Mimicry 0 #1 Публикувано 10 Юли, 2011 Значи неска ми се случи следното:Спукаха ми гума поради еди кфо си няма значение и след като сложихме новата гума колата почна да коцука и волана да е завъртян леко надясно (сменихме предна дясна гума) ,та въпроса ми е дали има нужда да се заведе някаде и да се центрова или да се испусне гумата малко,за да стане като другите или е възможно да не е сложена хубаво.Просто ми дайте насоки ....Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
combo 7 #2 Отговорено 10 Юли, 2011 Сигурен ли си, че само са ти спукали гумата ?Ако е само от гумата едва ли и волана ще е на една страна. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #3 Отговорено 11 Юли, 2011 (Редактирано) Ако гумата е с различно налягане, шарка, смес може да се получава това с волана.Ако е крива или не е балансирана може да се появи коцукането, за което става въпрос.Също погледни дали са сложени добре гайките(болтовете) на джантата. Редактирано 11 Юли, 2011 от Ryuugan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #4 Отговорено 11 Юли, 2011 До колкото разбирам сте сменяли предна гума възможно е да се получи това ако гумата е по-различна, както е казал колегата Ryuugan. Предните гуми е хубаво да са еднакви.Пробвай да я сложиш отзад, за предпочитане от ляво (ако си с ляв волан). Новата гума балансиана ли е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
archer 6 #5 Отговорено 11 Юли, 2011 Гумите опред трябва да са със еднакъв размер и еднакво налягане. Иначе е възможно да носи на някоя от сраните, както и ще ти работи постоянно диференциала, дори когато се движиш направо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #6 Отговорено 11 Юли, 2011 Значи неска ми се случи следното:Спукаха ми гума поради еди кфо си няма значение и след като сложихме новата гума колата почна да коцука и волана да е завъртян леко надясно (сменихме предна дясна гума) ,та въпроса ми е дали има нужда да се заведе някаде и да се центрова или да се испусне гумата малко,за да стане като другите или е възможно да не е сложена хубаво.Просто ми дайте насоки ....Благодаря!Ако "коцука" значи, че имаш балон или си с много мека гума и добре изкривена джанта. Ако е наклонена на една страна обаче и дърпа волана - вероятно е от друг размер гума, неизравнено налягане в гумите или ако си сложил нова гума, а другите са стари и износени, може проблема да ти е във височината на грайфа. Дай повече инфо - кфи са били старите гуми и кфо си сложил - марка, размери, нови/стари и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mimicry 0 #7 Отговорено 11 Юли, 2011 Значи неска гледах гумите на светло,еднакви размери са ,но марката е различна,а и старите гуми са доста по изтъркани ....Неска следобяд ще отида да се пробвам да надуя старата гума ако случайно не е била спукана,а просто издута (дай боже) и ще си я върна на старото място докато си купя джанти.А ако не стане ще я отвинтя и сложа наново и може би да я заведа на един познат майстор да види к'фа е работата.Мерси за мненията и ако имате идей дайте. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #8 Отговорено 11 Юли, 2011 поради еди кфо си няма значениеАма естествено че има значение. Кристалното кълбо ми показва, че си ударил зверска дупка и си изкривил джанта. Може да имаш отклонение в шенкела Даже и 1 градус да е, пак волана ти ще е на 1 страна. Закарай автомобила на реглаж, ще ти кажат най - точно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове