Jump to content

Recommended Posts

Колеги проблема е следния.Днес сложих карбуратори от Prelude, колата запали но немога да разбера как да наредя вакуумите имам някакви схеми но са ot D14 и не ми вършат работа, търсих доста в интернет но не открих почти нищо което да ми бъде от полза .Ще съм много благодарен ако някой може да ми помогне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От какъв прелюд бре човек ? И защо на д13ката от прелюд ?Кво им е на д14ковите и на схемата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

От какъв прелюд бре човек ? И защо на д13ката от прелюд ?Кво им е на д14ковите и на схемата?

Карбовете са от прелюд 3 генерация 2.0 мисля че се води, сложих ги от прелюд защото такива ми изпаднаха на Д14 схемата е по различна смисал вакумите на прелюдовите карбове не са като на д14-ката това са карбовете http://pics.data.bg/...6e074d36372c/1y Редактирано от dakatakn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли компетентни по тия карбове да каже как да ги наглася тези вакуумчета http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0%b1%d1%89%d0%b8/fa4b020ede1392538ff7030d8643557e/img_0086 http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0%b1%d1%89%d0%b8/5f25b182dc9818148104d76ef94bf4c5/img_0082

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Има няколко модела на дуал карба за прелюд виж тук http://prelude.openbarr.com/manuals/3rd_gen/88/после Fuel and Emissions -> Carburated engine -> Vacuum Connections виж как са нагласени по тази схема но съм почти сигурен че ще ти трябва и вакуумната кутия от прелюда .. но предполагам може и да има начин да го излъжеш :)Поздрави и успех

Редактирано от R-Racing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има няколко модела на дуал карба за прелюд виж тук http://prelude.openb...als/3rd_gen/88/после Fuel and Emissions -> Carburated engine -> Vacuum Connections виж как са нагласени по тази схема но съм почти сигурен че ще ти трябва и вакуумната кутия от прелюда .. но предполагам може и да има начин да го излъжеш :)Поздрави и успех

Колега благодаря ти за помощта, но я имам тази схема и не ми върши работа почти нищо не се разбира от нея

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нареди си вакумите по д14 ,въпреки че дори и да наредите всичко перфе ,тези ще са и в повече на д13ката.ако не бъркам общо 14 макуча :D не ти трябват .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... :D не ти трябват .

Силно вярно!Въпросът е защо колегите си мислят, че като обогатяват ГВС се подобрява нещо без да си играеш да преправяш останалото? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тези приличат на тия на моя прелюд които е 1,8 90кс японско изпълнение с дясно кормило при мен има един блок с около 16 вакума а иначе съм виждал англииски прелюд при които всичките вакуми бяха свалени и работеше без проблем само смукача не бачкаше .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тези приличат на тия на моя прелюд които е 1,8 90кс японско изпълнение с дясно кормило при мен има един блок с около 16 вакумаа иначе съм виждал англииски прелюд при които всичките вакуми бяха свалени и работеше без проблем само смукача не бачкаше .

Карбураторите не са от 1.8 а от 2.0 за това съм убеден не съм специалист ама не си спомням какво точно пишеше на мотора а относно вакуумчетата от опит видях че като са свалени всички изобщо не е като хората от всякъде съска прекъсва и трудно върви благодаря ви за инфото утре ще наредя по схемата на Д14-ката и ще ви кажа какво е станало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...