Jump to content
Aleksandyr

Трудно влиза пета скорост

Recommended Posts

От вчера започна да ми влиза много трудно пета предавка , трябва да изравня оборотите и тогава става без проблем иначе има едно хъърррркане и тогава влиза. Спирачна течност имам в казанчето ,вярно тече ми съединителя,но доливам редовно. Когато е празно имам проблем с 3та ,но предполагам не е това проблема.Таа... силно се надявам да не са синхорнизаторите, всякакви идеи и съвети ще ми бъдат от полза. Масло има..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега.Имам същия проблем като теб като излючим това за 3-тата скорост.Аз съмс малкия мотор(Ф20) но явно проблемите са ни едни и същи.Дано някой който се е сблъсквал с този проблем и го е решил да сподели тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Щом си проверил маслото в скоростите и няма нужда от доливане /освен ако не е за смяна което като цяло не е лошо да се направи/ може да е по-лошия вариант - съединител. При мен проблема е че понякога задна включва трудно и от по инерция като пробвам да включа на 5-та ми се случи 1-2 пъти да хъркат скоростите. Тия дни ще проверя маслото в скоростите.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителят ми е перфектен ,а маслото е сменено.

 

Страх ме е да не строша нещо като карам така...

 

Иска ми се да я сваля и да погледна какво става вътре ,но нямам нито подходящо място ,нито инструменти. Публикувано изображение

 

П.П. Знаех си ,че няма смисъл да я пускам тази тема .. за такива проблеми си иска "око да види ,ръка да пипне".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , значи всички сме с едни и същи проблеми от към трудното включване на предвки ! Значи накратко ще опиша какво ми се случи зимата . Отидох на работа без проблем , усетих по - пътя лек дискомфорт при превключването , но не ме обезкой. След като свърши работния ми ден влезнах, запалих , но уви не искаше да включи на нито една предавка. Загасих мотора и си влезнаха всички предавки без проблем, пак запалих но напразно .От там ми мина през ума , че сигурно е помпата на съединителя , защото леко таеше. Разглобих помпата на съединителя (горната , на педала) смених и гумичките ,сглобих я и накрая пак нищо . Оказа се ,че всичко си работи и двете помпи на съединителя работеха при натискане. И нямаше какво друго да е освен съединителя,закарах я на майстор и се смени въпросния съединител ,и всичко си беше наред с включването, но проблема със хъркането при превключване на 5-та си остана (подчертавам при високите обороти).Маслото на скоростната кутия естественно е проверено и е наред .И сега остана да замеря визкузитета на спирачната течност в какво състояние , може и това да е част от дискомфорта, но може и самият притискател да не е наред (нищо,че е нов) ;).Ами това е от мен , надявам се да съм бил полезен на някои от вас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сьм с нов сьединител,долна помпа нова ,горната си е ок. И мойта 5-та хьрка ако неизравня оборотите. Според мен е синхронизатор. А и кутията ми е старичка защото е ot прелюд 4 ,H22A2.  Аз лично няма да се занимавам с ремонт на скоростите а направо ще си купя други като оделя пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Aleksandyr От 4-та на 5-та ли ти е проблема или от свободна на 5-та.Пробвай примерно караш с 90км/ч. на 4-та натискаш съединителя и вкарваш 5-та както си е нормално без да припомпваш газта.После пробвай пак с 90км/ч. освобождаваш на свободна пуксаш съединителя махаш си краката от всички педали-натискаш съединителя(без да подаваш газ) и включваш 5-та.Пробвай и пиши тука в кой случай какво става и ще ти кажа къде е проблема.

Редактирано от Tokyo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

С другата ми кола имах точно същите симптоми които описа колегата "Just'Do'It". Всичко започна от хъркането при опит да включа на 5-та в движение от празен ход на мотора, като един ден се скапа съединителя. Това за скърцането при натискане на съединителя го имам и аз /съвсем леко се чува/ и освен неприятния звук мисля че не е проблем.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам , само да отбележа , че при първи симптоми на съединителя (по-горно отделяне от обичайното) да се консултирате с опитен майстор. Аз си мислех до последно , че ще ми предарпва , ще ми буксува , а изобщо не стана така . Каза ,че няма да включва и това си е , така че не го пренебрегвайте този момент , за да не останете някаде на пътя. Аз съм много благодарен на моята ХОНДА,че ме закара благополучнодо работа и там направи проблема . Иначе не знам какво щях да правя , ако беше станало някаде другаде :). п.с. : Най - важно е да галите педалите , когато превключвате!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aleksandyr От 4-та на 5-та ли ти е проблема или от свободна на 5-та.Пробвай примерно караш с 90км/ч. на 4-та натискаш съединителя и вкарваш 5-та както си е нормално без да припомпваш газта.После пробвай пак с 90км/ч. освобождаваш на свободна пуксаш съединителя махаш си краката от всички педали-натискаш съединителя(без да подаваш газ) и включваш 5-та.Пробвай и пиши тука в кой случай какво става и ще ти кажа къде е проблема.

