Jump to content
GS=

Сглобяване на тенекии по предницата

Recommended Posts

Здравейте! Става въпрос за сглобяването на всички части, които играят за общия добър външен вид на колата. В моя случай става дума за Сивик 5, но принципно няма голямо значение. Та след изправяне на кривини отвътре и т.н., каква може да е по-лесната последователност за сглабяне на калниците и предния капак? Идеята е как по-лесно да се позиционират, за да се нагласят фугите между тях е т.н. В последствие като се сложат фаровете също може да не пасват на 100%. Нека някой, който се е сблъскват с възстановяването на външния вид на колата след удар да изкаже мнение! :rolleyes: п.п. В моя случай нагласянето на предния капак се оказа най-трудно - опираше отстрани или в единия калник, или в другия. Чудя се дали да не махна 2-та калника и първо да поставя капака?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1во 2та калника , после капака :) Оправяш фугите на калниците , слагаш фаровете , бронята и газ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен най-логично ми се видя първо да сложа калниците, но нещо капака немога да наглася - съмнява ме, че нещо планките на капака са криви, ще трябва да ги сваля да го наглася спрямо тях

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш калниците и започваш от тук малко ,от там малко и така :) Кофти е удряна кола трудно се оправят фуги ,но става :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако се налага може да понапънеш малко капака както си е на стоиките ,иначе слагаш калници капак без да ги стягаш и започваш да наместваш ,...........и да псуваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...