Jump to content
Wolfcry

"Отваряне на задно колело"

Recommended Posts

Имам следния странен проблем при сивик 94та ег хеч:извинявам се предварително, че няма да мога да обясня много технически :)Задно ляво колело малко по малко прибира в горния край към калника, а в долния - с който стъпва на пътя се издава настрани. С две думи - не стои перпендикулярно на пътната настилка, а под лек ъгъл, клонящ към купето. Дясното колело си е наред.Гледам я отдолу - всичко изглежда наред. Дядо ми е единствения "майстро", на който се доверявам ( смешно звучи, но с него сме правили сумати неща по хондата ) - каза, че всичко изглежда наред. Карах я на стенд - нямало проблем. Тампоните на задните носачи съм ги сменял преди няколко месеца.Та - каква е тази аномалия? Как може "всичко да е наред" като гумата ми стои на криво. Да е крив носачът - не му личи. От какво може да е и как мога да го "хвана"? поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дай снимки :), как стои гумата, носачи, втулки абе всичко което можеш да снимаш.

Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да го "хванеш" като видиш, че започва да ти "яде" от гумата, от вътрешната или от външната страна.Между другото след смяна на тампони се прави реглаж на задницата. Ти прави ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеш ела утре вечер на седмичната да я погледна.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правих реглаж след смяната на тампоните. Всички гуми ми ги яде от вътрешния край, заради окачването. Понеже колата е прекалено свалена, цялата физика и се изменя и всички гуми стоят с лек наклон - видимо е, че ще ги яде. Но при въпросната задна лява - наклонът е много по-голям и се вижда даже с просто око - като погледнеш задницата.Вероятно ще дойда в сряда на седмичната :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако окачването е като на 4-та генерация, имаш възможност да регулираш негативния камбър, който се е получил от свалянето на колата, с два по-дълги болта и няколко шайби, които се подлагат между номер 29 и купетоhttp://www.hondapartsnow.com/Page_Product/PartDetail.aspx?catalogID=34&productID=9&yearID=30&doorID=1&gradeID=11&areaID=2&transmissionID=3&originID=-1&colorLabelIDs=-1&colorLabelID=-1&sectionID=6&idAndImageID=6032%20937235&isBigPicture=False&pageName=Rear%20Lower%20Arm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших си проблема може би по начина, по койт каза blein mono, за което му благодаря. Казвам може би, тъй като не разбрах много чертежа :) В горната част на гумата има една малка щангичка, която видимо беше сменяна от предишния собственик, тъй като боята беше нова, не беше мръсна итн. Явно е сменена с неправилната такава или не знам, но явно е по-късичка. Подложих шайби и в момента всичко си стои право, както си трябва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи ли по-дълги болтове, всъщност ако не си слагал много шайби няма нужда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата беше 0.9мм. Знам, че е смешно, но мен ме дразнеше адски много и го виждах съвсем ясно, защото съм перфекционист и забелязвам и най-малките неща. Не се наложи да слагам други болтове. Благодаря ти искрено отново :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...