Gatsu 22 #1 Публикувано 12 Септември, 2011 (Редактирано) Здарвейте,Забелязвам, че след като загрее колата стрелката на обортомера при празен ход се стабилизира на 700/800 оборота. По усет колата не личи да е на такива стойности Възможно ли е да са ми ниски оборотите или стрелката нещто не отчита вярно? .....Ако не ти се занимава с тея работи, след като си си почистил дросела, тогава може просто да завъртиш болтчето, което е за регулиране на оборотите и да видиш как ще се държи колата. Тоя болт се намира от страната на тръбата, която влиза в дросела, а не към смукателния колектор. При теб това се пада от горната страна. Обикновенно на болтчето има гумена тапичка, махаш я и с една отвертка завърташ в посока обратна на часовниковата стрелка, за да увеличиш оборотите, като запомниш с колко си го звъртял (не му трябва много). Пробвай да го завъртиш на порции, примерно през четвърт оборот и следи за поведението на колата......Ако са ми ниски оборотите, това публикувано от колега в друга тема, би ли помогнало? Благодаря Редактирано 12 Септември, 2011 от Gatsu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #2 Отговорено 12 Септември, 2011 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56586Виж и тази тема колега.Може да ти е полезна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gatsu 22 #3 Отговорено 12 Септември, 2011 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56586Виж и тази тема колега.Може да ти е полезна.Благодаря въпростната процедура ще се тества, а и не изглежда сложна, стига внимателно да се пипа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gatsu 22 #4 Отговорено 13 Септември, 2011 Това ЕАЦВ нещо не го намирам на Д14А3 ДВГто. Да не е някъде под въздушния филтър? Засега още нищо не съм разглабял, просто исках да го локализирам за да разбера какво точно ще се наложи да махна в близост. Ако някой има снимка за този тип ДВГ ще съм му благодарен ако я сподели.Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gatsu 22 #5 Отговорено 13 Септември, 2011 Май сам си отговорих на въпроса за ЕАЦВ Според колегата AMD (създател на тази темата ), който е писал за този тип ДВГ в друг форум, Д14А3 нямат ЕАЦВ ами са с РАЦВ:линк към споменятия форумИзчетох цялата тема в другия форум и сега съм малко объркан. Там се споменават 700/800 оборота като нормални при празен ход на загрял двигател. Толкова ли трябва да бъдат? От опита ми с коли знам, че при нормално работещ двигател, стрелката на обортомера при празен ход на загрял двигател е милиметър под единицата. При мен този милиметър се е превърнал в 3мм, което ме кара да мисля, че оборотите са около 700/800. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kucata.meduza 37 #6 Отговорено 13 Септември, 2011 (Редактирано) Здравей, колега,нормални са ти оборотите. Четох преди време в една тема, че хондичките по принцип си държат малко по-ниски обороти на празен ход, като отчетем факта, че мотора е стоков. Редактирано 13 Септември, 2011 от kucata.meduza Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivelin Ferdinandov 0 #7 Отговорено 20 Юли, 2015 Здравей, колега,нормални са ти оборотите. Четох преди време в една тема, че хондичките по принцип си държат малко по-ниски обороти на празен ход, като отчетем факта, че мотора е стоков. по принцип да така е но аз с климатика оборотите тотално играят на свободна скорост сичко е стоково двигател д16у2 чак се тресе на много нижави обороти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове