CRX/Izverg 3 #1 Публикувано 5 Юни, 2011 От няколко месеца се го отлагам да го оправя този теч, но онзи ден се реших да погледна по обстойно и да видя от каде тече. Значи проблема е, че тече вода от капачките на амортисьори на багажника. Разгледах оплатнението даже го извадих и му слагах силикон, не е от оплатнението. Китвах и ламаринките които се пресичат до пантите в ъглите. Според мен е някаде от там проблема, но много добре ги затворих последния път и найстина се надявах да съм го оправил, след като заваля.... капеше в купето дори двойно повече като ми мокри всичко вътре.... Някой да се е зблъсквал с този проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Delev 24 #2 Отговорено 5 Юни, 2011 И аз го имам същия проблем,наистина доста неприятен.Разглобих цялата задна част на рекса,оправях,намествах,мазах със силикон и.............. продължава да си течв.Много ме е яд,но не мога да разбера от къде идва тази вода.Предполагам,че ще е от люка,сигурно има някакви каналчета,които са запушени или задръстени.Отзад в гредите виждам,че има мъркучета,които идват точно от люка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CRX/Izverg 3 #3 Отговорено 5 Юни, 2011 (Редактирано) Специално на мен 4-те маркучете от люка не са ми запушени. Продухвал съм ги... не е от тях, тествал съм. Съмнява ме да е от люка. Редактирано 5 Юни, 2011 от CRX/Izverg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #4 Отговорено 5 Юни, 2011 Колеги, обикновенно се получават течове на рекситата на следните места1. Ламарината под пантите - има изгнило и тече оттам2. Запушени маркучи на шибедаха 3. Изсъхнал и нацепен пълнител в задния край на декоративните лайстни на тавана - под тях4. Изгорели уплътнители на задните стопове5. Разместени вътрешна и външна половина на стоповете - тече през тях6. Изгоряло уплътнение на пръскалката за задното стъклоПри всички положения се изисква да се разглоби интериора от вътре, едно рексистче да седне вътре и да гледа, а друго да полива с маркуч, като се установи от къде е теча може по-лесно да се отстрани.Появата на теч е нещо обичайно за 20-25 годишни автомобили, и е предшественик на типично гниене в задната част на ЦРХ-са. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CRX/Izverg 3 #5 Отговорено 5 Юни, 2011 Колеги, обикновенно се получават течове на рекситата на следните места1. Ламарината под пантите - има изгнило и тече оттам2. Запушени маркучи на шибедаха 3. Изсъхнал и нацепен пълнител в задния край на декоративните лайстни на тавана - под тях4. Изгорели уплътнители на задните стопове5. Разместени вътрешна и външна половина на стоповете - тече през тях6. Изгоряло уплътнение на пръскалката за задното стъклоПри всички положения се изисква да се разглоби интериора от вътре, едно рексистче да седне вътре и да гледа, а друго да полива с маркуч, като се установи от къде е теча може по-лесно да се отстрани.Появата на теч е нещо обичайно за 20-25 годишни автомобили, и е предшественик на типично гниене в задната част на ЦРХ-са.Предполагам, че е от ламарината. Защото ми тече от ламарината към пантите, тва го забелязах. Не може да е от уплатнението, маркучите пак скоро китвах пръскалката на задното стакло... по късно ако успея ще проверя с някой тези ламаринки... Мерси за полезната информация! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kenary 0 #6 Отговорено 13 Юни, 2011 Здравейте,От опит - точка 2, 4 и 5. Маркучетата на шибидаха излизат в долната част на задните калници. Завършват с фабрично стеснение и се затлачват яко. От уплътненията на стоповете също тече, особено ако е имало леки удари и незабележими размествания. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CRX/Izverg 3 #7 Отговорено 13 Юни, 2011 Проблема е решен... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #8 Отговорено 13 Юни, 2011 Как точно??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CRX/Izverg 3 #9 Отговорено 18 Юни, 2011 Ами проблема излезе, че е от лаисната на тавана, която е над вратата. Там в края към задницата имаше дупка и с малко кит я оправих. Същото и от другата страна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове