно заради това. Релето ремонтира ли се или се сменя с ново?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли от кой да вземеш да пробваш, преди да купиш ново? Все пак може и да не е то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам от кой да взема, утре ще го тествам спорет схемата по - горе и ако няма вериги ще се търси ново...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След направен тест на релето според схемата от снимката по-горе релете е в изрядно състояние ?!?! Къде може да се крие проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия големите бушони отпред при двигателя си проверил и тях предполагам. А провери ли контактите на контакния ключ? Може да е нагорял някой контакт от кьсото . До колкото знам тук от форума често се случва там да е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен, благодаря на всички за насоките,Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво се оказа?

Проблема е решен, благодаря на всички за насоките,Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами явно бая стабилно късо е станало като съм ритнал алармата. Беше нагоряла една спойка и 2 проводника смених(на алармата, ще трябва да я преправям майстора малко си е оставил ръцете), нещата си дойдоха на мястото. Инак ми беше прекъснал и единия бушон в коша. Общо взето нищо сериозно.Поздрави и благодаря още 1 път за бързите мнения!

Редактирано от Essential

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...