H22_turbo_Vtec 75 #1 Публикувано 9 Юли, 2011 Повечето от нас знаем какви неща могат да се сътворят с познатите ни D,B,F i H серийте, но как стоят нещата с К серията на хонда.Аз знам прекалено малко за вариантите за тунинг на този мотор.Предполагам ще е доста интерестно на много хора да разберат какво биха могли да направят по бъдещите си хонди.Доста хора са се насочили към новите модели, все пак няма цял живот да кърпим старата ръкета.Ако някой е пипал К серията, може да сподели нещо интерестно.Предполагам, че не са много колегите с I-vtec с тунинг по двг, така че може да се постват информации от чуйди форуми.Интерестно ми е защо 1.8, 2.0, 2.4 са толкова разтоварени като коне.Какъв им е замисъла и могат ли да станат бързо точилки като другите серии.Гледах, че пак има някви комбинаци от 2.4 блок с глава от к20.Интерестно ми е 1.8(140) и 2.0(155) може ли да се засилват много?Общо взето кой каквото знае да споделя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #2 Отговорено 9 Юли, 2011 К24 който е 190 коня си е с глава като тайп-р.Потенциала на тези двигатели е голям, но са много скъпи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Вен_РВ1456ВС 157 #3 Отговорено 10 Юли, 2011 Причината за разтоварването не конете е, че в момента има изисквания за емисии СО2, търси се икономичност и динамика (според мен де ) Повечето мотори с обем 1.6 вече са с турбо. Макар, че за мен VTI по нищо не отстъпва на тях. Но както каза колегата те са твърде скъпи за нашите стандарти. Но пък старата школа си е тръпка Когато застанеш до някой лъскачка и види на задния ти капак надписа HONDA FanClub, усещането не може да се замени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H22_turbo_Vtec 75 #4 Отговорено 10 Юли, 2011 От къде се получават малкото коне тогава?Обема по-голям главата същата, а пък 190.Конети само от обороти ли го докарва тайп еРа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #5 Отговорено 10 Юли, 2011 Не само.Валове,бутала-по-голяма степен 11/1.До колкото съм чел К-серията се настройват доста по-трудно заради самата система на И- ВТЕК .Hondata имат разработен софтуер и хардуерно преработване на ЕКУ-то за тази серия мотори,който се нарича К-про.Доста читав и ползван за всякакви ъпгрейди по тези мотори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове