Jump to content
kalos

Скъсани моншони при водачи на клапани

Recommended Posts

Здравейте,преди около година сменях апаратите и дисковете с "по-големи" и тогава реших да им сменя гумички и да станат като нови, но се оказа, че тези гумички който съм сложил са пълни боклуци. Към момента всички сменени маншони са се разпаднали. Надявам се пръстените при буталата да са ОК.Та след като са се скъсали маншоните на водачите явно са се замърсили и от там се е получил луфт в апарата и целия играе.Интересува ме има ли възможност самите апарати да са се износили или само водачите са пострадали? Другото което ме интересува е от къде да търся по-евтини ремонтни комплекти или поне маншоните за водачите. Колега от форума ми предлага на цена от 60лв за комплект на апарат, което е добре при цена от над 120лв в hondaoriginalparts.com

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможни са и двата варианта,другото което можеш да направиш е да свалиш водачите,да се измерят и евентуално стругар да ти направи по размера на апарата :) Наскоро правих такава интервенция и заспаха...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакви изисквания за материала и с какъв луфт трябва да се направят новите водачи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

водачите на клапаните немат маншони, и немат връзка със спирачките ;) що не свалиш апаратите и водачите да видиш какво става, най-добре е вместо да гадаеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хах много е късно вече и явно съм допуснал някаква глупава грешка :)но след написаното в поста е ясно за какво става въпрос.Ми да ги сваля ама е малко тъмно в момента пък и щом немога да пиша какво остава да свалям апарати :)Утре ще я свърша тази работа, но ми се иска да съм запознат с опциите които не са толкова много.Остава въпроса с маншоните на водачите от къде и колко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само едно неудобство, това са за апарати с 51мм или 54мм бутала, а моите са 57мм :)А да взимам комплекти на които няма да използвам всички елементи си е грехота особено при цена към 60лв за апарат :)И все пак е по-добре да направя оборот на колегата от форума :)Благодаря ти!

Редактирано от kalos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че най-добрия вариант е да се замерят водачите в какво състояние са, ако са ОК а се е износил апарата да се разпробие, да се набият втулки и готово.Ако са се износили и са по някакъв наин криви водачите може да се хванат до най-близкия размер, където ще излезнат прави и да се направят втулки за апарата на него.Предполагам че си със спирачки от VTi.Ето ремонтни комплекти за 6-та VTi (номер 1 на схемата )и цената им в щатите е $21.13 на комплект, което в обща поръчка щедойде около 45лв на комплект до БГ.Има и само маншони за водачите отделно, но няма смисъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега предишните дето си използвал сещаш ли се каква марка са,щото ние в сервиза използваме некви италиански,има ги за вси4ки апарати само треа да кажеш размера на спирачното бутало и каква спирачна система е.Аз си взех такива за задни апарати и ми излезнаха 20лв :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не си спомням взех ги от "Катя" на Симеон. Буталото е 57мм апарата е на Nissen. Апаратите са от интегра GSR, но до колкото гледах в сивик 5-та ген. седан има 2 сестеми едната е като на ВТИ т.е. 54мм а другата като тази 57мм(размер на буталото)@Izanagi - попринцип има ли такива втулки или се правят при стругар?

Редактирано от kalos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втулките се правят на стругар.п.п. системата не е ли NISIN ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Апаратите трябва да са Nissin.Ето нещата за Integra GSR 96-та. Ремонтният комплект е малко по-скъп, но пак ще е тук към 55-60лв през общата поръчка. Продават се отделно и водачи и маншоните на водачите, ако няма да сменяш тези на буталата.Ако се износва водача можеш да минеш с нови, ако се износва основата на апарата само втулки по размер ще го оправят.Няма ремонтен размер водачи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес измерих износването на водачите и е към 0.1мм - 0.15мм. Не съм сигурен дали това износване е достатъчно за да се разхлопа апарата. Izanagi - Чакам MS-auto да ми даде цена, ако може да ги намери и ще преценя дали ще се включа в общата поръчка.Благодаря ти!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В менюъла трябва да има допуска за износване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, нищо не пише за тези водачи. Неприятна работа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...