jimtoni 0 #1 Публикувано 14 Юни, 2011 Здравейте , при мен проблема е че до свещите не идва ток , не знам каква е причината , но да отбележа че последно когато запали беше на 3 цилиндъра защото 1-та свещ беше свалена , запали но си изгасна сама , както си изгасна тогава се появи и този проблем.Възмозно ли е някъде да е дало на късо и да е изгоряло нещо, а всички бушони са здрави ,няма изгорял, може ли да дадете съвет по въпроса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #2 Отговорено 14 Юни, 2011 Комутатор или бобина!Намират се вътре в делкото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #3 Отговорено 14 Юни, 2011 Тичай за бобина ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimtoni 0 #4 Отговорено 14 Юни, 2011 Благодаря, а лесно ли се подменя бобината ? до сега не съм правил такива работи ,ще ми е сефтето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #5 Отговорено 14 Юни, 2011 Да,отваряш делкото и на две болтчета е мисля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
. . . 17 #6 Отговорено 14 Юни, 2011 Е как решихте веднага че е бобина.Колега първо замери бобината,някаде в темите имаше стоиностите на първичната и вторичната намотка колко трябва да бъдат,след това замери и комотатора,и така ще изкочи заичето. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
naskoH 0 #7 Отговорено 27 Юни, 2011 здравеи те а как може да се разбере дали е комутатор или бобината? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #8 Отговорено 27 Юни, 2011 Ако бушоните и бобината са наред, комутатора е за смяна.Бобината се проверява с ом-метър. Като модул бобината има 3 извода 2 са с винтчета на корпуса (извод А+ и Б–) и един с една пружинка(извод В).първо мериш първичната намотка, тя е между А и Б. Съпротивлението (при 20 градуса температура на околната среда) трябва да е между: 0.45-0.55 ома за HITACHI и 0.63-0.77 за ТЕС.Ако там всичко е наред мериш вторичната намотка, тя е между А и В там съпротивлението трябва да е: 22.4-33.6 за HITACHI и 12.8-19.2 за ТЕС.И така като сме тръгнали измери и кабелите на свещите съпротивлението им пак при 20 градуса не трябва да превишава 25килоома. Ако е повече кабелите се заменят с нови Поздрави, Калин 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vitasik 1 #9 Отговорено 27 Юни, 2011 Ако бушоните и бобината са наред, комутатора е за смяна.Бобината се проверява с ом-метър. Като модул бобината има 3 извода 2 са с винтчета на корпуса (извот А+ и Б–) и един с една пружинка(извод В).първо мериш първичната намотка, тя е между А и Б. Съпротивлението (при 20 градуса температура на околната среда) трябва да е между: 0.45-0.55 ома за HITACHI и 0.63-0.77 за ТЕС.Ако там всичко е наред мериш вторичната намотка, тя е между А и В там съпротивлението трябва да е: 22.4-33.6 за HITACHI и 12.8-19.2 за ТЕС.И така като сме тръгнали измери и кабелите на свещите съпротивлението им пак при 20 градуса не трябва да превишава 25килоома. Ако е повече кабелите се заменят с нови Поздрави, КалинМного добър отговор. Това директно отива в моята колекция от полезна информация при работа с моя Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #10 Отговорено 27 Юни, 2011 (Редактирано) Благодаря ти Редактирано 27 Юни, 2011 от kalos Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
тодор196 1 #11 Отговорено 27 Юни, 2011 При подобна ситуация,при мен бяха дефектирали и бобината и комутатора.Добре е първо да смениш бобината,защото дефектирала бобина може да повреди нов комутатор,а обратното не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #12 Отговорено 28 Юни, 2011 Колега , Бобината ти е заминала.Все пак и тя има определен живот.При мен на Д16з6 ми угасна колата в движение.Смених я и няма и месец ми замина и комутатора.По принцип икомутатора и бобината не са скъпи .Около 130лв. и се сменят лесно,няма как да объркаш нещо .Всичко сиидва пасент. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #13 Отговорено 5 Август, 2011 @ Калин Много ценна информация Калине! Благодаря. И при мен се изгуби искрата при свещите. Замерих бобината (TEC) - между A и Б показва съпротивление 1.3 ома, а между А и В не показва никакво съпротивление. Да продължавам ли да търся проблема другаде, или направо да тичам за нова бобина? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #14 Отговорено 7 Август, 2011 @ Калин Много ценна информация Калине! Благодаря. И при мен се изгуби искрата при свещите. Замерих бобината (TEC) - между A и Б показва съпротивление 1.3 ома, а между А и В не показва никакво съпротивление. Да продължавам ли да търся проблема другаде, или направо да тичам за нова бобина? Направо тичай за нова бобина .Успех ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #15 Отговорено 8 Август, 2011 Попринцип, като се скапе бубината, се получава пробив на някоя намотка и съпротивлението става няколко стотин килоома.В еврото има бубини по 40лв. Като качество нензнам как са, но сега съм с такава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове