v1k7or 34 #1 Публикувано 14 Юли, 2011 Колеги как се откача предната броня, за да мога да си сваля фаровете? И другия въпрос с колко едра водна шкурка да ги мина отгоре, за да ги полирам после, защото са почнали да се лющят ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #2 Отговорено 14 Юли, 2011 много е лесно свалянето, като отвориш капака отгоре над решетката има едни пластмасови болтове отвиваш ги изваждаш дюбелите. След това накрая на бронята под калника има по 1 болт от 2-те страни развиваш ги ОЛЕ няма броня . Ако фаровете не са много замърсени недеи да шкуриш купи си полираща паста която е около 5лв. казва се "3М" отиваш казваш им за пластмаса и те ти дават. Успех!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tisho92 7 #3 Отговорено 14 Юли, 2011 (Редактирано) Най-добре направи, както казва колегата, една полир паста или вакса ще свърши работа. Но ако си решил да шкуриш, вземай водна шкурка P2000...и леко без да натискаш с повечко вода,и ще се получи желания от теб ефект. Редактирано 14 Юли, 2011 от tisho92 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #4 Отговорено 14 Юли, 2011 При всички положения само със шкурка няма да направи нищо трябва пас накрая да се одари но ако не са толкова зле само паста и вълнен пърцал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic_6gen 7 #5 Отговорено 15 Юли, 2011 В колкото по-лошо състояние са фаровете водната шкурка трябва да е по-едра!Примерно, ако са зле, можеш да започнеш с 1000(1200), докато изкараш мизериите и се оеднакви слоя!След което минаваш на 1500, за да изкара драскотините от 1200, и накрая минаваш едно 2000!След което е добре да одариш поне две пасти, като те също имат номера, в зависимост от това колко едър е абразива с пастата, удряш една по-едра първо, след това една втори номер, и за завършек, се удря една която е само гланцова и няма абразив! Това е като цяло процедурата!Като задължително маниполацията с пастата се прави с полир машина, не си въобразявай, че става на ръка! Просто неможеш да направиш толкова обороти за да загрееш повърхността, което полираш!Друг вариант е след водната, да е пръсне лак, също става добре!Надявам се да съм бил полезен! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #6 Отговорено 15 Юли, 2011 Моите не са толкова зле, но на повърхността отгоре има нещо като "фолио" и то е почнало да се отлепя много грозно и искам да го искарам цялото и да ги полирам след това, като идеята е и да ги отворя, за да ги направя черни( малко JDM style). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #7 Отговорено 15 Юли, 2011 много е лесно свалянето, като отвориш капака отгоре над решетката има едни пластмасови болтове отвиваш ги изваждаш дюбелите. След това накрая на бронята под калника има по 1 болт от 2-те страни развиваш ги ОЛЕ няма броня . Ако фаровете не са много замърсени недеи да шкуриш купи си полираща паста която е около 5лв. казва се "3М" отиваш казваш им за пластмаса и те ти дават. Успех!!+ още 2 болта отдолу към гредата(под радиатора)+ щипките към подкалниците 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #8 Отговорено 15 Юли, 2011 Благодаря колеги, аз не смятам да я свалям цялата, ами само да я откача отпред колкото да мога да си извадя фаровете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clinku 48 #9 Отговорено 15 Юли, 2011 (Редактирано) това е по учебик а иначе аз си полирах моите фарове защото бяха започнали да пожълтяват.... измих ги хубаво и ги изтърках равномерно целите направо с 2500 на ръка след това с 3М паста първа, втора, трета и станаха като нови това че на ръка нищо не ставало е глупост разбира се на машина ще е по добре но ако имаш желание на ръка може да се постигне същият ефект нямам снимка преди полирането ето тази намерих след него тя е с включени фарове но при мигача се забелязва че от полиране на ръка не остават никакви следи Редактирано 15 Юли, 2011 от Clinku Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wildcats 11 #10 Отговорено 15 Юли, 2011 Здравей,Да, за бронята мисля че стана ясно + 2-та болта м10 отдолу към гредата, цялата операция по свалянето отнема не повече от 3-4 мин. За фаровете: това което се лющи най-вероятно е защитния лак, т.е с времето нормално е да се получи. За целта ако смяташ да ги полираш без значение дали с машина или не демонтирай си фаровете, за да не надраскаш броните и калниците!Аз моите сам си го полирах преди време, ръчно. Ползвах водни шкурки съответно 1000, 1500, 2000 и накрая ги минах с 3000 + Полираща паста 3М (има няколко вида и се продават на грамаж), на мен 100гр. ми стигна. Всичко като цена 7-8 лв. + 1 час работа. Ефекта е несравним, като нови станаха. Мога да ти препоръчам и магазин, ако те интересува Дано съм помогнал Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #11 Отговорено 15 Юли, 2011 Ами за магазин може да препоръчаш наистина колега, но ми пиши на лично Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
randi 0 #12 Отговорено 17 Юли, 2011 шкурка водна 800 после 1000 после 1500 и последно 2000.накрая полираш с 74на 3М . добре е да ги запечаташ с лак в който да сложиш еластификатор. това е от мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kucata.meduza 37 #13 Отговорено 17 Юли, 2011 (Редактирано) Викторе, това с шкурката за махане на този заводски пласт е ясно, но после само с полир паста няма да се разминеш. Ефекта ще е временен, до колкото знам после ще потъмнеят повече, тъй като няма да си ги запечатал с лак, а същевременно си махнал стоковия такъв. Аз лично не бих рискувал и после пак да се мъча с пастата и след време пак ... Моите си ги направих при Стоян в уличката до вас. Ако искаш завърти се при него да го питаш за мнение. Ако си съгласен в края на другата седмица може да се уговорим нещо да ти покажа моите как станаха, ако не си ги спомняш. Редактирано 17 Юли, 2011 от kucata.meduza Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #14 Отговорено 17 Юли, 2011 Ами определено на ръка е доста сложно.Днеска пробвах и единия малко го окепазих и сега смятам да потърся някой, който да ми ги направи.Иначе вътре си ги направих черни, което много ми хареса как се получи.П.П Колега пиши ми на лично за този Стоян, че не го знам аз него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове