Jump to content
civicgonemad

Как трябва да е "построена" изпискателната генерация?

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Колеги най-накрая намерих къде да ми огънат генерация, а и днес при тези хора сложих 4-2-1 колектора... И така поогледаха я и казаха, че по принцип е нужна мека връзка и след нея едно малко гърне за да може ламдата да работи както трябва и да не ми гори всичко толкова бързо, а и да работи по тихо(нече е толкова шумна не съм със спортно гърне). В момента генерацията е 50мм външно и искам да я направя 57 вътрешно(може и 60). Хората имат всичко необходимо... тръбогиб, алуминизирани тръби и т.н. Ся се чудя как наистина е най удачно... Чувал съм, че меката връзка предпазва от пукане на колектора, защото обирала малко вибрации. А за ламбдата до колкото знам трябва да има нещо което малко да спира газовете за да може да отчита както трябва. Който има опит с тези неща да сподели. Само да спомена, че в момента колата няма нито резонатор или катализатор(както винаги е свален заради 50-то лв.) има една права тръба заварена и толкова. Има едно малко "гърне" да го нарека, но то е почти до задния мост не знам как се нарича. Благодаря предварително.

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...