Jump to content

Recommended Posts

Днес забелязах един факт, който не ми се стурва много нормален ..При работещ климатик например ако задържа 1500 оборота и през това време ако изключа климатика, оборотите се вдигат на 2000 и си държат толкова. Нормална ли е такава разлика в оборотите.Понякога ми се струва също, че при движение при включен климатик колата забива муцуна и след няколко секунди сякаш се отпушва и тръгва да върви. При изключен климатик това не се забелязва или поне е толкова рядко, че не ми е направило впечаление.Колата е Д14А4.Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са моментите когато ти включва и изключва компресора, няма страшно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за бързите отговори колеги.А това дето забива муцуна в движение може ли да е нещо свързано с климатика?Аз милих да почна да ровичкам стандартното - свещи, кабели, дистр. капачка, но проблема го пвари само при включен климатик. Възможно ли е при някакъв проблем със токовете да забива колата при работещ климатик само ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за бързите отговори колеги.А това дето забива муцуна в движение може ли да е нещо свързано с климатика?Аз милих да почна да ровичкам стандартното - свещи, кабели, дистр. капачка, но проблема го пвари само при включен климатик. Възможно ли е при някакъв проблем със токовете да забива колата при работещ климатик само ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за бързите отговори колеги.А това дето забива муцуна в движение може ли да е нещо свързано с климатика?Аз милих да почна да ровичкам стандартното - свещи, кабели, дистр. капачка, но проблема го пвари само при включен климатик. Възможно ли е при някакъв проблем със токовете да забива колата при работещ климатик само ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за бързите отговори колеги.А това дето забива муцуна в движение може ли да е нещо свързано с климатика?Аз милих да почна да ровичкам стандартното - свещи, кабели, дистр. капачка, но проблема го пвари само при включен климатик. Възможно ли е при някакъв проблем със токовете да забива колата при работещ климатик само ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за бързите отговори колеги.А това дето забива муцуна в движение може ли да е нещо свързано с климатика?Аз милих да почна да ровичкам стандартното - свещи, кабели, дистр. капачка, но проблема го пвари само при включен климатик. Възможно ли е при някакъв проблем със токовете да забива колата при работещ климатик само ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво стана, че толкова пъти ми излезе поста .. Нещо се бъгна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен е сьщото най много се усеща на ниските нормално е Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минои през някой сервиз да ти проверят климатика. На мен на англичанката ми правеше така и един майстор ми изтегли малко от фреона. После пак се замисляше, но не е като да не е все едно си дръпнал ръчната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забиването на муцуната ако е моментно може и от кабели на свешите да е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кабели или от самите свещи? Как мога да проверя кабелите в домашни условия или е невъзможно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първият закон на механиката е: Нещо, което работи НЕ се пипа! Ако колата ти е окей на спрян климатик няма сми да се вкарваш в излишни разходи. Нормално е да забива муцуна, мотора ти е 1.4 до колкото разбрах? При Honda за разлика от някои други марки автомобили компресора за климатика не върти постоянно, а има т.нар. съединител. Работи на електро-магнитен принцип. Когато се включи компресора, мотора за момент се натоварва (докато не се усети ЕКУто, че се е включил и не го компенсира).Поздрави, дано съм бил полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колега! :)Все пак нека колегите с този мотор и клима споделят как е при тях положението :)Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз не съм с тоя мотор, но и при мен се усеща моментно спъване когато включва компресорът (но не чак забиване на муцуна). Отделно не ми скачат така яко оборотите при вкл/изкл. Спъването от климатика го усещам само в града като потеглям или се движа с ниска скорост и се налага да ускорявам бързо. Проявява се за моменти, после пак върви нормално. Извън града в прилични обороти забравям, че съм го пуснал, но за по-яки изпреварвания се налага да го гася - усеща се, че дърпа от мощността ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами явно при мен нещо не е в ред, защотот примерно карам на 3-та 30-40 км/ч, но се усеща, че супер бавно ускорява, все едно съм закачил нещо отзад и изведнъж се отпушва и тръгва да си набира както си трябва .. И всичко това се появява само при вкл. климатик, много ми е странна колата :)Мисля си дали не е зареден с повече фреон от колкото трябва, както казват някои колеги, че като им източат 20тина грама и се пооправя ??

Редактирано от DuMuTkO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не идеш да ти премерят някъде наляганията или пък на машина да ти изтегли всичкия фреон и после да зареди с колкото трябва? Операцията струва(ше) 30-ина лв някъде, ако не се налага да доливат фреон/масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

англичанка Д14А8... същото като при теб.Според мен е нормално ама те хората горе вече го и доказахаПубликувано изображение

Димитко един колега каза, че климатика сваля 30 коня мерено на дино стенд ама не разбрах на какъв двигател. Аз също го усещам как сваля от мошността при извънградски изпреварвания. Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи изводъд е - като изпреварвам изкл. климатика, като съм на баир също, а като искам да се движа по-бързо направо не го включвам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...