HONDAMAN-NASKO 0 #1 Публикувано 23 Юни, 2011 ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ,ИМАМ СЛЕДНИЯ ВЪПРОС : СМЕНИХ ГОЛЕМИТЕ ТАМПОНИ НА ЗАДНИТЕ НОСАЧИ И НАКОИ ОТ ВТУЛКИТЕ /НЕ ГИ НАМЕРИХ ВСИЧКИТЕ/КАКТО И ГОРНИ ШАРНИРИ НА ПРЕДНИЦАТА ТА ВЪПРОСЪТ МИ Е ДАЛИ ТРЯБВА ДА ПРАВЯ РЕГЛАЖ В МОЯ СЛУЧАЙ?ПОЗДРАВИ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #2 Отговорено 23 Юни, 2011 Не е въпрос на живот и смърт ама трябва да направиш реглаж,най-малкото за да не ти яде неправилно гумите поне! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_83 13 #3 Отговорено 23 Юни, 2011 "реглаж", ще направи когато ходовата част е в пълна изправност, иначе е напълно безмислено ,всеки уважаващ себе си стендаджия ,не би направил стенд на развалена кола, ако е здрава ОК ,ако не няма смисъл да си даваш парите, ако някой се навие, да ти прави реглажа без да провери ,по добре се махай от там ,това е несериозно 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #4 Отговорено 23 Юни, 2011 колко ти излезе смяната на големите тампони Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lukov 11 #5 Отговорено 24 Юни, 2011 (Редактирано) iso_83, съгласен съм с това което казваш ама така наречените УВАЖАВАЩИ се майстори в Шумен (уж четиримата най добри) всеки каза различно нещо потрошено по предницата ми пък даже и не погледнаха задницата...един дори ми съобщи, че нямало как да дърпа или друса от задницата, другия ми заяви, че отпред горните шарнири вървели комплект с носачите...и сега съм се отказал да обикалям щото нямам време... :)HONDAMAN, иди дай 20-30лв да направят реглаж пък като решиш да сменяш останалот пак ще идеш Редактирано 24 Юни, 2011 от Lukov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_83 13 #6 Отговорено 29 Юни, 2011 я да си гледат работата, аз преди седмица смених цялото задно окачване с такова със дискове и понеже нямаше как да видя точното положение на реглажните щанги отзад ,ги оставих по средата ,но след това на стенда въобще не им беше това мястото и на всичкото отгоре, ми се изкриви волана ,в смисъл че като карах направо волана ми седеше завит а по предницата не бях пипъл нищо тогава ,ти си прави сметка ,Успех 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
тодор196 1 #7 Отговорено 29 Юни, 2011 Когато всичко ти е ок по ходовата част се прави реглаж.На маистора казваш ,че искаш и реглаж на задния мост.Това струва още 20 лева,поне в Монтана.След това волан и всичко друго трябва да е на ред Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #8 Отговорено 29 Юни, 2011 не бих казал че трябва ако така не те литне на някой по смел завой ти прецени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #9 Отговорено 30 Юни, 2011 По задната част като сменяш тампони според мен единствените тампони които могат да нарушат геометрията на задницата за големите тампони. НО ако преди изваждането на старите е замерено колко на дълбоко са били набити и под какъв ъгъл са били завъртени, и по същият начин са монтирани новите едва ли ще има нужда от реглаж.@Lukov - за "майстори" на реглажа в Шумен въобще недей споменава Малко след като се преместих да живея в Шумен сложих задно дисково окачване. Разпитах за добър майстор понеже не ги познавам тук и ме пратиха при един с ако мога така да се изразя емблематичен в тая сфера прякор. Отидох минах стенда и човека ми заяви, че задна лява гума бяга с 1см от сходимост. За целта искаше да му оставя колата, за да я отремонтира. Идеята му която той сподели на глас с мен беше да ми разпробие нови дупки на купето, за да може да нагласи сходимостта. След като чух това просто си взех колата и си тръгнах с думите че ще си помисля и ще потърся и друго мнение. След няколко прибирания до Русе с огромна изненада забелязах, че задна дясна гума беше изядена зверски (беше ми категорично заявено че лявата бяга от сходимост). При следващо прибиране вкарах колата на канал и замерих по най-простият начин с рулетка разстоянията отзад. Щангичката си имаше естествено елипсовидни отвори за да може да се регулира. Нагласих си всичко и си купих нови гуми за отзад. И така 12000км по-късно нямам проблеми с износване на задните гуми. Да си майстор и да имаш необходимото обурудване е необходимо, но не и единствено условие за да си ДОБЪР майстор.Извинявам се на автора на темата за лиричното ми отклонение, но вече като чуя в едно изречение думите реглаж и Шумен и просто настръхвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове