Jump to content
yoni

изпускателен колектор за b16a2

Recommended Posts

Здравейте колеги, търся си спортен колектор за б16а2, но ми се иска да е нещо читаво, освен това да не се налага да се маха климатика заради него. Дали да е 4-2-1 или 4-1 каква е разликата . Ще съм ви благодарен за малко съвети. МерсиПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам че 4-2-1 подобрява мощността в ниски и високи обороти, докато 4-1 - само във високи. Според мен по-хубавият избор е 4-2-1.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E добре де ама нали и стоковият си е пак 4-2-1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но спортните са по-широки, и по-бързо отвеждат газовете. За да се постигне оптимален ефект откъм мощност(и въртящ момент), е хубаво да се смени и генерацията с по-широка, но тогава колата става по-шумна

Редактирано от NesTea

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително колата да стане по-шумна с нова генерация. Това всеки го пише във форума и доста се чудих дали да сменям моята. Ако искаш тиха такава ще ти я направят, моята в момента е тиха колкото стоковата.А за изпускателя според мен е по-добре 4-1, все пак силата на B16-ката е във високите.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Генерацията ми е ф55, демек малко по-широка от стоковата, която доколкото знам е 45мм, с два резонатора и спортно гърне което взех наскоро(Twister). Според мен колата си е шумничка сега, но това не ми пречи. Проблема е, че смених едновременно колектора(който беше спортен 4-1, обаче беше малко по-дългичък и се подаваше леко отдолу та малко го ударих)със стоковия и сложих гърнето тогава. И така не успях да усетя истинската разлика от гърнето, понеже със фабричния колектор колата като че ли малко поумря. Много ми е интересно обаче защо ми казват,че с оригиналния колектор колата постига по-висока скорост, пък примерно с някакъв който е 4-1(спортен) не е така. От подмяната която направих ми се струва,че е вярно, но пък нали с 4-1то върви повече във високите, защо да не вдигам повече тогава не разбирам и това си е.МерсиПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи и аз знам, че 4-1 подобрява малко мощността във високите а 4-2-1 в средните.Което значи, че 4-1 ти покачва пиковите конски сили. Ако под "по-висока скорост", имаш предвид максимална, то тогава смятам информацията ти е грешна.4-1 трябва теоретично да помага за по-висока максимална скорост.Също така не очаквай чудеса от смяната на колектора. Ще се отпуши малко, но на стоков двигател не покачва кой знае колко.Моля, някой да ме поправи, ако греша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само искам да има подобрение, пък че ще е някво минимално ми е ясно, а и имам един познат който малко ще пипне електрониката на мотора, така си мисля, че тия две неща ще си паснат. Само не искам да вдигам по-малко, че ще се разболея сигурноПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих дино тестове на изпускатели 4-2-1 и 4-1 и от тях излиза, че не е важно дали ще е 4-2-1 или 4-1, а как е направен и кой е производителя:1st RMF NARROW 4-1 185.61whp/128.49TQ2nd SMSP Prototype 4-1 184.70whp/128.98TQ3rd SMSP 4-2-1 182.38whp/123.82TQ4th ANR w/Merge 181.05whp/125.79TQ5th DTR B-Unit 180.82whp/125.46TQ6th Hytech Production 180.63whp/124.19TQ7th DC JDM 4-1 174.24whp/124.04TQТук са графиките: http://honda-tech.com/showthread.php?p=40235727И сега идва въпроса колко пари си приготвил и от къде ще си намериш изпускателен колектор различен от ибейските :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мен ми е интересно за серийна Б16 кое е най-добторо определено не е от изброените по горе .пак и невярвам колегата да даде $1000 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много доказан хедър при б16ките е тода 4-1 но е прекалено скъп и няма достатъчно добра реплика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи прекалено скъп и къде да го видя тоя колектор. А и да питам за тия Twister които се продават от колегата тука във форума, добри ли са ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...