Jump to content
ecs

скъсан ангр ремък (

Recommended Posts

колеги колкото и луд снощи съм сглобявал до кам 4 часа . знам че има и 2-3 теми ... но нищо конкретно...... в тях . извиках комшичта уж в сервис работи... майстор да ми стегне агренажа да нагласим центровка белези.... запали от ряз работи около 20 мин.... обезваздушавах..... радиатора и дум и спря.... :(( скъса се ангренажа.. :(( . двигатела не беше и загрял на 1200 обор.. да е бил...В другите теми само един пост намерих за д16з6.... единия пише рандеву другия казва.. само ако е в в-тек..... няма видими поражения клапани млапани сичко е здраво от ролката вартя разпред вал .... варви си нормално.... на 3 цилиндар... гледам че хлабините на смук и испускателни... са малко по големи.... това останових за момента .какво сам замислил:нов ангренаж и да премеря компресия....(някои вещт да се изкаже.... или пак ме чака разглобяване :(Не сам лягал :) комшията ще го удоша!

Редактирано от ecs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си и обтяжната ролка и водната помпа и не бързай да душиш комшията :D може ремъкът да е бил някой супер ментак ..Каква марка беше, ти ще кажеш ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си и обтяжната ролка и водната помпа и не бързай да душиш комшията :D може ремъкът да е бил някой супер ментак ..Каква марка беше, ти ще кажеш ..

гейтц.... но го опана много... ремака комшията....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от това "опаване"!Пиши кое е дало фира, та е скъсало "Гейтс" - е.ати случката. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ се притесняваи много, пораженията на тези оборти ще са нищожни ако ги има дори. !А за ремъка да не си изтървал нещо вътре ! (провери добре !!!!.)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като сложихте новия ремък и го зацепихте, не превъртяхте ли мотора на ръка да видите дали ще подпре някъде?смени си ремъка, опъни го така, че като го хванеш да можеш да го завъртиш на близо 90 градуса, превирти на ръка преди да палиш.провери си ролката и водната помпа, да не е затегнало нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те ,че са боклуци тези ремъци ама чак пак толкова има нещо друго най вероятно както казаха колегите ,нещо изтървано вътре или нещо блокирало ,но то пък как да блокира след като преди да смениш ремъка е работило.Огледайте си работите там и вземи сложи един хубав ремък UNITA или SUN с нова ролка NSK или KOYO.. и карай спокойно и дано се разминеш тънко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега и аз съм карал с Gates и нямам оплаквания, ама е по-скъп от оригиналния.Ролките които продават тук са 2 пъти по-евтини от оригиналните, ама това е друг въпрос.Може да е бил много пренатегнат, макар че при мен от пренатягане протече помпата, не скъсах ремък.Най-вероятно е имало нещо вътре, като например болтче от капаците и затова се е скъсал или другия вариант е да е блокирала помпа или ролка.D16Z6 без да го знам със сигурност, като не е във Vtec най-вероятно не е ударила нищо, има доста големи прорези в клапаните за клапаните, а и буталата по принцип са вдлъбнати ...

Редактирано от Izanagi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.Огледайте си работите там и вземи сложи един хубав ремък UNITA или SUN с нова ролка NSK или KOYO.. и карай спокойно и дано се разминеш тънко.

Най вече да си огледат работите .. :) Като казваш хубав ремък Унита, да разбираме ли, че е по хубав от Гейтса, защото колегата е бил с такъв ? ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Унитата не ,че е по хубав той няма нищо общо, там не може да се прави и сравнение даже.Колата му заводско излиза с такъв повече не мисля, че е нужно да се казва каквото и да било.( Гейтс не са лоши ремъци ,но оригиналните.А там ментетата са страшно много.Като стана въпрос за ремъци QH-quinton hazell ей това е най големият боклук който съм срещал ,уникален беше за 2000 км се разлепи през снадката.

Редактирано от Soichiroo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с ремък SUN и ролка NSK. Сменяхме ги с баща ми пред нас :) не съм ходил в сервиз и за сега вс си е ок. Зацепена и центрована.

Те ,че са боклуци тези ремъци ама чак пак толкова има нещо друго най вероятно както казаха колегите ,нещо изтървано вътре или нещо блокирало ,но то пък как да блокира след като преди да смениш ремъка е работило.Огледайте си работите там и вземи сложи един хубав ремък UNITA или SUN с нова ролка NSK или KOYO.. и карай спокойно и дано се разминеш тънко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето оригинален ремък:

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Унитата не ,че е по хубав той няма нищо общо, там не може да се прави и сравнение даже.Колата му заводско излиза с такъв повече не мисля, че е нужно да се казва каквото и да било.

Аз пък мисля, че има какво още да се каже .. :P Ако пуснеш една търсачка, ще разбереш, че фирма за производство на ремъци Унита няма :) това просто е Азиатското подразделение на Гейтс, което значи , че имат много общо .. :D Редактирано от mar_tod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заклиочение ... Д16-ката когато е в нормални обороти до 2000-2500 .. при касане на ангренажа не среща клапани... няма проблем.....замерих си компресията боднах нови .... и си запали пак от ряз ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д серия не удря нищо освен ако не е пилена (там зависи колко)д15 на 5та на около 6200 оборота скъса един Contitech. Поражения няма! Сега съм с Gates Ultra Grip и NSK made in Japan ролка даже стана по-тиха колата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д-серията удря клапани, само ако е влязла във втек или е престъргвана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е при опъване на ремъка тогава да затяга ролката за водна помпа е по-малко възможно.Но не е изключено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...