Jump to content
SCORPIO

Загряване на празен ход

Recommended Posts

Здравейте, имам следния проблем: като карам из града и като остана на едно място за някоя и друга минута почва да загрява. като форсирам двигателя и температурата се нормализира.Зимата се наложи да сменям радиатора и уш за да мина по евтино на един приятел приятел ползвал отстъпка и ми намери един, НО в последствие се оказа по-тънък от оригиналния.От по тънкия радиатор ли почва да загрява или може да е водната помпа или запушване?Благодаря предварително на отзовалите се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко ти загрява лятото като работи на място е нормално да включи вентилатора на радиатора защото няма кои да охлажда самият радиатор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, имам следния проблем: като карам из града и като остана на едно място за някоя и друга минута почва да загрява. като форсирам двигателя и температурата се нормализира.Зимата се наложи да сменям радиатора и уш за да мина по евтино на един приятел приятел ползвал отстъпка и ми намери един, НО в последствие се оказа по-тънък от оригиналния.От по тънкия радиатор ли почва да загрява или може да е водната помпа или запушване?Благодаря предварително на отзовалите се.

От както смени радиатора ли става така?Иначе мисля,че е нормално-по малка площ за охлаждане-повече задържане на температура.Перка включва ли се ?А попринцип да-може да е запушване може и водната помпа да не прави достатъчно налягане,спекъл термостат.Или пък да няма достатъчно течност?За какво сменя радиатора спукан ли беше?Наливал ли си някакви добавки в охладителната система?Защото попринцип от тях стават утайки,и колкото запушват пробиви толкова запушват и цялата система ;) А иначе загрява ли нормално,бързо бавно?Сподели и какъв модел караш и какъв е двигателя.Можеш да погледнеш и тази тема http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=63052&st=0 Редактирано от Valio!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ниски обороти няма добра циркулация на антифриза.Вероятно заради по тънкия радиатор или друго частично запушване.Друга вероятна причина е износени лопатки на водната помпа.Пробвай първо с оригинален радиатор вторта ръка дори само за проба от някой колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема е почти идентичен като в темата която е приложил Valio, с изключението че покачването на стрелката става само на място. ще почна проверка както са писали в посочената тема пък да видим какво ще излезе.иначе колата е сивик англичанка d16y3, не съм сипвал добавки, до сега в жегите с климатик в задръствания видимо не съм забелязал да се е отместила стрелката, а сега направо си тръгва към червеното, проблема е от около нова година тогава го направи за първи път и преди няколко дена почна по често, а радиатора го смених понеже стария изпускаше между пластмасата (където се слагат капачката и маркучите) и самия радиатор, занесох го уш само да ги захванат на ново ама майстора прояви инициатива и понеже трабичката където се слага маркуча от двигателя беше леко счупена той решил за замени с метална и дотам беше с този радиатор.Благодаря на отзовалите се, ако намеря от какво е проблема ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно немаш газова ама аз да си питам :)_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами имам газова, обикновенна. Да нямаш някой жокер в ръкава?Загубила се е течност.На празен ход изходящия маркуч от радиатора е осезаемо по студен, при вдигане на оборотите изходящия се втвърдява, загрява и усещам как нещо преминава през него(предполагам балончета), но не много често.Свалих капачката на радиатора долях вода и се видя как бълбука, антифриза даже малко се разпени на моменти. На празен ход балончетата са като от спукана гума с много малка дупчица.

Редактирано от SCORPIO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ако не се лъжа означава издухана гарнитура щом и маркуча става трърд.А може би и термостат.След като доля течност загравя ли както трябва-И двата маркуча ли са топли(като вдигне ~90 градуса)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...