plsr 6 #1 Публикувано 2 Юни, 2011 Здравейте колеги, днес се видях с двама колеги предполагам че са от форума та те ме светнаха за нещо което ме заинтригува доста, а именно как от двигател 1.3 75 коня да го направиш 1.5 90 коня или поне да вдигнеш няколко коня отгоре. Това което аз разбрах е че има някаква пластина на дроселната клапа която ограничава 1.3 двигател , а той именно бил 1.5 90 коня, а ако по този начин не се получи ми обясниха да сменя дроселната клапа с такава от 1.5 90 коня. Ако има някой по запознат с това моля да обесни по обстойно тъй като това ще бъде интересно предполагам не само за мен. Говорим за Д13Б2. Благодаря ви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #2 Отговорено 2 Юни, 2011 (Редактирано) Здравейте колеги, днес се видях с двама колеги предполагам че са от форума та те ме светнаха за нещо което ме заинтригува доста, а именно как от двигател 1.3 75 коня да го направиш 1.5 90 коня или поне да вдигнеш няколко коня отгоре. Това което аз разбрах е че има някаква пластина на дроселната клапа която ограничава 1.3 двигател , а той именно бил 1.5 90 коня, а ако по този начин не се получи ми обясниха да сменя дроселната клапа с такава от 1.5 90 коня. Ако има някой по запознат с това моля да обесни по обстойно тъй като това ще бъде интересно предполагам не само за мен. Говорим за Д13Б2. Благодаря ви. Нека тия дето са ти го казали,да сменят тая пластина ли е какво е и да станеш от 1,3 на 1,5..............и ли нещо си там,с пластини коне не се качват,ама аз не разбирам Редактирано 2 Юни, 2011 от RadoslavKZ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #3 Отговорено 2 Юни, 2011 (Редактирано) нещо не си разбрал както трябва. това се отнася за д14-ките дето са 75коня и стават 90 с тая процедура. Редактирано 2 Юни, 2011 от rulemaker 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plsr 6 #4 Отговорено 2 Юни, 2011 Така каза и единия колега но предопалгат че става и за тези двигатели естествно това са просто техни предположения наистина и аз не съм запознат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plsr 6 #5 Отговорено 2 Юни, 2011 Аз лично им благодаря за отделеното внимание. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plsr 6 #6 Отговорено 3 Юни, 2011 Извинявам се колеги та да разбирам ли че при д13-ките това е невъзможно дори и след подмяната на дроселната клапа с такава от д15 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #7 Отговорено 3 Юни, 2011 Няма абсолютно нищо верно, тая инструкция е за 6-та генерация сивик със д14, които са модели 75 и 90 коня, д13 е карбураторен двигател 75 коня и дросела му няма нищо общо със този на д15ката, който е моно инжекция и е 90 коня. Нещо са объркали предполаганията тия колеги, обем на мотор ако се променяше с гарнитурата на дросела, е-хеее, дали щеше да е ефтин тунинга, а? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plsr 6 #8 Отговорено 3 Юни, 2011 Мерси за изчерпателния отговор. Темата може да се изтрие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове