Jump to content
Doomwisher

Дистанциращи Фланци!

Recommended Posts

Здравейте колеги!Мисля да си слагам дистанциращи фланци само на задните гуми! Обмислям вариянт да сложа 20мм или 25мм!Въпросите ми са:Ще имам ли някакви проблеми (особенно с лагерите на главините и т.н.)?Подобрява ли се реално стабилността на колата в завои?Каква марка да избера или от кого да ги закупя? (Добро съотношение между качество и здравина!)Ще е добре някой колега, който е карал с такива да сподели опита си!Благодаря предварително!:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щЕ ти опират гумите в калниците при завои и неравности по пътя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това не зависи ли от ширината и изнесеността на джантата :huh: , ако е със заводските джанти примерно :unsure: , а за останалите работи дали ще се натоварват повечко, предполагам(но не мисля че проблем), но някой по запознат да каже :)

Редактирано от kytila
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,надявам се колегата да не ми се сърди,може ли да задам и аз един въпрос!Карам Хонда Сивик 6 ген,хеч,японка и ми изпаднаха джанти с Ет 48,а до колкото знам на хондата е от 35 до 45 мисля :blink: !Какво да очаквам,как ще стоят джантите,има ли начин да ги сложа,без да имам проблеми?Благодаря и се извинявам още веднъж,ако колегата има нящо против нека поста ми бъде премахнат! :)

Редактирано от Emeca

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не зависи ли от ширината и изнесеността на джантата :huh: , ако е със заводските джанти примерно :unsure: , а за останалите работи дали ще се натоварват повечко, предполагам(но не мисля че проблем), но някой по запознат да каже :)

В тоя случай Не! Да речем че ЕТ-то и е 35, със фланец на 20мм според теб колко ще се получи ЕТ-то?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Аз карам от 1 година с фланци 25мм с преходни шпилки.

Препоръчвам тази фирма: http://www.etebg.com/

Взимат скъпичко, но фланците изглеждат доста качествени. Моите бяха 200 лв за 2 броя.

Публикувано изображение

При добавянето на фланец, все едно се променя ЕТ-то.

Тоест ако имаш джанта с ЕТ 45 и сложиш фланец 20мм, това е еквивалент на джанта с ЕТ 25.

За сега несъм имал проблеми, дано нямам и занапред.

 

Повече инфо за моите фланци и джанти тук: Honda Crx Del Sol + 16" 9j

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Колега,значи да разбирам,че на Ет 48,правя фланец 13 мм и го докарвам до Ет 35?А шпилките да не дойдат къси...? Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали ще има нужда от преходни шпилки зависи от това колко е дебел фланеца. При дебелина 10-12 мм най-вероятно няма да има нужда от преходни шпилки, но хората от фирмата ще ти кажат най-добре. По принцип когато има преходни шпилки, оригиналните нали трябва да влязат в самия фланец, а това изисква фланецът да е дебел, за да ги покрие нацяло. Минималната дебелина за фланец с преходни шпилки е 22-23мм (инфо от фирмата, която ги прави).п.п. Ако имаш възможност пробвай ги тези джанти преди да мислиш вариант с фланци - много скъпо ще ти излезе..Ако не ти опират от вътрешната страна, значи няма проблем. Моят съвет е ако не са нещо много специално, по-добре потърси други, от колкото да слагаш фланец.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами как да сложа фланци на 20 мм без преходни шпилки ... става ли изобщо? :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това най-вероятно е невъзможно, тъй като 20мм фланец ще скрие почти нацяло оригиналните шпилки на колата и джантата няма да има на какво да се хване. В най-добрия случай на 1-2 резби, което според мен е рисково и опасно. Незнам обаче колко е максималната дебелина на фланец без преходни шпилки(10-15мм?). Може би зависи от дължината на самите шпилки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-дълги шпилки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С по-дълги шпилки ще стане, но от каде трябва да ги взема? И не съм сигурен че всеки стругар може да ги изработи ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си купих тук от софия от Евро Болт шпилки стоманени с 9,9 якост с 20мм по-дълги заради дистанциращи фланци, почти съм сигурен, че са по-здрави от заводските :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да си вземеш добри шпилки горещо ти препоръчвам да погледнеш в ebay.co.uk и да си вземеш шпилки на ARP. Излизат около 100тина лева за 16 бройки(12х1.5). Тук в Бг ги мернах и в сайта на heed91, но не знам на каква цена са там. По-добре не се занимавай със стругари, нямаш представа каква стомана ще ползват, а грубо казано животът ти и този на хората в колата зависят от здравината на тези шпилки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж no1else, не се заяждам Евроболт предлагат шпилки с якост 10 които 16 илизат на по-малко от половината пари на ARP-то а разлика няма да има :) и двете стомани ще са по-яки от на хонда ОЕМ шпилките

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го приемам за заяждане. Просто казвам на колегата аз какво бих избрал. До сега не съм видял някой да предпочете български шпилки нито за главините нито за двигателя си. След като ти си доволен окей карай ги със здраве. Аз бих се доверил на нещо изпитано. Просто аз нямам вяра на нищо Made in Bg.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тва па как го реши ,че като са купени от България са български?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам аз не бих дал 200 лева за фланци и 100 лева за шпилки ... мога аз за 300 лева по добре да си зема едни бутала от C6 и да си карам Хондичката на макс ... че и пари ще ми останат ... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо се чудих, дали да пробвам да карам с фланци :dry: но вече се престраших. Бонуса е ,че ще мога да избирам джанти 4*100 :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега според мен не се занимавай с този филм а си търси джанти с много малко ЕТ нещо като 15 10 че може и по малко и ще забравиш за проблемите с фланци и шпилки гайки поръчки филми ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата е писал че си е взел от евро болт шпилки с по голяма якост и са били по добри от оригиналните за кето се лъже ама то много .значи за да са по голяма якост са по закалени и при удър в дупка вероятноста да те изпревари гумата е 1000 процента защото закаения болт /якост9.9 10 / е як но и чуплив.Те хората в япония и навсякаде другаде са ги изчислили тия болтове и шпилки колко да са яки .а ние в бг сме големи инженери и си слагаме каде как дойде за това сме на това положение защото разбираме от всичко :cool:

Редактирано от REDJI11
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...