Кирето 15 #1 Публикувано 11 Август, 2011 (Редактирано) Зравейте колегиПърво искам да благодаря на всички които са писали по темата за почистване на дроселова клапа и въпросната гарнитура коята се преработва Става дума за D14Z3 Двигател колата е англичанка 1999г.Днес осъществих тази процедура защото имам и дребни проблеми с оборотите (при празен ход са стабилни но като подам газ и понякога падат до 0-ла колата разбира се не гасне и после се нормализират)ТАаааа. така махнах джаджата дето пуска въздух интеик всмукателен колектор или кои както го нарича разглобих го до последния винт избърсах го с корселин (беше доста мръсна) згобих всичко и разкарах въпросната гарнитура ....не я рязах не я пилих просто я махнах.....въпроса е верно ли съм постъпил???другото което е...... запалих колата всичко тръгна като пушка проблема с оборотите изчезна ....освен когато пусна фаровете и радиото тогава пак си се появява....сигурно и други колеги им се е случва непрестанно.... възможно ли е да е някоя лоша маса на проводник за шасито?/??Утре ще пробвам возилото как вози засега на място си е добредаите акъл с това падане на оборотите как да се справя? Редактирано 11 Август, 2011 от Кирето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasilen_Civic_DOHC 55 #2 Отговорено 12 Август, 2011 Освен дросела изчисти ли ИАЦВ-то (Idle Air Conotrol Valve), всъщност то контролира тези обороти може там да е проблема. Ако греша някой да ме поправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kucata.meduza 37 #3 Отговорено 12 Август, 2011 ... проблема с оборотите изчезна ....освен когато пусна фаровете и радиото... По принцип като махнеш гарнитурката би трябвало да се появят проблеми с оборотите, а не обратното. Тя затова е там тая гарнитурка, за да уплътнява пространството между дросела и смукателя и не позволява по никакъв начин да влиза въздух от там, който да ти прави проблеми с оборотите. А след като не си карал колата как си толкова сигурен, че проблема е изчезнал. Изчака ли поне да загрее?След като си изчистил всичко основно, тогава си направи експеримент да сложиш старата гарнитурка от 75 коня и виж дали пак ще имаш проблемите, които си описал. Ако всичко е наред, тогава слагай гарнитура от 90 коня! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #4 Отговорено 12 Август, 2011 (Редактирано) Днес покарах всичко е ок обаче тая работа е много финна ... просто колата не е както преди.... и да...... върви повече .....оборотите като изключа от скорост стоя на 900 а като спра на свободна си заспиват на 750 Не съм споменал че купих колата с прегоряла гарнитура на блока(сменена е) и се окааза че има масло (мазна чернилка ) точно след тая дроселова клапа ама целия колектор до цилиндрите не съм го свалял да го чистя понеже още не зная как да го сваля..изобщо стара кола.....ааа карам я на газ ГИ български с изпарител томасетоДнес ходих да гледам националите по волеибол закара си ме и си ме върнапросто пак падат оборотите (на включени фарове) преди го правеше постоянно сега само като са включени го прави ..Булгария - Чехия 3 : 0 Редактирано 12 Август, 2011 от Кирето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kucata.meduza 37 #5 Отговорено 13 Август, 2011 Имай предвид, че е нормално да ти падат оборотите при включване на някакъв консуматор. Може разликата да е малка(нежабележима и да ти се струва, че не оказва влияние върхуу двг-то), а може и да е голяма(забележима, дори се усеща). По-добре уточни с колко ти падат оборотите при включване на фаровете, когато колата е в покой и е добре загряла. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #6 Отговорено 13 Август, 2011 Привет колегаОтказвам се повече да се занимавам с тея обороти докато не се задълбочи проблема.....(ако се задълбочи) прерових целия форум ...извод:1. Всмукателния колектор е доста капризно и финно изработено устройство. Човек може и сам да си го изчисти (обезателно) , но без достатъчно опит не може да локализира конкретната грижа.2. Мисля да върна гарнитурата определено, но след като я поизрежа както си му е реда. 3. D14Z3 e по различен от D14A1/2/3/4. Като цяло устройството му е едно и също има МАП има ФИТВ ама това ИАЦВ не е отзад като на другите а лепнато от предната страна за интеика и е калсуловано няма как да се бара по него ( за добро или за лошо)4. Земам да се замислям за ламбда сонда като бях на газаджия последно да я настроива каза че времето и като милисекунди на газ е по голямо и се успивала. Може грижата да е далеч от всмукателния колектор, но си работеше. Като човек с ограничен бюджет направих каквото мога от тук нататъка ще карам до откат ако се скапе нещо вече .... здраве да е др седмица ще и навъртя 1200км. до морето и обратно ще видим като разход какво ще излезе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове