S.Iwanov 0 #1 Публикувано 21 Юни, 2011 Здравеите колеги , имам следния проблем с Сивик 95г. Липсва сигнал към инжекторите.Захранванията и масите на контролера са налице, искра има и комутатора е сменен за проба въпреки че работи но няма управление за и инжекторите , клема 15 към тях е налице. Имобилаизера работи , при диагностика не се вижда обороти при въртене на стартер но наи вероятно тестерът не е подходящ за целта. Датчик на коляновия вал неоткрихме и се чудим какво спира импулсите към инжекторите..... Ако някои може да помогне Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
archer 6 #2 Отговорено 22 Юни, 2011 (Редактирано) .. Датчик на коляновия вал неоткрихме и се чудим какво спира импулсите към инжекторите..... Ако някои може да помогне Благодаря предварително.Малко съм бос относто PGM-Fi, но си мисля че импулсен датчик трябва да имаш. Ако не е на коляновия вал провери да не е в делкото или някъде на разпределителния вал. В PGM-Fi мисля, че му казват CYL Sensor (1. CYLINDER position sensor).http://ww2.justanswe...ngle_sensor.pdf Редактирано 22 Юни, 2011 от archer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
S.Iwanov 0 #3 Отговорено 22 Юни, 2011 (Редактирано) archer - Благодаря за отговора. И аз не съм на ти с японките но кода на мотора е D14A4, имам само SKP сензор които е в делкото но има правоъгълни импулси като го меря с осцилоскопа които си посъпват към контролера .Клема 50 от стртера също е налице както и захранванията както и масите, комутатора се управлява незнам какво друго може да спира само инжекторите.... Маи някъде в форума имаше подобна повреда с липса на управление на инжекторите но немога да я намеря сега , маи и там нямаше отговор на проблема . Редактирано 22 Юни, 2011 от S.Iwanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #4 Отговорено 23 Юни, 2011 Щом имаш осцилоскоп - провери си хубаво датчиците в делкото (май 2 трябва да са). При твоя мотор има и един датчик на хол изнесен долу някъде зад шайбата на коляновия вал. Другият вариант - откачаш една букса по желание на някой от инжекторите - закачваш си масата на осцилоскопа (обикновено са на крокодилчета?) на ПОЛОЖИТЕЛНАТА клема на акумулатора, и със щеката бъркаш в буксата на пина, различен от жълто-черен цвят. Единия гледа, другия върти. п.п. Попринцип ако има проблем с някой от тия датчици попринцип еку-то спира искрата, бензин би трябвало да си има във всички случаи, намирисва ми на имобилайзер, прегледай го и него по-подробно. Пробвай с друг ключ ако имаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vitasik 1 #5 Отговорено 28 Юни, 2011 И на мене ми се струва че в делкото бяха 2 датчика. Виж да не е там проблема. Ако трябва ги извади и почисти че някой път привличат метални частици. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове