PaFKaTaSsS 0 #1 Публикувано 1 Септември, 2011 Миналата година по същото време, септември месец, имах проблеми с паленето - сменях свещи кво ли не правих, докато един приятел не ме посъветва да си сменя бензиновия филтър. Веднага след смяната се оправи - започна да пали както едно време - завъртам ключа и веднага без газ си запалва. Но от преди 3 месеца отново почна да се налага да подавам газ за да запали и съответно държа ключа врътнат по-дълго време. Преди 2 дни съвсем почна да не иска да пали. Много е трудно, а ако запали то ше е на магия! Извадих бензиновия филтър - налях в него бензин и почнах да го промивам с него (околко 500-600мл използвах) - изкара кафяв цвят - като ръжда, все излизаше мътен. След това веданга запали, но след малко каране - при следващото запалване отказа отново. Колата я карам на газ - само отначало, когато паля и първите няколко секунди - до минута карам на бензин и се получава така, че бензинът доста остарява в резервоара. От неговия филтър ли ще е? Аз съм от Силистра и казаха че ще отнеме седмица докато ми донесат (питах на няколко места).. на цена от 25 лв. Двигателят е D16A9. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #2 Отговорено 1 Септември, 2011 Развии си тръбопровода дето вкарва бензин от резервоара в горивния филтър.Сложи го в пластмасово шише и подаи на контакт да ти включи помпата и да потече бензин.Ако е с раждив цвят бензина проблема е в резервоара,може да има ръжда в него.Сваляш го и демонтираш бензиновата помпа,тамън ще провериш и чорапчето и.Ако е замърсено много и него трябва да го почистиш,после промиваш хубаво и резервоара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PaFKaTaSsS 0 #3 Отговорено 3 Септември, 2011 Направих това, което каза - бензина си е чист (следователно няма смисъл да промивам резервоара). Един приятел от друг град ми прати бензинов филтър и днес го смених, за сега нямам проблема с паленето (карах я малко - не знам дали няма да се появи пак), но като се замисля колата напоследък върви зле на ниски обороти, а по принцип не е така - дали не е някакво запушване на дюзите на инжекторите? И на бензин и на газ е така. Какво може да се направи? Моля, дайте съвети Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #4 Отговорено 3 Септември, 2011 Ми освен да бухнеш едно лики-моли за инжектори и да покараш с него в по-високи обороти .Ама то с газта е така -ефтина ,ама после парите дето си ги спестил ще ги даваш за инжектори или помпа или друго.Аз затова си давам близо половината заплата за бензин ,не защото съм гъзар или щот много кинти имам ами за да си спестя ей такива ядове! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове