GS= 84 #1 Публикувано 5 Юли, 2011 Здравейте! Става въпрос за сглобяването на всички части, които играят за общия добър външен вид на колата. В моя случай става дума за Сивик 5, но принципно няма голямо значение. Та след изправяне на кривини отвътре и т.н., каква може да е по-лесната последователност за сглабяне на калниците и предния капак? Идеята е как по-лесно да се позиционират, за да се нагласят фугите между тях е т.н. В последствие като се сложат фаровете също може да не пасват на 100%. Нека някой, който се е сблъскват с възстановяването на външния вид на колата след удар да изкаже мнение! п.п. В моя случай нагласянето на предния капак се оказа най-трудно - опираше отстрани или в единия калник, или в другия. Чудя се дали да не махна 2-та калника и първо да поставя капака? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miroslav_stoev 1 #2 Отговорено 5 Юли, 2011 1во 2та калника , после капака Оправяш фугите на калниците , слагаш фаровете , бронята и газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GS= 84 #3 Отговорено 5 Юли, 2011 И на мен най-логично ми се видя първо да сложа калниците, но нещо капака немога да наглася - съмнява ме, че нещо планките на капака са криви, ще трябва да ги сваля да го наглася спрямо тях Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miroslav_stoev 1 #4 Отговорено 5 Юли, 2011 Слагаш калниците и започваш от тук малко ,от там малко и така Кофти е удряна кола трудно се оправят фуги ,но става Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #5 Отговорено 5 Юли, 2011 ако се налага може да понапънеш малко капака както си е на стоиките ,иначе слагаш калници капак без да ги стягаш и започваш да наместваш ,...........и да псуваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове