Jordan Stoyanov 77 #1 Публикувано 22 Юни, 2011 Здравейте,за Д16 с турбина коя марка бутала ще е по добре при положение че мотора ще работи до максимум 250 коня.Колата е за евридеика .SRP са 8,7:1 CP са 9:1 освн това са от различен материал и доколкото разбрах SRP имат по малко тполинно разширение и са за по малко натоварване както е в случая.Предполагам че CP са по качествени но за тях трябва по голяма хлабина за шлайфа на цилиндрите и от там колата докато е студена не чука ли малко двигателя и не дърпа ли малко от маслото Ако някой знае нещо моля да даде мнение по въпроса .Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yajo 466 #2 Отговорено 22 Юни, 2011 Като цяло е въпрос на личен избор какви бутала ще сложиш. Аз бих заложил на CP, относно хлабините на мотора -да ще чука но няма да ти харчи от маслото. Поне при мен няма проблеми аз съм със 7 стотни хлабина почукват леко но при положение че хонинга е нов до сега за 2000 километра не съм долял и грам масло не го гори и не пуши. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #3 Отговорено 22 Юни, 2011 В момента това чета че SRP са от сплав 4032 и е с по малко топл.разширение и по тиха работа на студен мотор.За СР пише че е от 2618 и иска по голяма хлабина но са по здрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R-Racing 86 #4 Отговорено 22 Юни, 2011 (Редактирано) Колеги гледам че нещо витарите не ги харесвате .. защо така ? гледам че са пуснали някакви от скоро .. поне аз от скоро ги знам TIK (AC8a Grade).Колега при такъв бюджет не си ли мислил за Bisi 9.0:1 Редактирано 22 Юни, 2011 от R-Racing Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #5 Отговорено 22 Юни, 2011 (Редактирано) Витарите идват 7,4:1 на моя мотор .Марката не ме притеснява каква ще е .Целта ми е да работи добре двигателя без да трака или да бута маслото .И 250 коня мисля че ще добре в смисъл да има повечко живот мотора и скоростите Редактирано 22 Юни, 2011 от Yordan Stoyanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #6 Отговорено 23 Юни, 2011 Витарите идват 7,4:1 на моя мотор .Марката не ме притеснява каква ще е .Целта ми е да работи добре двигателя без да трака или да бута маслото .И 250 коня мисля че ще добре в смисъл да има повечко живот мотора и скороститеА мотовики какви ще ползваш? Защото една фирма правеше мотовилки специално на витари и степента идва добра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #7 Отговорено 23 Юни, 2011 Витарските бутала не ми вдъхват доверие и ги мисля за краен вариант.Искам да питам колегата Yajo за CP-итата на атмосферен или турбо двигател ги има Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #8 Отговорено 23 Юни, 2011 Не ги отписвай YCP Vitara, адски много ги ползват на запад и в щатите за турбо сетъпи, с мощност далеч над тази която ти целиш Моят съвет е зимай витарите едни eagle биели и уточнявай турбото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #9 Отговорено 23 Юни, 2011 В момента съм с турбо 0,5 бара ето и останалите неща с които съм в момента- Garrett GT2560R-466541-1 (GT28R) Dual Ball Bearing Turbo w/Internal WG нова , електроника GReddy EManage Fuel and Ignition нов,Denso iridium power,кабели NGK-силикон,кулер520мм х180ммAcura RDX Fuel Injectors: 410cc нови,K&N въздушен филтър нов,колектор и генерация нови направени от мен Снимка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusiq_81 25 #10 Отговорено 23 Юни, 2011 Аз съм с ковани бутала на WISECO и нищо не чука даже при -15градуса нищо не се чува и консумацията на масло е абсолютно никаква (при условие че мотора се върти до 9700об/мин) Хлабини не съм мерил понеже буталата се дават за точен размер цилиндър който шлайфистите ми направиха а какъв е размера на буталата хич не съм се интересувал.Според мен колега мисля че не трябва да се притеснчваш от тези неща стига шлайфиста да си свърши работата къдърно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #11 Отговорено 23 Юни, 2011 Йордане, CP са истински бутала, Wiseco също.YCP е компромис, но това не значи, че за 250 коня яма да ти вършат работа, просто при тези коли винаги има какво да се обърка и "резултата" ще е на лице ако си със заместител.Това е от мен по твоя въпрос Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yajo 466 #12 Отговорено 23 Юни, 2011 Йордане аз съм със wisseco бутала на турбо Б18. Като цяло почукват малко но не ми прави впечатлениесъветвам те ако ще правиш нещо не прави компромиси с оборудването на блока и по специално буталата и биелите, укрепи блока като хората това ще ти гарантира и в бъдеще повишаване на мощността, щото вярвай ми тия 250 коня след 6 месеца няма да те радват Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове