Jump to content
archer

Прескочил ли е ремъка?

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Ситуацията е следната:Излизам от работа, качвам се в колата въртя ключа и мотора започна да чука. Работи, но нещо чука. Учудих се и загасих. Вдигнах капака, огледах - нищо, което да не си е на мястото.Паля пак и гледам в моторния отсег. Чука и шумът в първия момента ми се струва да идва от помпата на хидравликата, но като доближа ухо по-близо ми се струва, че всъщност идва откъм ангренажа. Не мога да преценя точно. Сега като си стоя пред компютъра си го спомням като чукане, но като бях до колата ми се стори по скоро като скъсан ремък, който се е увил по някое от колелата и единия край му чука в капака на ангренажа. Възможно ли е?За късмет точно пред работата има сервиз, оставих я там и се уговорих утре да я разглобят. Преди няколко седмици точно те ми разглобяха ангренажа. Въпроса ми е към колегите на които им се е случвало да им прескочи ангренажа или са късали ремък. По описаното по-горе, мислите ли че е прескочил ремъка и буталата удрят клапаните? Какви са симптомите? Не усетих някакво смущение в работата на двигателя. Мисля, че си работеше равномерно.Втори въпрос - ако е прескочил и удря клапаните може ли да го презацепим и да карам така поне докато се прибера, защото вече смятам, че ако не си я оправя тази кола сам няма кой да го направи като хората. Писна ми от "майстори".Мисля си...ако е го презацепим и карам така 200 км може да се развалят водачите на клапаните. Как мислите?Ако реша все пак да я прява в този сервиз - колко излиза подобен ремонт?Благодаря на всички отзовали се!

Редактирано от archer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хм, явно прескачането на ремък не е толкова често явление...май на никой от вас не е се е случвало.

Редактирано от archer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мене ми прилича по скоро на екстремно охлабен ремък удрящ се в капака на ангренажа,не ми се вярва буталата да удрят клапаните и мотора да продължава да работи....без смущения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чукане, или звук подобен на чукане може да чуеш и когато помпата на хидравликата засмуче въздух. Случва се когато нивото на хидравличната течност е много ниско. Зпочни от най-лесното и провери първо това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На мене ми прилича по скоро на екстремно охлабен ремък удрящ се в капака на ангренажа,не ми се вярва буталата да удрят клапаните и мотора да продължава да работи....без смущения.

Благодаря колега. Има вероятност да е от това. Всъщност искрено се надявам...

Чукане, или звук подобен на чукане може да чуеш и когато помпата на хидравликата засмуче въздух. Случва се когато нивото на хидравличната течност е много ниско. Зпочни от най-лесното и провери първо това.

И това ще да е хубав вариант ама се съмнявам. Чак толкова да чука...Верно? Иначе нивото на маслото ми е точно на min чертата. Редактирано от archer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на служебната кола се получи същото нещо (не е хонда) но проблема беше че при сняма на ролките и ремъка не е сменена водната помпа а и е било време поне до колкото разбрах след ремонта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че не е скъсан ангренажен ремък е 100%. Когато срешне буталата с клапаните,губи компресия от искривени клапани,прекъсва и губи мощност.Провери какво не са стегнали майсторите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че не е скъсан ангренажен ремък е 100%. Когато срешне буталата с клапаните,губи компресия от искривени клапани,прекъсва и губи мощност.Провери какво не са стегнали майсторите

Тази сутрин я вкарах в сервиза. Палихме я пак и звука си звучеше точно като плющене на ремък в капака на ангренажа. Чакам да ми звъннат да кажат какво е. Ще пиша после.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен. Някакво уплътнение на капака на ангренажа което по принцип било залепено се разлепило и опирало в колелото на ремъка и от там се чувал шума.Лека и безаварийна на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...