Jump to content
Guest krasimir_01

Вибрации в предницата

Recommended Posts

Guest krasimir_01

Колеги помагайте не мога да разбера от какво е: Когата скоростта доближи 110 започват едни силни вибрации в краката когато изключа от скорост или не ускорявам бързо не се усещат така силно.Не е от криви джанти и гуми защото джантите са изправяни и балансирани а гумите са нови няма и проблем с хлабините в окачването на предницата не мога да разбера от какво е :) Когато колата е по инерция няма никакви вибрации.При спиране също няма вибрации било от над 110 км/ч или под 110 км/ч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Lyubo

Може и да е от полуоска, щом е само при ускорение. Така както си написал да разбирам ли че колкото по-яко си настъпил газта съответно и вибрациите са по-силни ?Не е лошо и тампоните на двигателя да погледнеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01

Може и да е от полуоска, щом е само при ускорение.  Така както си написал да разбирам ли че колкото по-яко си настъпил газта  съответно и вибрациите са по-силни ?

 

Не е лошо и тампоните на двигателя да погледнеш.

<{POST_SNAPBACK}>

Да когато го смачкам около 110 краката са ми като във вибро-масажор :) .

Ще я метна аз на канала моята хонда така ми мирише ако не помогне отива на предница . Има ли някакви определни симптоми при полуоска и какви и при тампон на двигателя не трябва ли да има и вибрации в скоростите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

да ти кажа честно може и да не разбереш от какво е , но всяка кола си има резонансна скорост при която почват едни такива вибрации които не могат да се определят от какво са , диапазона е примерно 5-10 км/ч и под и нат него вибрациите ги няма и колата е спокойна ...ако е от това проблема е никакъв т.е. не може да се оправи или да навреди ... разпитай останалите хора със същата кола дали имат същия проблем и ако да - значи е това ! ... на колко км/ч прави проблема зависи и от това колко е натоварена колата с какви гуми е и т.н. ,но принципно е много точна стойност за всеки модел кола и не може да се избегне , каквото и да ми говорят разни авто-специалисти ... успех все-пак в решаването на проблема ти и дано да е това , че ианче не те знам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

Моят личен съвет е:Започни от гумите и джантите-ако имаш скъсани телове или леко крива джанта се получава твоя проблем.На баща ми колата дърпаше адски силни на ляво-мислих че е за реглаж-да ама не-зимната гума се бе прецакала(скъсани вътрешни телове).Сменихме гумите и заспа.Не казвам че при теб ще е от това но от там започни преди да отидеш на стенд за окачването! :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нема да се шашкаш , при мене го прай тва м/у 2500 и 4000оборота , от колектора изпускателния ми е , опира някъде , ако имаш нерви легни и прегледай :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ceco_accord

Привет . Провери си вътрешните карета - при мен на Сивика едното беше заминало поради скъсан маншон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз от опит мога да ти кажа, че на една от колите ми имаше тоя проблем, който идваше от една противотежест, монтирана от дясната страна на пръта, който предава движението на колелата (не го знам как се казва не ми се смейте) Та при мен се беше откъснала тая тежест и винаго САМО като набирах на един диапазон от 15-20 км/ч имаше вибрации. По инерция или спиране както при теб - нямаше. Един приятел обаче скоро си говорихме по тоя въпрос и каза, че хондите по принцип нямали такава тежест, защото тия металните били еднакви като дължина от двигателя до колелата... сега при теб не знам как е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажи с какви джанти са и с какъв централен отвор са за главината?ако не са точно на 56мм както са хондите,се полуцхава вибрация около 120км/ч или там някъде.за това се правят едни втулки дето уплътняват точно тази хлабина.виж първо това според мен.аз преди карах с голфови джанти без такива втулки и точно около 120 ми тресеше колата.сега вече катам с борбет с втулки и колата спи.незнам какво имаш предвид под вибрации само в краката ама провери и този потенциален проблем.успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажи с какви джанти са и с какъв централен отвор са за главината?ако не са точно на 56мм както са хондите,се полуцхава вибрация около 120км/ч или там някъде.за това се правят едни втулки дето уплътняват точно тази хлабина.виж първо това според мен.аз преди карах с голфови джанти без такива втулки и точно около 120 ми тресеше колата.сега вече катам с борбет с втулки и колата спи.незнам какво имаш предвид под вибрации само в краката ама провери и този потенциален проблем.успех

