lostdreams 0 #1 Публикувано 2 Юли, 2011 здравейте колеги, от 4 дена обикалям сервизите и вулканизаторите в търсене на секретен ключ понеже счупих моя когато реших да разкарам секретните болтове преди изцяло да е ръждясал секретният им ключ,но се случи най-лошото Гледах в нета на пръв поглед 1 към 1 с моя но не съм убеден, че си заслужава да дам 30лв. а той да не стане. приемам всички мнения и съвети... до заварки не ми се стига но Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivankirichev 2 #2 Отговорено 2 Юли, 2011 Преди 3 дни си купих хонда но нямаше секретен ключ, днес взех от една морга един но не точно същия и стана голяма беля. След леки "преработки" развих 3 от болтовете но на 4тия ключа се счупи а на болта му се заоблика ръбовете и сега незнам какво да правя..... ходих в хонда и ми казаха че трябва номера на комплекта от секретите а аз нямам такъв... какво да правя някой има ли идея .. гайките са ето такива http://www.ebay.co.uk/itm/TPI-PREMIUM-LOCKING-WHEEL-NUTS-HONDA-ACCORD-/180514474331?pt=UK_Cars_Parts_Vehicles_Wheels_tyres_Trim_Nuts_ET&hash=item2a0780495b Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Walker Japan 65 #3 Отговорено 2 Юли, 2011 (Редактирано) Аз моят ключ го губих на два пъти и отидох при едно мнладо момче стругар и той ми ги направи!Голяма играчка е,но му се примолих и той се съгласи,със пластелин взе отливка от болта и така с малко търпение и много мерене ми изработи секретния ключ!Така че може да попитате някой стругар!Успех Редактирано 3 Юли, 2011 от kytila 8.Ð�е цитирайте човека, който е непоÑ�редÑ�твено преди ваÑ� в Ñ�пиÑ�ъка Ñ� мнениÑ�. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #4 Отговорено 2 Юли, 2011 (Редактирано) Няма нищо страшно в заварката Ако джантата е боядисана може да олепите около гайката с хартиено тиксо да не се напръска, заварявате една гайка 19-ка отгоре и развивате със стандартния ключ.Добър стругар или фрезист може да изработи всичко, но дали ще си струва при положение че комплект хубави секретни гайки с индивидуален секретен ключ са 20лв. Редактирано 2 Юли, 2011 от Shadow^Dancer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #5 Отговорено 2 Юли, 2011 Има и друг вариант разпробиваш и после обратен мечик и обратен болт лява резба но не е много сигурно май си остава заварката късмет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lostdreams 0 #6 Отговорено 3 Юли, 2011 ще се консултирам със стругар дано ме зарадва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lostdreams 0 #7 Отговорено 3 Юли, 2011 (Редактирано) моите са (почти) същите http://ekak-avto.bg/benzin/kak-se-svalya-sekreten-bolthttp:// Редактирано 3 Юли, 2011 от lostdreams Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #8 Отговорено 3 Юли, 2011 (Редактирано) Има и друг вариант разпробиваш и после обратен мечик и обратен болт лява резба но не е много сигурно май си остава заварката късметПри разпробиването може да преебеш шпилките, също така да счупиш екстрактора или да скъсаш болта с който отвиваш - положението е малко 50 на 50....а като се има впредвид и че колегата е счупил секретния камък, начи гайката е много затегната. Най-добре е да се пробва както е написал колегата Shadow^Dancer със заварка на гайка отгоре, а и горещината от нагряването ще спомогне при отвиването. Само си покрии джантите с нещо по-трудно горимо.Успех! Редактирано 3 Юли, 2011 от Petar Petrov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lostdreams 0 #9 Отговорено 3 Юли, 2011 говорих с най-опитния стругар в Силистра. Каза ми, че няма начин да се направи ключ който изисква такава прецизност без матрица (стори ми се, че хич не му се занимава) Petar Petrov - утре отивам в един гараж за заварка, човека го е правил само веднъж и го е страх защото джантите никак не са евтини ( мен ме е страх много повече) Дано всичко мине без щети.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lostdreams 0 #10 Отговорено 7 Юли, 2011 направете всичко което се сетите но избягваите заварките ! проблемът ми е 90% решен.Благодаря на всички... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове