Jump to content
d.ivanow

Малко помощ колеги

Recommended Posts

Здравейте колеги! Днес ми светна чека и след диагностика с буксата ми показва грешка 22. Ако не съм объркал грешката трябва да е "22 VTEC pressure valve". Колата е Акорд 2000год. мотора е F20B6. Има ли запознати по въпроса.... Забравих да вметна, че когато светна чека колата повече от 3800-900 не може да вдигне и започва да прекъсва все едно си на прекъсвач.

Редактирано от d.ivanow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти работи витек клапана. Поради тая причина ти прекьсва като дигне високи обороти и той не се включва. Моя прелюд като го взех не ми работеше витека защото нямах датчик за километража и по сьщия начин прекьсваше като дигна над 5000 оборота. Защо не пробваш да откачиш буксата от витек клапана и да го захраниш директно с 12 волта и да чуеш дали отваря и затваря. Може да е изгоряла бобината на клапана.Опа..  Сега погледнах една програма в телефона на която ги има грешките и 22 е: VITEC OIL PRESSURE SWITCH. Това трябва да е датчик който мери налягането на маслото и ако е малко не включва витека. Пробвай с друг датчик. При мене седи на самия корпус на витек соленоида.  Сигурно и при теб е така.

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти работи витек клапана. Поради тая причина ти прекьсва като дигне високи обороти и той не се включва. Моя прелюд като го взех не ми работеше витека защото нямах датчик за километража и по сьщия начин прекьсваше като дигна над 5000 оборота. Защо не пробваш да откачиш буксата от витек клапана и да го захраниш директно с 12 волта и да чуеш дали отваря и затваря. Може да е изгоряла бобината на клапана.Опа.. Сега погледнах една програма в телефона на която ги има грешките и 22 е: VITEC OIL PRESSURE SWITCH. Това трябва да е датчик който мери налягането на маслото и ако е малко не включва витека. Пробвай с друг датчик. При мене седи на самия корпус на витек соленоида. Сигурно и при теб е така.

Можеш ли да ми пратиш грешките да ги имам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен, изгорял датчик за налягане масло на VTEC :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...