я кажи къде да си направя втулки ,че и аз съм с опелски джанти с по-голям отвор и малко ми трепери по същия повод ,а нямам много време да търся ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажи с какви джанти са и с какъв централен отвор са за главината?ако не са точно на 56мм както са хондите,се полуцхава вибрация около 120км/ч или там някъде.за това се правят едни втулки дето уплътняват точно тази хлабина.виж първо това според мен.аз преди карах с голфови джанти без такива втулки и точно около 120 ми тресеше колата.сега вече катам с борбет с втулки и колата спи.незнам какво имаш предвид под вибрации само в краката ама провери и този потенциален проблем.успех

При мен беше от това!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажи с какви джанти са и с какъв централен отвор са за главината?ако не са точно на 56мм както са хондите,се полуцхава вибрация около 120км/ч или там някъде.за това се правят едни втулки дето уплътняват точно тази хлабина.виж първо това според мен.аз преди карах с голфови джанти без такива втулки и точно около 120 ми тресеше колата.сега вече катам с борбет с втулки и колата спи.незнам какво имаш предвид под вибрации само в краката ама провери и този потенциален проблем.успех

я кажи къде да си направя втулки ,че и аз съм с опелски джанти с по-голям отвор и малко ми трепери по същия повод ,а нямам много време да търся ...
И аз като вас един път се шашнах - балансирах гуми и изчеднъж яко тресе баш където не трябва (110-130). Най-лесното решение - като сменяш гуми висиш на главата на "майстора" и го караш да завие внимателно гайките една по една. Тогава конусите си лягат както му е реда и вибрациите изчезват или поне затихват максимално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rossen
Отговорено (Редактирано)

При мен вибрациите бяха заради леко крива полуоска и/или поизносено вътрешно каре заради скъсан маншон. Смених ги и двете......

Редактирано от Rossen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажи с какви джанти са и с какъв централен отвор са за главината?ако не са точно на 56мм както са хондите,се полуцхава вибрация около 120км/ч или там някъде.за това се правят едни втулки дето уплътняват точно тази хлабина.виж първо това според мен.аз преди карах с голфови джанти без такива втулки и точно около 120 ми тресеше колата.сега вече катам с борбет с втулки и колата спи.незнам какво имаш предвид под вибрации само в краката ама провери и този потенциален проблем.успех

я кажи къде да си направя втулки ,че и аз съм с опелски джанти с по-голям отвор и малко ми трепери по същия повод ,а нямам много време да търся ...
колега,аз си купих джантите от една голяма гумаджийница в долни Богров,където те поеха ангажимента да ги осигурят.мойте са от тефлон,което е по-добрия вариант.бяха ми включени в цената на джнатите.....ако искаш спри на някоя голяма гумаджийница и питай за такива втулки.максимум са по 5 лв на джанта.а относно конусите на гайките който вършат тази работа-не е така.преди карах само на гайки и си ги стягах перфектно,но пак тресеше.съгласен съм че ако не ги стегнеш хубаво ще тресе повече,но вибрацията никога няма да изчезне ако си само на гайки и джнатата не лежи на главината.сега откакто карам този комоплект с втулките-колата не мръдва....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах пред вид не да ги стегне хубаво, а да намести джантата - конусите на гайките си я водят добре центрирана. Или поне сравнително добре :( Само да не се завиват джалатски с винтоверта...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...