Jump to content
zx7r

Проблем със задни амортисоьори Koni

Recommended Posts

Привет колеги ;)

Преди половин година реших да сменя амортисьорите. Спрях се на жълто Кони - 8041-1262Sport (предни) и 8040-1263Sport (задни).

Това са и единствените, които предлагат Кони за модела. За тези, които се интересуват ще отворя една скоба и ще добавя, че опасенията,

които имах за твърдо возене не се оправдаха и колата подобри драстично поведението си. Вози много стегнато, но в никакъв случай твърдо или некомфортно.

Това е при най-меки настройки със стоковите пружини. Може да се каже, че постигнах желаната стабилност без да се лишавам от комфорт.

Друга е бирата ако се стегнат на макс (предните се регулират без да се свалят) нещата стават екстремни и дори на магистрала Акорда се превръща в картинг…

Толкова с добрите новини, а сега за проблема – задните амортисьори тропат! И двата, но повече този от шофьорската страна. Настава истински ча-ча концерт

при слабо изразени неравности или малки бабуни.

Реших да сменя всички тампони с нови включително и гумата под и над пружината – същата работа.

Предположих, че може да е разбита биалетка и махнах за тест цялата стабилизираща щанга – никакъв ефект.

Усъмних се в болтовете на долните ушета, тъй като старите се скъсаха при демонтажа и поръчах нови, оригинални – цъ!

Тропането се чува сякаш в горната част на амортисьора и реших да разкарам и втулката, която влиза в стеблото между двата горни тампона – не беше и от нея!

Към Конито върви една дебела ограничителна шайба. В оригиналния амортисьор, ако не се лъжа, такава роля играе горна част на прахоуловителя, но и с нея и без нея няма разлика :rolleyes:

Самите амортисьоори са здрави, няма луфтове, както и задното окачване, като цяло е бетон, но… някъде нещо бъркам или пропускам. Изчерпан съм откъм идеи, така че ще се радвам на всякакви съвети и предположения.

Поздрави и със здраве ;)

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ако кажеш, че и шоковите тампони (с №10 на схемата) са си на местата и са здрави, значи наистина тропат самите амортисьори ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърни внимание дали горната част на амортисьора не е твърде близко до пружината и дали евентуално при неравности не се удря в нея. Прочети в форума на хонда-фанатикс има няколко линка точно за поставянето на жълто кони и евентуалните проблеми с тях. Комбинацията от жълто кони с койлове на граунд контрол давала един от тези ефекти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с жълто Кони. Хвани с два пръста стеблото на амортисоьора, както е монтиран на колата, в най-горната му част, където се показва в купето.Някой да я раздруса, докато държиш.Според мен ще установиш, че лекото потропване е от амортисоьора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото :)иначе и шоковите тампони са сменени...Ще пробвам и ще пиша, когато има развитие :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...