Jump to content
mirovas

CRV 98, 128Hp info board

Recommended Posts

Здравейте колеги, взех си инфо борд, но не мога да намеря :(:(:(буксата за да го тествам, прерових много места и не я намирам. Колата е CR-V 98, 128Hp. Ако някой има идеа, моля да помогне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше такава тема, но не ми се търси сега. По лесно ми е да намеря пак картинката:

 

Публикувано изображение

 

Та би трябвало да е под централната конзола откъм пасажерската страна, ако тези са прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Буксата е точно там дето ти е показал колегата, само че не е такава 16 пинова ами са две малки сини, една с две кабелчета и една с 3. Ама да те разочаровам, аз също взех инфоборд и при мен не иска да се върже, що не знам. От отдела им казаха че това не са ми буксите за диагностика :) трябвало да имам 16 пинова. Трябва ама нямам :) щото баш тва си е буксата. Колегата от които взех инфо борда има Прелюд със същите букси като моите на същото място със същите изводи 12в+, маса. и 5 волта+ на контакт. Да ама при мен не ебава. Сега друг е въпроса ако момчетата от инфоборд от как разбраха за моя проблем са направили нещо и вече машинката подържа и наще ЦРВ, ако е така ще се радвам да го разбера.Някои аджеба знае ли по кво ОБД са тея ЦРВ 98г. с тая 3 жилна букса да го ева?????

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 пинова е буксата, наистина са 2 букси, едната 2 пина другата е тази която ни трябва с 3. Тествали сме успешно на такова CR-V. Слави, при теб незнам защо не е тръгнало, поддръжката на CR-V я няма във всички версии на софтуера в инфоборда, най-добре е да се пробва с най-новата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, аз писах ЛС в вашия саит. Точно за това става дума, дали когато комуникирахме с вас и съобщих за проблема след това сте ъбгреиднали нещо по машинката за да се връзва вече и с тази букса. Ако е така поздравления, аз пътувам често към София ще се видим на място :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички колеги за отговорите :D . Днес ще я потърся тази букса и ще видим какво ще стане. Инфобордът ми е подарък от старите е(купуван е 2009г.), не знам дали ще стане но ще пробвам и ще пиша.;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих буксите :lol: , вързах инфоборда и о чудо работи :P :P. Всичко е ок само ми трябва малко инфо за настройките - размер на инжектора и броя цикли на инжектора за оборот, имам доста материалчета за хонда от форума, рових но не намерих тези данни, ако някой може да подскаже:huh:. Благодаря на всички за информацията, говорих и с пройзводителя, подготвяли нов модел инфопад като този евтиния - 90-100лв. , който ще бъде с бял дисплей със светодиоди и нов процесор който ще става за почти всички хонди. Благодаря още веднъж и успех. ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже предполагам, че Informer ще следи темата, та да попитам: Има ли начин чрез Инфоборд-а да се следи налягането и температурата на маслото? Въобще това ECU-то получава ли го като информация? Не разбирам, просто ми е интересно и затова питам. А и къде бих могъл да дойда (*) и евентуално да тестваме дали ще тръгне на моя Кибик (2003-а, OBD II с 16 пина букса)? Гледам, че във вашият форум има успешен тест с HR-V 2006-а, та ми вдъхва надежда. (*) - това май добре на лични.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже предполагам, че Informer ще следи темата, та да попитам: Има ли начин чрез Инфоборд-а да се следи налягането и температурата на маслото? Въобще това ECU-то получава ли го като информация? Не разбирам, просто ми е интересно и затова питам. А и къде бих могъл да дойда (*) и евентуално да тестваме дали ще тръгне на моя Кибик (2003-а, OBD II с 16 пина букса)? Гледам, че във вашият форум има успешен тест с HR-V 2006-а, та ми вдъхва надежда. (*) - това май добре на лични.

Не съм се запознал със всички функции, защото нямам достатъчно време. В събота и неделя ще се поровичкам и ще ти дам инфо, но мисля че няма данни за налягане и темп. на маслото. А за проба, нямаш грижи - 0885301008 но съм от провинцията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отзивчивостта, но аз питам за новия Инфоборд. :)

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=j1_bKZrr4Qo

 

И по-точно дали тук може да се "присламчи" едно "Oil Temp" и "Oil Pressure"?

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отзивчивостта, но аз питам за новия Инфоборд. :)

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=j1_bKZrr4Qo

 

И по-точно дали тук може да се "присламчи" едно "Oil Temp" и "Oil Pressure"?

 

Публикувано изображение

 

За новият нищо не мога да кажа, не съм го тествал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми бате не може, просто щото мотора няма датчик за температурата на маслото, има датчик за налягането но тои е чисто механичен и светка когато налягането не може да преодолее натиска на пружината в датчика. Ся твоята хонда е по нова 2003 но щом на таблото нямаш такива уреди едва ли някои японец е сметнал за нужно компа да го знае. Ако компа го знае значи и на инфоборда ще се види. Но такива датчици имат само по старите италяснките коли :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, както по-горе писах ми трябва малко инфо за настройките - размер на инжектора и броя цикли на инжектора за оборот, имам доста материалчета за хонда от форума, рових но не намерих тези данни, ако някой може да подскаже:huh: Хонда ЦР-В , 1998, 94кв, 128кс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва нещо и Омбре не може да ти го каже :) така че ще си ги направиш на принципа проба грешка :) Би трябвало да знаеш колко ти гори, после правиш някви примерни настройки и сравняваш има ли нещо общо с твоя разсход и така докато ги оеднаквиш че да може да ти дава някво ориентировъчно инфо. Дори да намериш дебита на дюзата пак не е гаранция че като го въведеш ще отчита вярно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...