Колега пробвах както си описал. При 90км/ч от 4-та на 5-та изхьрква. След това пак от 4-та иизключвам от скорост и пускам педалите. Като натисна сьединителя за да вкл.5-та нехьрка но влиза трудно.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пробвах както си описал. При 90км/ч от 4-та на 5-та изхьрква. След това пак от 4-та иизключвам от скорост и пускам педалите. Като натисна сьединителя за да вкл.5-та нехьрка но влиза трудно.  Колега, ще ти споделя аз какво правя за да не изхърква 5-та .Аз по - принцип често използвам инерциите по - пътя и ми се налага да я изключвам от скорост. Аз процедирам по - следния начин: натискам съединителя докрай и много плавно бутам лоста към 5-та и така не ми прехърква , а ако по - бързо превключа ми изхърква . Не знам дали при теб ще е същия ефект , но можеш да пробваш. Успех !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aleksandyr От 4-та на 5-та ли ти е проблема или от свободна на 5-та.Пробвай примерно караш с 90км/ч. на 4-та натискаш съединителя и вкарваш 5-та както си е нормално без да припомпваш газта.После пробвай пак с 90км/ч. освобождаваш на свободна пуксаш съединителя махаш си краката от всички педали-натискаш съединителя(без да подаваш газ) и включваш 5-та.Пробвай и пиши тука в кой случай какво става и ще ти кажа къде е проблема.

Колега пробвах както си описал. При 90км/ч от 4-та на 5-та изхьрква. След това пак от 4-та иизключвам от скорост и пускам педалите. Като натисна сьединителя за да вкл.5-та нехьрка но влиза трудно.  
Има вероятност горната помпа да не ти е наред.Погледни я дали не тече от вътрешния край на купето откъм педалите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да и при мен е такъв проблема от свободна към 5та влиза ,но от 4та към 5та хърррка. И да тече ми от към педала на съединителя.. това ли да е проблема ?

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не ми тече горната помпа,а долната е нова. Всички други скорости си влизат без проблем. На ровера ми течеше горната помпа и така си я карах 3 години докато я смених но скооростите си влизаха много добре. За да се открие причината явно трябва да се свалят и отворят скоростите но тогава бих си взел друга кутия от моя модел която ще е по новичка от тая която сьм в момeнта. Вьпреки всичко мога да пробвам да си взема нова и горна помпа. И да не се оправи проблема няма да е излишна защото така или иначе си изпускат оригиналните:)

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми тече горната помпа,а долната е нова. Всички други скорости си влизат без проблем. На ровера ми течеше горната помпа и така си я карах 3 години докато я смених но скооростите си влизаха много добре. За да се открие причината явно трябва да се свалят и отворят скоростите но тогава бих си взел друга кутия от моя модел която ще е по новичка от тая която сьм в момeнта. Вьпреки всичко мога да пробвам да си взема нова и горна помпа. И да не се оправи проблема няма да е излишна защото така или иначе си изпускат оригиналните:)

Колега , пробва ли с плавно превключване на 5-та ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От свободна на 5-та не хьрка но влиза малко с усилие. А от 4-та на 5та като я вкарвам бавно за да изчакам да паднат оборотите си влиза без да хьрка. Но не изчакам ли си хьрка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От свободна на 5-та не хьрка но влиза малко с усилие. А от 4-та на 5та като я вкарвам бавно за да изчакам да паднат оборотите си влиза без да хьрка. Но не изчакам ли си хьрка.

При мен обикновенно е от свободна на 5-та , когато по - бързо включа ми харка леко , иначе от 4-та на 5-та не ми хърка. Предполагам , че при по - големи обороти и на мен ще ми хърка ;). Стигам до извода поне при мен , че може някоя от помпите да ми създава този дискомфорт, но не иключвам и вероятността да е синхронизатора , защото съединителя ми е на около 6 хиляди километра , а маслото в скоростната кутия е проверено .Надявам се да не е самият синхронизатор , за сега така ще си я карам, дори вече съм и свикнал с превключването ;).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...