Jump to content
slavi40

Губи тока напълно-Хонда Сивик, 6-та ген., англичанка 2.0 ITD

Recommended Posts

Здр. колеги. |Имам много голям проблем с колата ми - Хонда Сивик, 6-та ген., англичанка 2.0 ITD, 105 коня. Проблемът е, че когато изгася колата и в рамките на 10 мин. ми черпи целия акумолатор. Ходих при майстори, замериха я и показва, че всичко е наред, зареждане 13,9 и без никакви отечки по колата. Проблемът е, че не го прави винаги-може да го направи и в месеца веднъж, случвало ми се е и на ден 3 пъти. До колкото успях прегледах кабелите и всичко е наред. Не знам какво да правя вече, това се случва за десети път. Ако някой е имал подобен проблем или има идея от къде може да е, моля Ви драснете някой ред! Акумолатора го замерихме и натоварихме- показа, че е наред. Иначе всичко по колата работи нормално. Пробвал съм и без да заключвам вратите и без CD-то, и пак го прави. Благодаря!

Редактирано от slavi40

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От регулатора на динамото може да прави проблем но това е само предположение :) успех с ремонта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумолатора го замерихме и натоварихме- показа, че е наред......

 

Я пробвай с друг ;) ,за седмица две.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако след бърз разряд последва и бърз заряд, то акумулаторът ти е загинал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги благодаря за съветите но съм пробвал и с чисто нов акумолатор и пак го прави направо вече сам се збъркал затова пуснах темата незнам какво вече да правя моля ако някои има и други идеи да пише благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сигурен ли си , че в момента, в който токът ти изчезва напълно дали наистина е така? Т. е. дали е виновен акумулаторът. За 100 % сигурност след като "падне" тотално го свали и пробвай на друг автомобил. Провери си състоянието на клемите. Провери масата към купето и двигателя да не е корозирала. Колкото и да не зарежда този автомобил 3 пъти за един ден да ти падне тотално акумулатора не ми се вярва. Аз с рено клио въобще не зареждащо се прибрах като изминах над 300 км път с два акумулатора , като половината път беше по магистрала през ноща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на нашиа служебен нисан проблемат му беше същият и след смяна на четките на алтернатора всичко се оправи . можеш да пробваш.;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си мислех сьщото като колегата pe6o74.   За да падне акумолатора толкова бьрзо би трбвало да има нагорели кабели и да мирише на изолация. Премери напрежението на акумолатора като дава признак че уж е паднал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр колеги за акумолатора съм сигорен щото съм го слагал и на друга кола и там няма ток а пък за мириз по колата на изолация е нямало как е възможно генератора да зарежда нормално пък четките да са за смяна незнам ще говоя с маистор и ако трябва ще ги свалим да видим а пък лампата на таблото си гасне нормално ако имаше проблем с зареждането щеше да светне незнам поне аз мисля така благодаря и ако някои има и други идеи нека пише

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...