Jump to content
J's Racing BB8

Сивик 6ген Д14А3

Recommended Posts

Здравейте колеги.От известно време Хондата не държи обороти.Ето и какво прави-когато запаля(пали без газ всичко е нормално)държи обороти нормално,но подам ли газ или по точно винаги когато пусна газта оборотите падат до 500 двигателя почва да трака да врибрира,и след 5 секунди постепенно започва да вдига обороти но до 700 някаде.А когато подам малко газ да държи 850-900 оборотите започват да играят,и се чува лекото почукване.Забелязах няколко неща:Черен ауспух.Всмукателния колектор отвътре е черен и леко мазен.Също така мисля че е за смяна на сегменти-свещите са леко омазани с масло по резбите,а и когато я спра под лек наклон на скорост започва да изпуска малко по малко.Малко преди това е махнат катализатора и е сложено резонаторно гърне и от този момент това с падането на оборотите се усили.Възможно ли е и дае е от горивния филтър,защото не е сменян 2 години-50 000км.В движение няма проблеми-мисля,че върви добре и се форсира нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си свалих дросела и го почистих и всичко се оправи.Почистване на ИАЦВ-то.Сподели какво си направил.Поздрави :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами май ще се наложи да го чистя защото е мръсен вътре.А някой може ли да ме светне с този ИАЦВ клапан и как се почиства той?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От първия ти пост разбирам, че колата ти гори масло, това забелязал ли си го, ако е така тогава със сигурност си за сегменти!Като си свалиш дросела го почисти от до, сваляш всичко и почистваш. Под всичко имам предвид без TPS. TPS-a и без друго, за да го свалиш трябва да направиш резби отгоре на главите на 2-те болтчета, които го държат фиксиран на определена позиция. Недей по каквато и да е причина да отвиваш/завиваш или иначе казано да променяш положението на болта, който ти определя положението на дросел клапата, защото после ще имаш още по-големи проблеми с оборотите. С другите части по дросела няма проблеми. До колкото знам IACV-то на твоя мотор е на самия дросел, така че като си го разкостиш искаш не искаш ще си почистиш и стъпковото моторче. Като препарат аз ползвах някакъв, който беше за двигатели (10-12 лв) под формата на спрей. Можеш да го намериш в магазините на Бриколаж, Практикер или някой друг специализиран магазин. Също така ползвах и бензин.Не знам защо още не си сменил горивния филтър, аз лично на тея километри без да се замисля бих го подменил с нов. Въпреки това не вярвам той да е причината за спада на оборотите.Ако не се оправят нещата, тогава проблема може да е от доста места (като кабели, свещи, делко и прочие -затова колегата Dominiko ти написа "Сподели какво си направил.", в смисъл какво си сменял). Ако не ти се занимава с тея работи, след като си си почистил дросела, тогава може просто да завъртиш болтчето, което е за регулиране на оборотите и да видиш как ще се държи колата. Тоя болт се намира от страната на тръбата, която влиза в дросела, а не към смукателния колектор. При теб това се пада от горната страна. Обикновенно на болтчето има гумена тапичка, махаш я и с една отвертка завърташ в посока обратна на часовниковата стрелка, за да увеличиш оборотите, като запомниш с колко си го звъртял (не му трябва много). Пробвай да го завъртиш на порции, примерно през четвърт оборот и следи за поведението на колата.Ако след всичко казано до тук все още няма положителна промяна, тогава ще тр да прибегнеш към по-горните вариант със свещи, кабели, бубини, делка и прочие, като за тях има доста описано в такива разисквани вече теми, тоест може да ги потърсиш с търсачката в този раздел и да видиш колегите с такива проблеми как са реагирали и какъв е бил резултата.Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другата седмица ако ми остане време ще го почистя.Някой може ли да ми покаже снимка на ИАЦВ,или стъпкковия мотор.И още нещо:колко трябва да е компресията на този двигател-Д14А3 и съм сложил гарнитура от А4 на дросела.А по колата съм сменял само консумативи,без горивния филтър но и него ще сменя другата седмица.Ако може да ми дадете снимка каде се намира точно за да съм сигурен,и някакви подробности при смяната. :rolleyes: .Също така забелязах че когато задържа 2000 оборота стрелктата пак играе.Поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги възможно ли е да са толкова износени сегментите(или спекли)е да губи толкова много компресия че да не може да държи обороти?Или съм се вкарал във филм?Вчера спрях колата по надолнище на скорост отворих капачката за маслото и оставих колата да "приплъзва" леко на долу и като се заслушам се чува как леко съска от вътре и като изтърве(прави 1 оборот на коляновия вал)исъсква по-силно,задържа за малко,съска леко и пак изтърва.Имам чувството,че го чувам как изпуска въздуха между сегментите... :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес свалих дросела почистих го,както и ИАЦВ-то.Колата заработи по-добре оборотите,се вдигнаха малко не достатъчно,но като цяло е добре.Това което забелязах че между дросела и колектора няма гарнитура.. :unsure: Двигателя е Д14А3,в Австрия са махнали старата гарнитура и е трябвало да сложат от А4,но явно не са сложили никаква гарнитура.Та върпоса ми е важна ли е тази гарнитура,да търся ли да слагам нова?И другото което забелязах като легнах под колата е че при махането на катализатора,тия от сервиза са ми сложили по тънка тръбичка след резонансото гърне.Дълга е около 5см и е видимо по тънка от заводския диаметър(поне 2 да не кажа 3 мм по тясна).Предполагам заради този малък диаметър на тръбичката е възможно да са ми ниски оборотите?Някакви идеи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...