mirovas 0 #1 Публикувано 12 Юли, 2011 Здравейте колеги, взех си инфо борд, но не мога да намеря :(буксата за да го тествам, прерових много места и не я намирам. Колата е CR-V 98, 128Hp. Ако някой има идеа, моля да помогне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user 127 #2 Отговорено 12 Юли, 2011 Имаше такава тема, но не ми се търси сега. По лесно ми е да намеря пак картинката: Та би трябвало да е под централната конзола откъм пасажерската страна, ако тези са прави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #3 Отговорено 13 Юли, 2011 (Редактирано) Буксата е точно там дето ти е показал колегата, само че не е такава 16 пинова ами са две малки сини, една с две кабелчета и една с 3. Ама да те разочаровам, аз също взех инфоборд и при мен не иска да се върже, що не знам. От отдела им казаха че това не са ми буксите за диагностика трябвало да имам 16 пинова. Трябва ама нямам щото баш тва си е буксата. Колегата от които взех инфо борда има Прелюд със същите букси като моите на същото място със същите изводи 12в+, маса. и 5 волта+ на контакт. Да ама при мен не ебава. Сега друг е въпроса ако момчетата от инфоборд от как разбраха за моя проблем са направили нещо и вече машинката подържа и наще ЦРВ, ако е така ще се радвам да го разбера.Някои аджеба знае ли по кво ОБД са тея ЦРВ 98г. с тая 3 жилна букса да го ева????? Редактирано 13 Юли, 2011 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Informer 2 #4 Отговорено 13 Юли, 2011 3 пинова е буксата, наистина са 2 букси, едната 2 пина другата е тази която ни трябва с 3. Тествали сме успешно на такова CR-V. Слави, при теб незнам защо не е тръгнало, поддръжката на CR-V я няма във всички версии на софтуера в инфоборда, най-добре е да се пробва с най-новата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 13 Юли, 2011 Да, аз писах ЛС в вашия саит. Точно за това става дума, дали когато комуникирахме с вас и съобщих за проблема след това сте ъбгреиднали нещо по машинката за да се връзва вече и с тази букса. Ако е така поздравления, аз пътувам често към София ще се видим на място Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirovas 0 #6 Отговорено 13 Юли, 2011 Благодаря на всички колеги за отговорите . Днес ще я потърся тази букса и ще видим какво ще стане. Инфобордът ми е подарък от старите е(купуван е 2009г.), не знам дали ще стане но ще пробвам и ще пиша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirovas 0 #7 Отговорено 13 Юли, 2011 Намерих буксите , вързах инфоборда и о чудо работи :P. Всичко е ок само ми трябва малко инфо за настройките - размер на инжектора и броя цикли на инжектора за оборот, имам доста материалчета за хонда от форума, рових но не намерих тези данни, ако някой може да подскаже. Благодаря на всички за информацията, говорих и с пройзводителя, подготвяли нов модел инфопад като този евтиния - 90-100лв. , който ще бъде с бял дисплей със светодиоди и нов процесор който ще става за почти всички хонди. Благодаря още веднъж и успех. ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user 127 #8 Отговорено 13 Юли, 2011 Понеже предполагам, че Informer ще следи темата, та да попитам: Има ли начин чрез Инфоборд-а да се следи налягането и температурата на маслото? Въобще това ECU-то получава ли го като информация? Не разбирам, просто ми е интересно и затова питам. А и къде бих могъл да дойда (*) и евентуално да тестваме дали ще тръгне на моя Кибик (2003-а, OBD II с 16 пина букса)? Гледам, че във вашият форум има успешен тест с HR-V 2006-а, та ми вдъхва надежда. (*) - това май добре на лични. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirovas 0 #9 Отговорено 13 Юли, 2011 Понеже предполагам, че Informer ще следи темата, та да попитам: Има ли начин чрез Инфоборд-а да се следи налягането и температурата на маслото? Въобще това ECU-то получава ли го като информация? Не разбирам, просто ми е интересно и затова питам. А и къде бих могъл да дойда (*) и евентуално да тестваме дали ще тръгне на моя Кибик (2003-а, OBD II с 16 пина букса)? Гледам, че във вашият форум има успешен тест с HR-V 2006-а, та ми вдъхва надежда. (*) - това май добре на лични.Не съм се запознал със всички функции, защото нямам достатъчно време. В събота и неделя ще се поровичкам и ще ти дам инфо, но мисля че няма данни за налягане и темп. на маслото. А за проба, нямаш грижи - 0885301008 но съм от провинцията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user 127 #10 Отговорено 13 Юли, 2011 Мерси за отзивчивостта, но аз питам за новия Инфоборд. http-~~-//www.youtube.com/watch?v=j1_bKZrr4Qo И по-точно дали тук може да се "присламчи" едно "Oil Temp" и "Oil Pressure"? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirovas 0 #11 Отговорено 14 Юли, 2011 Мерси за отзивчивостта, но аз питам за новия Инфоборд. http-~~-//www.youtube.com/watch?v=j1_bKZrr4Qo И по-точно дали тук може да се "присламчи" едно "Oil Temp" и "Oil Pressure"? За новият нищо не мога да кажа, не съм го тествал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #12 Отговорено 14 Юли, 2011 Ми бате не може, просто щото мотора няма датчик за температурата на маслото, има датчик за налягането но тои е чисто механичен и светка когато налягането не може да преодолее натиска на пружината в датчика. Ся твоята хонда е по нова 2003 но щом на таблото нямаш такива уреди едва ли някои японец е сметнал за нужно компа да го знае. Ако компа го знае значи и на инфоборда ще се види. Но такива датчици имат само по старите италяснките коли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirovas 0 #13 Отговорено 14 Юли, 2011 Колеги, както по-горе писах ми трябва малко инфо за настройките - размер на инжектора и броя цикли на инжектора за оборот, имам доста материалчета за хонда от форума, рових но не намерих тези данни, ако някой може да подскаже Хонда ЦР-В , 1998, 94кв, 128кс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #14 Отговорено 14 Юли, 2011 Тва нещо и Омбре не може да ти го каже така че ще си ги направиш на принципа проба грешка Би трябвало да знаеш колко ти гори, после правиш някви примерни настройки и сравняваш има ли нещо общо с твоя разсход и така докато ги оеднаквиш че да може да ти дава някво ориентировъчно инфо. Дори да намериш дебита на дюзата пак не е гаранция че като го въведеш ще отчита вярно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове