Jump to content
Guest alex22

в какви обороти се кара хонда

Recommended Posts

Guest alex22

какви са средните обороти в които е нормално да се кара хонда без да се тормози

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest p0nka7a

Аз мисля че HONDA не се мъчи на които и да е обороти :huh:.Но за по икономично каране мисля че между 2500-3500 оборота btw моита на извун градско на 5-та предавка на 3500 оборота ми дава към 5.8л. разход

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest alex22

питам защото съм пуснал още една тема че колата няма мощност при изпреварване мина през 3 стенда и още толкова сервиза (включително и представителството на хонда)всички казват че показателите са и повече от добри но аз продължавам да си изпреварвам по 30 мин а в другата тема ми писаха че се кара на 4000-5000 оборота и за това питам дали това и е нормалното каране

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_freak

Приятелю карай хондичката на оборотите които те раджат да ти мърка и да чувстваш. Както жената те кара да се чувстваш. Винаги са и малко и винаги са и много, но ако и дадеш това което тя иска ще ти се отплати. Съвет не надвишавай конструктивно зададените обороти за достигане на максимален въртящ момент. От по-високи обороти и да се насереш няма смисъл Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Ако очакваш на 4-та или 5-та да изпреварваш бързичко, забрави за изпреварване на 3000.... Връщаш предавка, 4500 и газ до ламарината :)Това НЕ Е турбо-дизел :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bullet

Връщаш предавка, 4500 и газ до ламарината :D

<{POST_SNAPBACK}>

Ей тва е истината:) .

И аз искам Хондаааа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest alex22

мойта се продава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

За бързо изпреварване: rpm >= 4000 (поне)Предавката зависи от скороста - ако си карал зад бавен камион - 2-ра, иначе 3-та.Единствено при съвсем ниска скорост има един момент, където все пак не мога да сложа 1-ва, а на 2-ра не ще да набере в началото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest alex22

а и за това исках да ви притам рязко ли набират ваще коли от ниски обороти или веднага зацепват

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

а и за това исках да ви притам рязко ли набират ваще коли от ниски обороти или веднага зацепват

<{POST_SNAPBACK}>

я дай да я стъкна малко на магистралата :) и ще ти кажа дали и има нещо :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest alex22

кажи каде да те чакам да ти я дам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest eDaniel

Интересно какъв ще е резултатът? Аз съм карал англичанка 1.4 и като карам на по-високи обороти изпреварва нормално. Обаче на втора се случва при по-ниски обороти когато и моят седан 1.5 ускорява много бавно. Тогава ако искам да тръгна бързо намалявам и връщам на първа, която ме залепя на седалката (естествемо с доволно количество газ - и в буквалния и в преносния смисъл) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o


Аве хора вие май си карате Хондите доста нетипично както пее кака ни Ивана, щом искате да се състезавате и да изпреварвате спортно връщайте една две предавки па тогава да си поговорим дали не могат да изпреварват бързичко, наште машини са мноо разпилини и за жалост имаме нисичък въртящ момент, но дотам с минусите само погледнете оборотомера бе хора само някви колици бъкани с тунинг могат да достигат невероятните 7200 оборота неговорим за флекс а за кола на болшинсвото немски 5500 им е тавана

Аз макар и на ГАЗ не се оплаквам понякога по баирите малко не достига НМ ама тая икономия до просешката тояга ще ни докара накрая:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ASRACING

Хонда се кара само с пълна газ, а ако прекъсвача е на 8400, просто нямам думи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Така е... малолитражки караме и не може да се очаква безумен момент. хубавото е че момента е доста добре разпределен по обороти, и от 3 до към 5.5 - 6.5 си се набира по4ти еднакво, което означава че дълго време може да не сменяме предавка :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest APOLON

Ами незнам, аз сум пробвал на втрора и ми се включва прекъсвача на 7 и половина оборота, а има още малко до 8 . Стигам до 100 ккм. Някои може лки да ми каже при него как е с този двигател ако е пробвал на 2 ро колко , защото преди май правех повече ама не си спомням вече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Ами незнам, аз сум пробвал  на втрора и ми се включва прекъсвача на 7 и половина оборота, а има още малко до 8 . Стигам до 100 ккм. Някои може лки да ми каже при него как е с този двигател ако е пробвал на 2 ро колко , защото преди май правех повече ама не си спомням вече

<{POST_SNAPBACK}>

2ра мен ми изключва преди 100км/ч ... мисля че е като твоя двг - D14А4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

2-ра на 95-96км/ч, 3-та на 145км/ч при 7300-7400об.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

аз на 2-ра правя точно 100 км/ч ...при някаде 6200-500 оборота в мин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

аз на 2-ра правя точно 100 км/ч ...при някаде 6200-500 оборота в мин

<{POST_SNAPBACK}>

бъркаш нещо с 1000 оборота, с каквито и скорости да си, не е възможно при д14 :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01

На 5 с 80км/ч може и да изпреварваш бавно но има лек преди да започнеш изпреварването прескачаш 4 и нинаваш на 3 с много газ почти до ламарината и ако не те заболи кръста карай на сервиз :D:(:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest emko

питам защото съм пуснал още една тема че колата няма мощност при изпреварване

мина през 3 стенда и още толкова сервиза (включително и представителството на хонда)всички казват че показателите са и повече от добри но аз продължавам да си изпреварвам по 30 мин а в другата тема ми писаха че се кара на 4000-5000 оборота и за това питам дали това и е нормалното каране

<{POST_SNAPBACK}>

Бате, за да се научиш на сигурно бързо да изпреварваш, си купи един волан за комп-а, сложи си един як авто-симулатор и си тренирай вкъщи "на сухо" - хем и безопасно. Кат гледам к'ви ги пишат повечето тука - май и те трябва да направят същото нещо.

Ако не знам или не прочета какви коли карате, човек ще си помисли, че сте яхнали няк'ви 10-15 годишни дизелаци :D:rolleyes:

:(

 

 

:D Имаше една тема за голфовете. Ма не са ви виновни голфовете, а манталитета, който май и тука е заложен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Aз съм правил на 2ра 110 от светофара на зоологическата до 4ти блок... т.е. в тази отсечка не по цялта и дължина :rolleyes:1ва - 72002ра- 7200На 2ра да изпреварвам трябва да съм бил спрял...На 3та най-обичам ... карам на 3000-3200 като от време на време давам газ а през другото време я чакам да спира двигателя - натискам до към 3500-3600 и пускам газта като падне малко пак давам...и като реша ве4е да изпреварвам давам газ и като мина 3500 вече летим :D до 4500 съм се прибрал обратно. Но на 3та на 3500 просто чудовището се е събудилоОт 2000 до 3000-3500 не трябва да се изпреварва защото тогава няма никой :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ASUSfen

Aз съм правил на 2ра 110 от светофара на зоологическата до 4ти блок... т.е. в тази отсечка не по цялта и дължина :rolleyes:

 

1ва - 7200

2ра- 7200

 

На 2ра да изпреварвам трябва да съм бил спрял...

 

На 3та най-обичам ... карам на 3000-3200 като от време на време давам газ а през другото време я чакам да спира двигателя - натискам до към 3500-3600 и пускам газта като падне малко пак давам...и като реша ве4е да изпреварвам давам газ и като мина 3500 вече летим :D до 4500 съм се прибрал обратно. Но на 3та на 3500 просто чудовището се е събудило

 

От 2000 до 3000-3500 не трябва да се изпреварва защото тогава няма никой :(

<{POST_SNAPBACK}>

Как на 3500 бе човек , витека ти включва към 4500 , тогава се събужда чудовището

 

Офф

Вчера като се прибирахме вървим хонди , тир , мерцедес ,аз и пак хонди

Идва право , мерцедеса тръгва да изпреварва , аз бутам 2-ра и на 5000 тръгвам след него. Ония идиот намали и започна да кара почти със скоростта на камиона , едвам не го ударих.

Светя му аз , мигам му на парцали да се маха и тоя се сети , та мина пред камиона и се прибра да мина и аз

Тоя идиот не са ли го учили как се изпреварва

Офф

Та идеята е ,че на 5000 като я настъпих доста добре тръгна , та щях да се забия в "изпреварващия" мерцедес :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Ами аз да кажа ВТЕК-а почти никога не го включвам :lol: хаханяма смисъл... докато се включи аз съм изпреварил и давам горна предавка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

питам защото съм пуснал още една тема че колата няма мощност при изпреварване

мина през 3 стенда и още толкова сервиза (включително и представителството на хонда)всички казват че показателите са и повече от добри но аз продължавам да си изпреварвам по 30 мин а в другата тема ми писаха че се кара на 4000-5000 оборота и за това питам дали това и е нормалното каране

<{POST_SNAPBACK}>

Караш си както ти си намериш за добре (това по принцип)

За изпреварването трябва да се съобразиш с мощноста на колата ти и да я усещаш какво можеш и какво не можеш да направиш с нея :D изградил ли си си тая представа няма да имаш проблем :lol::D

 

 

 

 

Как на 3500 бе човек , витека ти включва към 4500 , тогава се събужда чудовището

 

Аз мисля че е с около 1000 оборота повече :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ASUSfen

питам защото съм пуснал още една тема че колата няма мощност при изпреварване

мина през 3 стенда и още толкова сервиза (включително и представителството на хонда)всички казват че показателите са и повече от добри но аз продължавам да си изпреварвам по 30 мин а в другата тема ми писаха че се кара на 4000-5000 оборота и за това питам дали това и е нормалното каране

<{POST_SNAPBACK}>

Караш си както ти си намериш за добре (това по принцип)

За изпреварването трябва да се съобразиш с мощноста на колата ти и да я усещаш какво можеш и какво не можеш да направиш с нея :D изградил ли си си тая представа няма да имаш проблем :D:D

 

 

 

 

Как на 3500 бе човек , витека ти включва към 4500 , тогава се събужда чудовището

 

Аз мисля че е с около 1000 оборота повече :D

<{POST_SNAPBACK}>

Още 1000 отгоре и мойта удари прекъсвач :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest alex22

разхода много ли се дига при 4500-5000

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o


Ми alex22 ти как мислиш?
Щото аз си мисля нещо като при 2250-2500 ама х2 :D
(е не баш така ама грубо казано)

....идва право , мерцедеса тръгва да изпреварва , аз бутам 2-ра и на 5000 тръгвам след него. Ония идиот намали и започна да кара почти със скоростта на камиона , едвам не го ударих..........
Та идеята е ,че на 5000 като я настъпих доста добре тръгна , та щях да се забия в "изпреварващия" мерцедес.........

<{POST_SNAPBACK}>

Аве човек по-леко бе :D ,
че с тоя тормоз връз купето можеш да си изпозагубиш я клапан я бутало :D
Направо се чудя :Dкак не си прескочил мерцедеса :D
:lol: На мене лично макар и на газ никога не ми се налагало чак до 2-ра да падам, принципно 3-та рядко мушкам па камоли 2-ра, това си е чисто изнасилване на двигателя особенно на дълъг път където всичко е опнато на МАХ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ASUSfen

Аве човек по-леко бе :D ,

че с тоя тормоз връз купето можеш да си изпозагубиш я клапан я бутало :D

Направо се чудя :Dкак не си прескочил мерцедеса :D

:lol: На мене лично макар и на газ никога не ми се налагало чак до 2-ра да падам, принципно 3-та рядко мушкам па камоли 2-ра, това си е чисто изнасилване на двигателя особенно на дълъг път където всичко е опнато на МАХ

<{POST_SNAPBACK}>

Пътя е тесен и със завои , а трябваше да изпреварвам тир

А тоя с мерцедеса за малко да му ида на гости , баси идиота ще намаля по време на изпреварване на тир !?

А на колата нищо и няма , тя нали затова е хонда да работи на високи обороти

Аз от 4-та на 2000 мисля бутнах втора и яко газ , направо полетях :D

 

 

А за карането на Хонда ... ами малолитражките нямат въртящ момент и искат обороти

За крузване на равно и на 2000 става и е икономично , ама нагоре или при ускорение поне над 3000-3500 че ще се умори двигателчето

За изпреварване ясно - газ до ламарината да не останеш на някой на капака

 

Аз по навик от БМВ-то дизел си я карам на 2000, ама и много ниски обороти не са за предпочитане , но всичко над 2000 мисля че е добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mario Pankov

Ми аз съм вдигал с мойта 120 в 8500 об/мин на втора и помпата изключва. Мотора е D15B2. А иначе за изпреварването, според мен за бързо изпреварване трябва да я вкараш над 3500 об. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

бе на 8500 точно на 120 трябва да си, ама би ли ми обяснил как я развъртя до там като ограничителя на д15б2 е на 6800-7000 об :wacko:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nikonti
Отговорено (Редактирано)

бе на 8500 точно на 120 трябва да си, ама би ли ми обяснил как я развъртя до там като ограничителя на д15б2 е на 6800-7000 об  :wacko:

<{POST_SNAPBACK}>

Сложи и газова уредба и ще стигнеш и 11 000

знам го от опит

:)

Редактирано от nikonti

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

уфффф верно... бях го забравил тоя момент

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nikonti

уфффф верно... бях го забравил тоя момент

<{POST_SNAPBACK}>

А и мисля че точно ти можеш да го постигнеш по друг начин

те ще кажеш дали съм прав :wacko::):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Venci

Моята, до 3000 направо е бавна, но след тези 3000....Само още не съм я пробвал от 0-100км/ч. Иначе за по-икономично си я карам до 3000. Ама тия дни нещо съм я подкарал здраво и стигам до 5-7000, преди да сменя на 4-та или 5-та. Абе Хонда...., няма смисъл да казвам нищо. Само си представям витека, кво прави. Още не съм пробвал, само съм чувал :wacko: !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobsyn

В началото като си взех возилото го карах пооо-бавни4ко, докато му свикна. Сега рядко падам под 3500 оборота, а като ходя на работа направо си летя, на правите отсе4ки където няма сутри6ен трафик. Об6то взето си я карам както ми е кеф! единствено се поитвам да не я тормозя над 6500 оборота, ама не винаги става така :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...