Jump to content
KONI

проблем с предницата на прелюд

Recommended Posts

Здравейте колегиСлед като вчера сложих на прелюда 16-ки джанти игуми 205\55\16 се появи треперене във волана.Трепериот 65-70 нагоре до над 120.Усъмних се в гумите и ги сменихс други но треперенето остана.Проверих предницата на стенд,всичко нормално.В сервиз провериха цялото окачване всичко нормално.Гумите и джантите са проверени и балансирани 3 пъти.Някои да има идеи за проблема.Преди бях с 15-ки 195\60\15 и нямаше проблем.Става въпрос за прелюд 4г.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дисковете може да са криви

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вътрешният отвор на джантите да не е по голям

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти съм сигурен че проблема е в джантите. Сложи задните джанти и гуми на предницата, и виж дали има разлика.(въпреки че си балансирал предните и тн.)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При 70 и 140 е от баланса на гумите. Дали е възможно машината за баланс да им е прецакана или са толкова майстори? Не закове ли нули на машината аз лично го усещам. Ако си ходил на едно и също място, пробвай на друго. Случва се и от калпави нови гуми. Като се оплачеш и вдигат рамене и почват да ги въртят по колата докато уж не спре...(без коментар :censored: ) Най-вероятно джантите са за изправяне, ако не са нови де...

Редактирано от sCoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхм... дано не се окажа лош пророк, ама...Щом се случва при ускорение - Вътрешно каре! Тая попара вече на 3 прелюда я сърбам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

джантите са прави проверени преди да сложа гумитесьс точните втулки гумите ги смених с другинамери се скьсана стабилизираща задна щанга но според маисторите не е от там проблемаднес пак ще се гледа предницатадано излезе нещо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхм... дано не се окажа лош пророк, ама...Щом се случва при ускорение - Вътрешно каре! Тая попара вече на 3 прелюда я сърбам!

Ами да и аз съм я сърбал. Така беше при ускорение тресеше с определена скорост също. Вътрешното каре беше направо сухо, разглобих го, сложих нова грес, лагерчетата разглобих и наредих на ново иглите с нова грес и се оправи това тресена, за мой касмет карето не се беше увредило от карането без грес. Но щом казваш че не е от джантите най-вероятно е от това дано да е нещо по просто че цените на каретата са доста приятни. Също така погледни и висящия лагер защото може и тои да е разбит. За да провериш кое каре е ако е каре де слизаш в някои канал хващаш някоя от полуските и почваш напред назада нагоре и надолу да ги ръчкаш не трябва да имат особенно голям луфт но ако имат една от друга голяма разлика значи тая с по големия луфт е проблемната(карето ня нея).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Проблема с предницата е решен.След проверка на всичко което може да се проверисе оказаха криви спирачни дискове.След проверка при стругар имаха кривини от порядъка на няколко десети.Реших да не рискувам да ги стържат и купих нови.И провлема изчезна предницата заспа.поздрави на всички отзовали се с мнения и препоръки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на каква цена ти стапиха дисковете че и на мен ми предстой смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да не рискувам да ги стържат и купих нови.И провлема изчезна предницата заспа.поздрави на всички отзовали се с мнения и препоръки.

Не рискуваш нищо. Ако старите дискове са доста над допустимия минимум на износване по-добре на стругар. Случвало ми се е да слагам нови дискове и колата пак тресе. Говорим за дискове сравнително добра марка - TEXTAR, които след проверка се оказа, че имат нужда от отнемане. Така че варианти има, въпроса е какво е най-рационално да се направи в дадена ситуация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да не рискувам да ги стържат и купих нови.И провлема изчезна предницата заспа.поздрави на всички отзовали се с мнения и препоръки.

Не рискуваш нищо. Ако старите дискове са доста над допустимия минимум на износване по-добре на стругар. Случвало ми се е да слагам нови дискове и колата пак тресе. Говорим за дискове сравнително добра марка - TEXTAR, които след проверка се оказа, че имат нужда от отнемане. Така че варианти има, въпроса е какво е най-рационално да се направи в дадена ситуация.
там е работата,че след пристъргване щяха да останат на19мм.при мин.21мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...