Jump to content
chris_barnes

B18C1 vs B18C

Recommended Posts

:worthy: Много яка статия Кало!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега.Хубаво е да има повече такава информация тук. :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления, както за четивото, така и за превода!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала колега,много яка статия и превод.Дано има повече маняци като теб в този форум.Много се кефя на хора като теб. :worthy: :worthy: :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега, адмираций за работата и превода! Публикувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добра статия ! Евала за труда, който си хвърлил да я преведеш :fun::hondarulez: :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво кала мн ме изкефи като я прочетох закво не си сложи един тайп р вместо ц4-ката Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги :) Статията наистина ме впечатли и затова реших да я споделя с Хонда обществото ни, на родният ни език :D Тя още веднъж доказва твърдението, че няма нищо по-хубаво от стоков хонда мотор :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво стана ми интересно и я прочетох цялата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала за превода,много интересна статия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава статия и браво за превода! Бях гледал един епизод на Best Motoring точно за малко показаха как япончетата шлайват всмукателя и обясняваха разликите между Интегра ГСР и Тайп Р! Ама не се сещам кой епизод беше ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам и лични впечатления за двата мотора и разликата наистина е WOWOW , много добра работа са свършили японците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Статията е много интересна и моите адмирации, както за превода, така и за отделеното време за написването й. БРАВО!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минаваха ми разни идеи да си продавам Интеграта но след като прочетох тази статия , за което благодаря на chris_barnes , много се позамислих дали да направя тази стъпка(Грешка).Страхотна статия ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на момчето за труда!Де да имаше повече такива хора...а не да чета какви ли не бози,например "Пръднах яко,какви ще са според вас последствията?".Браво колега! :)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотна статия! Мисля че мястото и е в раздел: "спорт и тунинг"!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за интересното четиво:)След прочетеното в статията ми дойдоха хубави идеи в главата :)Още веднъж мерси :worthy: :worthy: :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добра тема!!!!!! С много добър превод !!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... още веднъж доказва твърдението, че няма нищо по-хубаво от стоков хонда мотор :D

Турбо Honda мотор :DБраво за статията, евала на японците.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега! Чудесна статия!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, колеги, че ви е харесала статията. По образование съм филолог, но не обичам особено да превеждам :D Като намеря нещо такова, обаче, смятам, че трябва да го прочетат повече хора, защото е стойностно за феновете. Преди малко ми хрумна да преведа още един текст, който би бил полезен на доста хора от форума. Темата ще я преместя в Спорт и Тунинг, както предложихте. Всъщност първоначално мислех там да я пусна, но не знам защо я оставих в Общи. Stay Tuned :D

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...