Jordan Stoyanov 77 #1 Публикувано 17 Май, 2011 (Редактирано) Здравейте,някой може ли да предложи някаква марка или вид съединител за Д16 с турбинка е има и V-tec глава 200 коня е .На един мой приятел е колата и предстои смяна на съединитела с нещо за около 500 лева само за частите,работата е от нас Има ли такова решение за тези пари,благодаря предварително Редактирано 17 Май, 2011 от Yordan Stoyanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #2 Отговорено 17 Май, 2011 (Редактирано) Този как ви изглежда ,добър ли е Цък Редактирано 17 Май, 2011 от Yordan Stoyanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #3 Отговорено 18 Май, 2011 f1 или XTD за тези пари Аз карам с такъв стейдж 3 и вероятноста да скъсам полуоска е два пъти по-голяма от това този съединител да превърти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jivaka 164 #4 Отговорено 18 Май, 2011 моят беше ф1 стейч 3 и неиздържа,20к км и 2 години -толкова и се счупи,мисля че за турбо кола нестава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #5 Отговорено 18 Май, 2011 Не знам дали има разлика м/у двете фирми в качеството аз съм с хтд, спомням си че четох някъде че производителят е един.Но би трябвало с 200 коня съединителят да няма никакви проблеми, този от линка е правен за коли до 310 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #6 Отговорено 18 Май, 2011 тези съединители са пълна парадия!Както каза живка нестават за атмосферна натокана камо ли за турбо.Слагате ги и не след дълго ги сменяте и накрая се оказва че давате двойни пари за едно и също нещо ,решението е едно хубав марков съединител,зщото не толкова керамичния диск е проблем колкото претискателя,защото са направени от мек материял и с нагряването започва да умеква и неможе да претиска ,следователно почва да превърта и се износва и чупи.Аз първия ми съединител беше такъв ХТД и Ф1 са една фирма едни лайна,на един бар и превърташе здраво.Ако искате да минете по евтино може да направите следната комбинация керамиче диск от тези евтините и претискател марков,така пак става,но разликата не е много да спестите 80 100лв макс.Щом колата не е напомпана имате страшно много вариянти и мисля че пак бихте се вместили в тез пари или да дадете макс 80тина лв отгоре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #7 Отговорено 18 Май, 2011 (Редактирано) Първо: ХТД и Ф1 не са една и съща фирма! Второ: от ХТД в доста форуми навън се оплакват от тях. Бях се наканил такъв да взимам но изчетох доста мнения и се отказах. Минах на вариянт Ф1 и не съжалявам. Съединителя се държи доста добре при положение, че даже е стейдж 1, т.е. карбон-кевлар. Четох че доста хора са доволни и от керамиката която си пуснал на снимката. Трето: Цената на комплекта съединител с доставка е под 500 лв. Мисля че към 400 някъде излиза, но за повече информация се обърни към Ангел ( Founder ) Редактирано 18 Май, 2011 от Draik Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #8 Отговорено 18 Май, 2011 (Редактирано) тези съединители са пълна парадия! Напълно съгласен XTD Stage 3 не издържа на 90 коньов сивик,а уж го дават за повече. Покарах го още малко след тази снимка ,и плочките направо ги нямаше, когато го свалих Редактирано 18 Май, 2011 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #9 Отговорено 18 Май, 2011 Аз май ще сменям съединителя скоро ебати ужаса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #10 Отговорено 18 Май, 2011 тези съединители са пълна парадия! Напълно съгласен XTD Stage 3 не издържа на 90 коньов сивик,а уж го дават за повече. Покарах го още малко след тази снимка ,и плочките направо ги нямаше, когато го свалих аз нсъм взимал няколко бройки ф1 и хтд и 100% съм зад мнението си че по добре да се даде лев отгоре но да е марков това са пълни боклуци.Спрях да ги внасям още преди 2-3г /само ако някой няастоява по свое желание съм взимал/,защото няма смисъл да предлагам некачествена стока от която ще имам много оплаквания,просто не си заслужава парите иначе са там някъде малко над 400лв ги гледам сега,а ако минете и без да плащате налози ще заформите цена окоо 350лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #11 Отговорено 18 Май, 2011 Мненията са много противоречиви и спорни - имаме такива съединители които карат на ужасни натоварвания, имаме и такива, които свършват много бързо.Явно зависи доста от начина на експлоатиране и разработване ...и от това кое китайче си е оставило ръчичките в/у него Цените при мен с ВСИЧКО ПЛАТЕНО са от порядъка на 320 до 360лв, това е. / говоря за такъв без маховик / Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #12 Отговорено 18 Май, 2011 Аз съм купил SPEC, но също може да се вземе ACT, Exedy ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #13 Отговорено 18 Май, 2011 (Редактирано) Винаги е добре човек да залага на качеството в това спор няма, но при липса на пари трябва да се правят компромиси.п.п. Аз заложих на Clutch Masters, но от финансова гледна точка, иначе и аз бих се спрял на Spec Clutches. Редактирано 18 Май, 2011 от Founder Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #14 Отговорено 18 Май, 2011 (Редактирано) Колеги благодаря за мненията,кажете някаква добра марка да го търсим,за Exedy Racing Clutch stage 2 как е като цена и качество Редактирано 18 Май, 2011 от Yordan Stoyanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Teodor Aynadzhiev 64 #15 Отговорено 18 Май, 2011 Аз съм с F1 stage 3 керамичен диск със стоковия притискател и маховики засега съм много доволен вече около 6-7 хиляди километра го карам евридей,както и от време на време давам газ Приплъзване няма никакво За парите си е ок, но със сигурност спек или ацт са по-добри варианти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dantes 1 #16 Отговорено 18 Май, 2011 За хубав съединител и аз бих заложил на SPEC. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове