Doomwisher 164 #1 Публикувано 19 Май, 2011 Здравейте колеги!Мисля да си слагам дистанциращи фланци само на задните гуми! Обмислям вариянт да сложа 20мм или 25мм!Въпросите ми са:Ще имам ли някакви проблеми (особенно с лагерите на главините и т.н.)?Подобрява ли се реално стабилността на колата в завои?Каква марка да избера или от кого да ги закупя? (Добро съотношение между качество и здравина!)Ще е добре някой колега, който е карал с такива да сподели опита си!Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #2 Отговорено 19 Май, 2011 щЕ ти опират гумите в калниците при завои и неравности по пътя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #3 Отговорено 19 Май, 2011 (Редактирано) Това не зависи ли от ширината и изнесеността на джантата , ако е със заводските джанти примерно , а за останалите работи дали ще се натоварват повечко, предполагам(но не мисля че проблем), но някой по запознат да каже Редактирано 19 Май, 2011 от kytila 8. Ð�е цитирайте човека, който е непоÑ�редÑ�твено преди ваÑ� в Ñ�пиÑ�ъка Ñ� мнениÑ� Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Walker Japan 65 #4 Отговорено 19 Май, 2011 (Редактирано) Здравейте,надявам се колегата да не ми се сърди,може ли да задам и аз един въпрос!Карам Хонда Сивик 6 ген,хеч,японка и ми изпаднаха джанти с Ет 48,а до колкото знам на хондата е от 35 до 45 мисля !Какво да очаквам,как ще стоят джантите,има ли начин да ги сложа,без да имам проблеми?Благодаря и се извинявам още веднъж,ако колегата има нящо против нека поста ми бъде премахнат! Редактирано 19 Май, 2011 от Emeca Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #5 Отговорено 19 Май, 2011 Това не зависи ли от ширината и изнесеността на джантата , ако е със заводските джанти примерно , а за останалите работи дали ще се натоварват повечко, предполагам(но не мисля че проблем), но някой по запознат да каже В тоя случай Не! Да речем че ЕТ-то и е 35, със фланец на 20мм според теб колко ще се получи ЕТ-то? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #6 Отговорено 20 Май, 2011 Здравейте Аз карам от 1 година с фланци 25мм с преходни шпилки. Препоръчвам тази фирма: http://www.etebg.com/ Взимат скъпичко, но фланците изглеждат доста качествени. Моите бяха 200 лв за 2 броя. При добавянето на фланец, все едно се променя ЕТ-то. Тоест ако имаш джанта с ЕТ 45 и сложиш фланец 20мм, това е еквивалент на джанта с ЕТ 25. За сега несъм имал проблеми, дано нямам и занапред. Повече инфо за моите фланци и джанти тук: Honda Crx Del Sol + 16" 9j Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Walker Japan 65 #7 Отговорено 20 Май, 2011 (Редактирано) Колега,значи да разбирам,че на Ет 48,правя фланец 13 мм и го докарвам до Ет 35?А шпилките да не дойдат къси...? Редактирано 21 Май, 2011 от atoma Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #8 Отговорено 20 Май, 2011 Дали ще има нужда от преходни шпилки зависи от това колко е дебел фланеца. При дебелина 10-12 мм най-вероятно няма да има нужда от преходни шпилки, но хората от фирмата ще ти кажат най-добре. По принцип когато има преходни шпилки, оригиналните нали трябва да влязат в самия фланец, а това изисква фланецът да е дебел, за да ги покрие нацяло. Минималната дебелина за фланец с преходни шпилки е 22-23мм (инфо от фирмата, която ги прави).п.п. Ако имаш възможност пробвай ги тези джанти преди да мислиш вариант с фланци - много скъпо ще ти излезе..Ако не ти опират от вътрешната страна, значи няма проблем. Моят съвет е ако не са нещо много специално, по-добре потърси други, от колкото да слагаш фланец.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #9 Отговорено 1 Юни, 2011 Ами как да сложа фланци на 20 мм без преходни шпилки ... става ли изобщо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #10 Отговорено 1 Юни, 2011 Това най-вероятно е невъзможно, тъй като 20мм фланец ще скрие почти нацяло оригиналните шпилки на колата и джантата няма да има на какво да се хване. В най-добрия случай на 1-2 резби, което според мен е рисково и опасно. Незнам обаче колко е максималната дебелина на фланец без преходни шпилки(10-15мм?). Може би зависи от дължината на самите шпилки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sCoff 38 #11 Отговорено 1 Юни, 2011 По-дълги шпилки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #12 Отговорено 2 Юни, 2011 С по-дълги шпилки ще стане, но от каде трябва да ги взема? И не съм сигурен че всеки стругар може да ги изработи ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #13 Отговорено 2 Юни, 2011 Аз си купих тук от софия от Евро Болт шпилки стоманени с 9,9 якост с 20мм по-дълги заради дистанциращи фланци, почти съм сигурен, че са по-здрави от заводските Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #14 Отговорено 2 Юни, 2011 Ако искаш да си вземеш добри шпилки горещо ти препоръчвам да погледнеш в ebay.co.uk и да си вземеш шпилки на ARP. Излизат около 100тина лева за 16 бройки(12х1.5). Тук в Бг ги мернах и в сайта на heed91, но не знам на каква цена са там. По-добре не се занимавай със стругари, нямаш представа каква стомана ще ползват, а грубо казано животът ти и този на хората в колата зависят от здравината на тези шпилки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #15 Отговорено 2 Юни, 2011 Виж no1else, не се заяждам Евроболт предлагат шпилки с якост 10 които 16 илизат на по-малко от половината пари на ARP-то а разлика няма да има и двете стомани ще са по-яки от на хонда ОЕМ шпилките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #16 Отговорено 2 Юни, 2011 Не го приемам за заяждане. Просто казвам на колегата аз какво бих избрал. До сега не съм видял някой да предпочете български шпилки нито за главините нито за двигателя си. След като ти си доволен окей карай ги със здраве. Аз бих се доверил на нещо изпитано. Просто аз нямам вяра на нищо Made in Bg. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #17 Отговорено 2 Юни, 2011 Колега тва па как го реши ,че като са купени от България са български? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #18 Отговорено 2 Юни, 2011 Абе не знам аз не бих дал 200 лева за фланци и 100 лева за шпилки ... мога аз за 300 лева по добре да си зема едни бутала от C6 и да си карам Хондичката на макс ... че и пари ще ми останат ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude_2.3 21 #19 Отговорено 2 Юни, 2011 Тъкмо се чудих, дали да пробвам да карам с фланци но вече се престраших. Бонуса е ,че ще мога да избирам джанти 4*100 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valio_ 3 #20 Отговорено 3 Август, 2011 Колега според мен не се занимавай с този филм а си търси джанти с много малко ЕТ нещо като 15 10 че може и по малко и ще забравиш за проблемите с фланци и шпилки гайки поръчки филми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
REDJI11 18 #21 Отговорено 9 Август, 2011 (Редактирано) колегата е писал че си е взел от евро болт шпилки с по голяма якост и са били по добри от оригиналните за кето се лъже ама то много .значи за да са по голяма якост са по закалени и при удър в дупка вероятноста да те изпревари гумата е 1000 процента защото закаения болт /якост9.9 10 / е як но и чуплив.Те хората в япония и навсякаде другаде са ги изчислили тия болтове и шпилки колко да са яки .а ние в бг сме големи инженери и си слагаме каде как дойде за това сме на това положение защото разбираме от всичко Редактирано 9 Август, 2011 от REDJI11 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове